quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me altijd af wie Chris thuis aantreft met kerst maar volgens mij moet het zijn broer Pizza zijn
Dat is toch heel normaal voor een stereo of mis ik wat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Noortje. het volgende:
OJA OJA OJA
Mijn stereo kan weer CD's afspelen![]()
![]()
tiramisuquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Zo, m'n spaghetti is op (spaghetti met courgette en kip en uitjes en creme fraiche) en het was eigenlijk niet genoeg dus ik ga nu weer naar de koelkast (brrrr) om een toetje uit te kiezen. M'n keus bestaat uit
- tiramisu
- straciatella
Ik wacht tot 17.40 en de meeste stemmen gelden.
Doe mij maar tiramisuquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Zo, m'n spaghetti is op (spaghetti met courgette en kip en uitjes en creme fraiche) en het was eigenlijk niet genoeg dus ik ga nu weer naar de koelkast (brrrr) om een toetje uit te kiezen. M'n keus bestaat uit
- tiramisu
- straciatella
Straciatellaquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
- tiramisu
- straciatella
Hopelijk de pastoor niet geraaktquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:40 schreef Cee het volgende:
Tiramisu: 2
Straciatella: 1
De kogel is door de kerk. Ik ren naar de koelkast.
Wel met een ruis van hier tot Tokyo trouwens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Noortje. het volgende:
OJA OJA OJA
Mijn stereo kan weer CD's afspelen![]()
![]()
Hoe kort duurt het?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Beste van Giel ? Nou, ben benieuwd..
Die zat te biechten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk de pastoor niet geraakt![]()
Net zo kort als dat piemeltjequote:
Tiramisu. Ook al is het al te laat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
- tiramisu
- straciatella
Dat heeft m'n (3 maanden oude) dvd-recorder ook gehad, in de zomer. Hij spuugde eerst gekopieerde dvd's eruit, mwah, kan gebeuren. Maar toen waren de dvd-recordables aan de beurt en daarna zelfs de koop-dvd's. Ik stond op het punt om de recorder naar de dokter te brengen toen ik het nog een keer probeerde met een koop-dvd en hup, hij deed het weer. En hij eet zelfs alle dvd's nu. Hij wil nog net geen pizza draaien.quote:
**Blockt mental image**quote:
tis een bekend probleem helaas bij de ps3..kassa is er zelfs mee bezig. Helaas is onze meer dan een jaar oud en dus geen recht meer op garantie...bij veel oude ps3 (de eerste generatie) gaat de leeslens kapot..ben bang dat die van ons ook dood is nuquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heeft m'n (3 maanden oude) dvd-recorder ook gehad, in de zomer. Hij spuugde eerst gekopieerde dvd's eruit, mwah, kan gebeuren. Maar toen waren de dvd-recordables aan de beurt en daarna zelfs de koop-dvd's. Ik stond op het punt om de recorder naar de dokter te brengen toen ik het nog een keer probeerde met een koop-dvd en hup, hij deed het weer. En hij eet zelfs alle dvd's nu. Hij wil nog net geen pizza draaien.
Het kan vaak aan iets kleins liggen als het niet 'pakken' van een lasernaald op een groefje.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tis een bekend probleem helaas bij de p3..kasa i er zelfs mee bezig. Helaas i onze meer dan een jaar en dus geen recht meer op garantie...bij veel oude ps3 (de eerste generatie) gaat de leeslens kapot..ben bang dat die van ons ook dood is nu
quote:
Ik geloof dat er vandaag nog wel wat aankomt, maar verder deze lijst geen enkele kerstplaat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:10 schreef Cee het volgende:
1581, de laatste restjes kerstliederen worden er nog voor 12 uur uitgeperst. Ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat het liedje dat het dichtst bij 12 uur zit, op nummer 1 van de request-lijst staat wat betreft Christmas songs en eigenlijk ergens in de top 30 of 20 hoort te staan. Of staat Mariah Carey nog hoger? Ben even te lui om op de lijst te klikken.
12/26/2008 - 23:00 MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOUquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:10 schreef Cee het volgende:
1581, de laatste restjes kerstliederen worden er nog voor 12 uur uitgeperst. Ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat het liedje dat het dichtst bij 12 uur zit, op nummer 1 van de request-lijst staat wat betreft Christmas songs en eigenlijk ergens in de top 30 of 20 hoort te staan. Of staat Mariah Carey nog hoger? Ben even te lui om op de lijst te klikken.
Ladies and gentlemen, we got ourselves a winner.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
12/26/2008 - 23:00 MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we got ourselves a winner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:30 schreef Brennel het volgende:
DAMN, wat een track was dat. Grúwelijk lekker
Over een paar maanden komt de definitieve eindstand denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:41 schreef muisje-eliza het volgende:
wie weet dat: de eindstand is bekend, maar er zijn nog veilingen bezig enzo...dan word de eindstand toch meer?....hoe word de eindstand eigenlijk "gemaakt"
quote:
oh aha...stel dat het net niet gehaald was, en een paar maanden later wel...zou die 2,5 miljoen er dan alsnog bij komen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Over een paar maanden komt de definitieve eindstand denk ik.
0000 Sander Guisquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:46 schreef 925 het volgende:
wat is de nachtprogrammering van deze nacht?
tuurlijk leuke radio... de top serious request is bezig, of heb je onder een steen gelegenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:48 schreef 925 het volgende:
niet echt leuke radio dus. alleen maar muziek en geen dronken mensen aan de telefoon?
Guis kennende zal hij wel wat smssers bellen. Hopelijk zitten er wat dronken mensen tussenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:48 schreef 925 het volgende:
niet echt leuke radio dus. alleen maar muziek en geen dronken mensen aan de telefoon?
ik ben net uit een coma.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tuurlijk leuke radio... de top serious request is bezig, of heb je onder een steen gelegen![]()
![]()
je kan de man bijt hond maraton nog kijke vanaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |