Bij US-series is het altijd de bekendste acteur. Soms zie je iemand als verdachte en dan denk je meteen "dat is um", want waarom zouden ze hem anders laten opdravenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:35 schreef KirkLazarus het volgende:
Als BSG hetzelfde is als een gemiddelde Duitse krimi is het gewoon Starbuck of Baltar. Bij Duitse krimi's is het altijd de eerste persoon die ze gaan ondervragen, vervolgens wordt alles en iedereen verdacht gemaakt en in de slotminuten blijkt het toch die pianoleraar/apotheker/pindaverkoper aan het begin te zijn.
Zak Adama, Ellen Tigh, Socrata Thrace..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:28 schreef PPL het volgende:
Ik gok nog steeds een beetje op Zak Adama.
Die hebben we toch gehoord via flashbacks.
Maar ja... ook gezien (op foto's weliswaar).
quote:Giana is a young woman who, after winning a lottery drawing, is rescued from Caprica by Sharon Valerii and Karl Agathon.
Her husband served in the Colonial Fleet near Gemenon and is presumed dead (Miniseries).
Notes
* Giana is played by Puerto Rican actress Lymari Nadal, who is the wife of Edward James Olmos.
* She will play a role in the upcoming television movie "The Plan".
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Giana
Datzelfde onbevredigende gevoel had ik met Alias, een van de vele J. J. Abrams die nooit netjes is beeindigd...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:33 schreef 1972 het volgende:
Wel grappig om te lezen al die mogelijke theorieën over hoe het gaat aflopen.
Van al die verhalen krijg ik een beetje The Matrix 2/3 deja vu gevoel: Toen The Matrix 2 uitkwam waren er ook de meest wilde spannende ideeën in de diverse fora hoe deel 3 zou gaan lopen.... Nou ik hoef denk ik niets te zeggen wat voor bagger verhaal uiteindelijk deel 3 was![]()
Ik ben bang dat dit lot ook gaat gelden voor de laatste afleveringen van BSG; veel vragen zullen onbeantwoord blijven en het einde zal minder spectaculair zijn dan we met z'n allen hopen.![]()
(Maar ik hoop dat ik geen gelijk ga krijgen)
Alstie het met Lost flikt dan istie Marked for Death!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:01 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Datzelfde onbevredigende gevoel had ik met Alias, een van de vele J. J. Abrams die nooit netjes is beeindigd...
Goed gedaan!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef planethugo het volgende:
zo ik ben in 8 weken helemaal van 1.1 tot 4.10.
Ja, laatste seizoen.quote:Kan iemand me even bijpraten, is dit het laatste seizoen,
Er is een Piot besteld ja.quote:komt er een spin-off Caprica?
Het kan ook sneller:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:34 schreef LaTiNo het volgende:
Heb net 4x09 en 4x10 opnieuw bekeken om 'klaar' te staan voor 16-1
is misschien maar beter ook dat het t laatste seizoen is. Na de sublieme eerste afleveringen van seizoen 3 vind ik t allemaal wat minder geworden. Vind t een geweldige serie maar denk dat het beter geweest was als ze bij t concept van seizoen 1 gebleven waren, dwz 13 afleveringen per seizoen. Nu had ik zowel in seizoen 2 als 3 teveel afleveringen het gevoel van 'opvulling' die niks bijdroegen behalve wat cheesy scenes zoals een paar keer dat gedoe tussen Starbuck en die Cat... wat was ik blij dat die doodgingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:23 schreef PPL het volgende:
[..]
Goed gedaan!
[..]
Ja, laatste seizoen.
[..]
Er is een Piot besteld ja.
Dat zal meer een 'prequel' zijn die zich jaren en jaren voor BSG afspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |