Deatheaters, right? Klinkt ook wel leuker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 20:41 schreef VASND het volgende:
Zal nu ook weinig meer uit maken, maar ook begrippen als dooddoeners enzo zijn een beetje lame..
Zusje was er helemaal gek van, dus we hadden ze allemaal in het engels en nederlands, was ook nog eens een voorleesboek voor mn broertjes.
Ben zelf niet verder gekomen dan de orde van de Fenix.
Inderdaad. Ik moest wel lachen om de volgorde.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 20:42 schreef VASND het volgende:
iig nog een moeder niet niet in de kerststres zit.
Vooral de vraag of ie het nog doet vond ik apartquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moest wel lachen om de volgorde.
Inderdaad. Maar er zitten wat dingen in die je écht niet verwacht. Ik in ieder geval niet. En dat vind ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 20:44 schreef VASND het volgende:
Misschien moet ik ze maar van hier thuis ontvreemden dan als ze echt zo goed zijn..
Verhaal begon wel wat volwassener te worden moet ik zeggen.
Eensch.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar er zitten wat dingen in die je écht niet verwacht. Ik in ieder geval niet. En dat vind ikaan een boek.
Ohyes. Als de hoofdrolspeler een keer dood gaat, terwijl het geen horrorfilm is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 20:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Eensch.
Films met plotwendingen zijn ook jummie.
Wat de fuck?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohyes. Als de hoofdrolspeler een keer dood gaat, terwijl het geen horrorfilm is.![]()
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Inderdaadquote:
And again and again.. iemand zit hard te lachen waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
InderdaadDat dacht ik dus ook. En hij denkt het duidelijker te kunnen maken door het nog een keer te herhalen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:00 schreef VASND het volgende:
[..]
And again and again.. iemand zit hard te lachen waarschijnlijk?
Domme kaknerdsquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je mag plastic toch wel blussen met water?
Frituurolie alleen toch niet ?
Nee die gozer achter dat accoutquote:
Niet the Russian way?... Met wodka?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:04 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Domme kaknerds
Je mag allebei alleen met cola blussen!
Gast waarom denk je dat ze in Rusland allemaal op straat wonen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet the Russian way?... Met wodka?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 @ 21:04 schreef Raspoetin. het volgende:
[..]
Domme kaknerds
Je mag allebei alleen met cola blussen!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik: Hoi hond*knuffel*
Hond: Hmmmrrrr
Ik:.. Hmmmrrrrr
Hond: HMMMMRRRRRRR
Ik: HMMMMMRRRRR