Ik vind haar een beetje hard gezicht hebben en altijd in de serie een behoorlijke cynische blik hebben (okay.. ze is dan dood.. dat is natuurlijk geen pretje)quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoop niet Ellen Muth
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is vervelend dat opeens iedereen het toch vind en je het overal hoort, maar nog voordat men (en jamba) hem hier kende, was het nog echt leuk.
Ik denk dat veel mensen dat graag zouden willenquote:
wat zou ik de oprichter daarvan graag een keer ongelukkig laten struikelen zeg.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dat graag zouden willen
Jamba the dead ringtonecompany
Ja, die! Dat blonde chickie!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoop niet Ellen Muth
[ afbeelding ]
Kan je zo de informatie van de domeinhouder van jamba.nl geven. NAW gegevens etcquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat zou ik de oprichter daarvan graag een keer ongelukkig laten struikelen zeg.
Het is nog Duits ookquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat zou ik de oprichter daarvan graag een keer ongelukkig laten struikelen zeg.
Haha, is goed.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Kan je zo de informatie van de domeinhouder van jamba.nl geven. NAW gegevens etc
nog een reden om het zo snel mogelijk te bewerkstelligen.quote:
Dean.. Go get herquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die! Dat blonde chickie!
Als jullie d'r niet willen, mag ik haar dan?
Het is volgens mij nu in handen van FOX....quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, is goed.
Regel k een knokploeg.
[..]
nog een reden om het zo snel mogelijk te bewerkstelligen.
Je mag d'r hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die! Dat blonde chickie!
Als jullie d'r niet willen, mag ik haar dan?
Dan moet fox ook kapot.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is volgens mij nu in handen van FOX....
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel knap dat ze Texel er nog bij hebben gevoegd
wtfquote:Op zaterdag 27 december 2008 00:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel knap dat ze Texel er nog bij hebben gevoegd
Ja, maar waarschijnlijk hadden ze de eerste twee regels van de geschiedenis van Holland op Wikipedia gekeken en daarna vonden ze het niet genoeg..quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:31 schreef The_Dean het volgende:
Technisch gezien hebben ze nog gelijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |