abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64439362
Ik heb zo te zien nog wat in te halen van Brokeback Galactica
pi_64442721
Dank u Het is wat fijner om ze zo achter elkaar te kunnen kijken, ben nu wel benieuwd welke informatie # 9 bevat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en fuck you Felix! Col. Tigh is not a Cylon, he is an officer in the Colonial fleet, your superior...

...and one awesome dude!
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  zondag 28 december 2008 @ 21:34:37 #28
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64443698
En hij is een piraat en bromt door al dat gedrink.
When all else fails, you always have delusion.
pi_64451689
Was 't al iemand opgevallen dat in Exodus Pt. 2 op één van de potloden in CIC iets van 'made in China' staat?
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  maandag 29 december 2008 @ 11:17:54 #30
184465 Migue
Sensuele man
pi_64458812
Nouja, ze hebben natuurlijk ook Chinezen in de Fleet
pi_64478261
s03e11
quote:
Caprica: I'd like to think that we three have shared something. Transcended the barriers that separate people. And yet, somehow, the more time goes on, the more I find myself on the outside looking in.
Baltar: Well, that's not the case at all. Is it? Because we three, we're integral. We're part of…
Gaius Baltar Wat een geweldig personage.
Je suis Charlie Sheen
  maandag 29 december 2008 @ 23:00:06 #32
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64482561
Ik heb twee slagen tussen de Cylons en de Colonials eens vergeleken... Waarom? Om duidelijk te maken dat Adama zijn zoon gewoon had moeten bevelen deel te nemen aan de bevrijding van New Caprica

Resurrection Ship part two - aanval op resurrection ship:
- Twee basestars versus Pegasus en Galactica
- Vloot bleef onbeschermd achter (alle vipers werden ingezet bij de aanval)
- Raiders door list buiten spel gezet (civiele schepen faken FTL-problemen en lokken de raiders weg)
- Vipers elders ingezet (om de resurrection ship te vernietigen)

Exodus part two - bevrijding van New Caprica:
- Vier* basestars versus Galactica (en later ook Pegasus)
- Pegasus liet al haar vipers achter bij de vloot
- Raiders door list buiten spel gezet (drones imiteren battlestars en lokken de raiders weg)
- Vipers elders ingezet (Pegasus-vipers bij de vloot, Galactica-vipers op New Caprica ter ondersteuning rebellen)

De aanval op de resurrection ship was een groot succes, Galactica en Pegasus waren de twee basestars met gemak de baas. Bij de bevrijding van New Caprica gingen ze ook uit van twee basestars (ook al bleken dit er uiteindelijk vier te worden), verder was de situatie identiek!!! Hád Pegasus gewoon direct deelgenomen aan de actie dan hadden ze Galactica na de atmospheric jump kunnen ontzetten. Men hoefde hier niet eens zo nodig de basestars te vernietigen, maar slechts bezig te houden zodat de schepen New Caprica konden verlaten. Dat was makkelijk gelukt. Pegasus heeft het alleen zelfs al eens opgenomen tegen drie basestars (The Captain's Hand).

Ik zie weinig verschil tussen beide situaties, de kans op slagen was even groot. Adama had Pegasus gewoon in moeten en kunnen zetten. Dan was men Pegasus niet kwijt geweest. En kijk maar eens op http://www.scifi.com/batt(...)index.php?pageid=140 (kleine spoiler alert!) en begrijp waarom dat weleens van levensbelang had kunnen zijn.
  maandag 29 december 2008 @ 23:31:18 #33
87680 Mirel
pi_64483826
Clue's voor wat? Zijn ze het waard om te kijken?
  dinsdag 30 december 2008 @ 00:19:06 #34
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_64485433
quote:
Op maandag 29 december 2008 23:00 schreef KirkLazarus het volgende:

De aanval op de resurrection ship was een groot succes, Galactica en Pegasus waren de twee basestars met gemak de baas. Bij de bevrijding van New Caprica gingen ze ook uit van twee basestars (ook al bleken dit er uiteindelijk vier te worden), verder was de situatie identiek!!! Hád Pegasus gewoon direct deelgenomen aan de actie dan hadden ze Galactica na de atmospheric jump kunnen ontzetten. Men hoefde hier niet eens zo nodig de basestars te vernietigen, maar slechts bezig te houden zodat de schepen New Caprica konden verlaten. Dat was makkelijk gelukt. Pegasus heeft het alleen zelfs al eens opgenomen tegen drie basestars (The Captain's Hand).
Je gaat alleen voorbij aan het feit dat tijdens Exodus deel 2 Galactica en de Pegasus maar met een minimale bemanning zaten om het schip operationeel te houden. Ze konden daarom niet op volle kracht vechten... Het gros zat op nieuw Caprica gevangen toen de Cylons uit het niets aan kwamen zetten en de spacefloot moest wegjumpen. Tijdens Ressurection Ship deel 2 waren de Galactica en de Pegasus volledig bemand en konden dus op volle kracht vechten.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  woensdag 31 december 2008 @ 20:32:42 #35
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_64543733
Nog FF!
Vi är Borg. Motstĺnd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:42:46 #36
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_64561754
Ik kan niet geloven dat het weer begint
Ik heb op de BSG forums trouwens een maffe spoiler gelezen
opgezegd@fok.nl
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:43:33 #37
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_64561780
Wanneer beginnen de eps btw weer?
opgezegd@fok.nl
  donderdag 1 januari 2009 @ 19:52:35 #38
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_64562050
16 januari
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 08:17:18 #39
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_64574307
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:54:42 #40
87680 Mirel
pi_64576934
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 08:17 schreef FoXje het volgende:
SPOILER
.
Dat is bullshit Dat was gewoon iets zoals behind the scenes, buiten de studios.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 17:48:22 #41
184465 Migue
Sensuele man
pi_64585434
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:54 schreef Mirel het volgende:

[..]

Dat is bullshit Dat was gewoon iets zoals behind the scenes, buiten de studios.
Ja, of gewoon promotiemateriaal. Al lijkt het mij niet helemaal ondenkbaar dat zoiets later in het seizoen te zien zal zijn.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 19:14:20 #42
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64588405
Tsja, ik heb al zoveel spoilers en theorieën op het web gelezen. Veel wordt weggezet als te ver gezocht maar ik verwacht dan ook wel een onconventioneel einde, dus iedereen die niet 'out of the box' denkt zal 't mysterie niet ontrafelen. Moore zei volgens mij ook dat we ons de vraag moesten stellen wat een Cylon nu eigenlijk is. En Aaron Douglas beweerde in een interview dat...
SPOILER
Dat geeft toch wel te denken.

Zelf hoop ik dat ze BSG tijdloos houden en we dus niet te weten komen in welk tijdperk dit (precies) verhaal speelt.
pi_64673793
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:22 schreef dapluiz het volgende:
Bij gebrek aan betere tvp, grappige BSG posters
[ afbeelding ]
Zijn deze ook ergens te koop?
  maandag 5 januari 2009 @ 17:21:18 #44
87680 Mirel
pi_64693368
Hoe zit het eigenlijk met de 13 Engelse koloniën die naar Amerika gingen? Uiteindelijk is een stuk daarvan deel geworden van de VS samen met de rest van de gebieden in Noord-Amerika.

Aantal zitten dus in Zuid-Amerika. Ik weet of dit zóveel verbonden is met BSG, maar omdat ze uiteindelijk 1 land werden (iig een aantal koloniën, Jamaica en nog wat dingen niet) met een aantal gebieden zou er op kunnen wijzen dat de mensen samen met de Cylons verder zullen gaan. Als dat zo is dan waarschijnlijk de rebellerende Cylons. De Cavils iig niet.
Naja, geschiedenis experts hier? Er zit ook nog wat inspiratie uit de oudheid in, Baltar enzo
  maandag 5 januari 2009 @ 21:43:27 #46
87680 Mirel
pi_64706420
Ik heb die foto van wikipedia. In die link staat verder niks interessants wat met BSG verbonden kan worden.
Wist trouwens niet dat Hawaii er pas in 1959 bij kwam.
pi_64750474
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:21 schreef Mirel het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de 13 Engelse koloniën die naar Amerika gingen? Uiteindelijk is een stuk daarvan deel geworden van de VS samen met de rest van de gebieden in Noord-Amerika.
[ afbeelding ]
Aantal zitten dus in Zuid-Amerika. Ik weet of dit zóveel verbonden is met BSG, maar omdat ze uiteindelijk 1 land werden (iig een aantal koloniën, Jamaica en nog wat dingen niet) met een aantal gebieden zou er op kunnen wijzen dat de mensen samen met de Cylons verder zullen gaan. Als dat zo is dan waarschijnlijk de rebellerende Cylons. De Cavils iig niet.
Naja, geschiedenis experts hier? Er zit ook nog wat inspiratie uit de oudheid in, Baltar enzo
Ik heb zelden zo'n onzin post gezien over het onstaan van de VS
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:53:33 #48
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_64750662
Ik vergeet steeds de webisodes te kijken
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 6 januari 2009 @ 22:57:53 #49
87680 Mirel
pi_64750890
Heb het allemaal van wikipedia dusja
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:52:13 #50
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_64753284
Bijn weer tijd voor BSG. Hopelijk komt er eerst nog even een recap, want ben al heel veel weer vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')