Tweakersquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga maar eens naar tweakers.net
Stelletje taalnazi's
'T zijn niet alleen grammarnazi's... Maar ook nog eens de anti download/freeware/crack/hack alliantie ofzoquote:
Pas maar op, straks pakt BIG je nogquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
'T zijn niet alleen grammarnazi's... Maar ook nog eens de anti download/freeware/crack/hack alliantie ofzo
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef VASND het volgende:
Lang leve het downloaden van muziek, films en games.
Dat iedereen het moge horen.
Zo mag ik het zienquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef VASND het volgende:
Lang leve het downloaden van muziek, films en games.
Dat iedereen het moge horen.
Yeehaw.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
nog maar een paar duizend man, en dan sta je gelijk an mij
bohhh gek, kies die pokémon uit met die bloemkool op zn rugquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Goedzo. kies maar een sticker uit:
[ afbeelding ]
The good old times.... Stickers uitzoeken op de basisschoolquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Goedzo. kies maar een sticker uit:
[ afbeelding ]
Slowpokequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
bohhh gek, kies die pokémon uit met die bloemkool op zn rug!
Als je geluk had kreeg je een ansichtkaartquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:44 schreef Hyman het volgende:
Ja
Vroeger altijd, als je jarig was, dan mocht je langs alle leraren, om een sticker uit te zoeken
Dat was echt pro!
Goeie ouwe tijd.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je geluk had kreeg je een ansichtkaart@!
Niet teveel drinkenquote:
Ik mis die tijd. Nu verwacht men dingen van mijquote:
Er word altijd teveel verwachtquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet teveel drinkenHave fun.
[..]
Ik mis die tijd. Nu verwacht men dingen van mijverantwoordelijkheid.
Moet je vooral een mod wordenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Niet teveel drinkenHave fun.
[..]
Ik mis die tijd. Nu verwacht men dingen van mijverantwoordelijkheid.
quote:
Ik had de helft van de dag een levenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:01 schreef MASD het volgende:
Maar boh, heeft iedereen vandaag een leven?
Zoiets?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:01 schreef MASD het volgende:
Maar boh, heeft iedereen vandaag een leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Uhu, ik heb woensdag pas weer een leven. Hij was uitverkocht.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had de helft van de dag een leven
Van degene die weg zijn:
Irenka= film kaiken
Lauriette= naar oma
Vasnd= uit.
Voorderest zullen ze wel meer te doen hebben dan ons.
Moet kunnen neem ik aanquote:
Doe eens een link.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Spammert
Anberlin
Lekker hard op, op mn koptelefoon
Ik hoef gelukkig nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef Hyman het volgende:
Ik ga er straks denk ik vandoor, aangezien ik lekker wil slapen
En morgen 10 uur "werken"
Ieder zn meningquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef MASD het volgende:
[..]
Misschien kan ik het waarderen met wat wietnu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |