Nja, ik zoek ze... maar bedenk me net dat ik hier geen gitaar hebquote:
Eensquote:
sowieso de Gorillazquote:
Het is vervelend dat opeens iedereen het toch vind en je het overal hoort, maar nog voordat men (en jambaquote:
Ik vind het gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is vervelend dat opeens iedereen het toch vind en je het overal hoort, maar nog voordat men (en jamba) hem hier kende, was het nog echt leuk.
Ellen Muth?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:47 schreef The_Dean het volgende:
Jeff was wel cool
Hoe heet trouwens die chick van Dead Like Me? Die is echt cute
dat kan ook.. Ik vind alleen dat irritante Amerikaanse publiek vervelend. Heel trots juichen en klappen omdat een pop zingt dat hij werd neergeschoten door het Amerikaanse leger. Echt over achterlijk gesprokenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet grappig.
Kan er niet om lachen.
Niet zo zeer hem.. maar het Ahmed grapje was een keer leuk. En dat Jamba het weer het zo'n 1,5 jaar lang moet herhalenquote:
Ik hoop niet Ellen Muthquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ellen Muth?
of
Laura Harris? Speelde ook in 24 seizoen 2;)
Wat een draakquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hoop niet Ellen Muth
[ afbeelding ]
Ja, gaar volk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:52 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat kan ook.. Ik vind alleen dat irritante Amerikaanse publiek vervelend. Heel trots juichen en klappen omdat een pop zingt dat hij werd neergeschoten door het Amerikaanse leger. Echt over achterlijk gesproken
Dat kan.. Zijn genoeg zaken waar ik niet om kan lachenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gaar volk.
Maar goed, het is gewoon niet mijn type humor.
Er is veel dat ik leuk vind, dit soort zaken niet
adiosquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:55 schreef nicomart het volgende:
Zo naar bed.. morgen weer vroeg eruit... Laatste dingen schuren en dan verven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |