Precies, ongeacht de afkomst!quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Lekker dood laten gaan zulk volk
Ik wou dat ik een eurootje kreeg van elke Marokkaan die wel drinkt.quote:
Wat moet je met 5 euro?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een eurootje kreeg van elke Marokkaan die wel drinkt.
valt mee mijn pa is 80 en ik ben 18 heb nog een broertje van 17. Heb niet zoveel gemist.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is je vader 45 als je geboren wordt
Heerlijke jeugd
Ze vieren in ieder geval geen kerst. Tenminste: daar heb ik nog niet eerder van gehoord.quote:
quote:De 61-jarige man was onwel geworden na het kerstdiner en werd rond 23.30 uur bij zijn Almeerse woning opgehaald door een ziekenwagen.
Wat ben jij nou weer aan het ijlen over allochtonen Meki?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:23 schreef Meki het volgende:
Niet belangrijk denken de meesten hier
de afkomst is niet gemeld en slapen maar gerust verder.
Het maakt immers niet uit maar owee owee als de dader een allochtoon was, dan was het land in vlam en vuur !!!.
huh?quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef Kees22 het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen? Want zo staat er, dat ze de ambulance van een broeder bedreigden.
Die zin klopt gewoon.quote:Op zondag 28 december 2008 17:22 schreef Kees22 het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen? Want zo staat er, dat ze de ambulance van een broeder bedreigden.
Nu wel, ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |