Justin.tv ken ik ook, maar ik heb laatst ook nog via een andere site gekeken, adtv of ahdv of atvh ofzoiets, ik weet het niet meer. Iemand enig idee?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:06 schreef dennis00 het volgende:
Zit 's nachts NBA even te kijken op de wedstrijd.... laatste 5 minuten op justin.tv... Laker-match werkt niet meer.... naar Cavs... laatste 8 minuten en stream werkt niet meer... naar Detroit... nog 30 seconden op de klok, erg spannend en de stream werkt ook niet meer. 3x een copyright-infridgement (invriezing?) warning.
Cavs-Lakers wordt nu moeilijk in te schatten. Als Bynum nog fit was dan had ik sowieso m'n geld ingezet op de Lakers.
http://atdhe.net/quote:Op zondag 8 februari 2009 17:07 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Justin.tv ken ik ook, maar ik heb laatst ook nog via een andere site gekeken, adtv of ahdv of atvh ofzoiets, ik weet het niet meer. Iemand enig idee?
Makkelijke ballen gaan er niet in. Wallace al met een paar open layups, dunks.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:34 schreef TimoBasso het volgende:
Damn,what a game..
Cavs geven wel de punten weg zeg
Love the haircut manquote:Op maandag 9 februari 2009 15:02 schreef popolon het volgende:
Morisson was een erg goede collegespeler maar erg licht en blessuregevoelig. Ook wel vergeleken met Nowitzki. Perfecte fade away jumper heeft hij en is erg 'basketball'slim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |