Feedback is de mediamarkt onder de muziekzaken. Ga er heen als je weet wat je wilt hebben en zelf je gitaar kunt afstellen. Voor advies ben je daar meestal aan het verkeerde adres. Ze geven je wel advies maar slaan doorgaans de plank finaal mis.quote:Op zondag 28 december 2008 11:18 schreef belsen het volgende:
Ik was gisteren nog in Rotterdam bij Feedback, dé muziekzaak daar in de buurt,
Dat zijn echt juist nog de dingen waar je bij vandaan moet blijven, die versterkertjes die daarin zitten zijn echt bagger.quote:Op zondag 28 december 2008 11:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Rotterdam bij Feedback, dé muziekzaak daar in de buurt, en daar zat ik mij juist te vergapen aan goede starterssetjes. Volgens mij inderdaad Squire, maar nog wel meer. Ik zou zeggen ga daar eens naartoe.
Ibanez pack - E. 209,-
Squire pack - E. 189,-
Ik weet wel, het is wel meteen een stuk duurder, maar dan heb je tenminste geen gitaar die je na een jaar weer moet vervangen (heb ik ook moeten doen met mijn eerste elektrische gitaar) en je bent meteen compleet. Anders zit je thuis nog weer met 'even een kabeltje', 'even een tas' en dan komt er ook zo weer een paar tientjes bovenop.
Tegenwoordig niet meer omdat niemand meer zit te wachten op de tigste persoon die dezelfde vraag komt stellen daarquote:Op zondag 28 december 2008 11:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Gitaristentopic #270: A heavy metal new year to all!
Hier wordt je van alle kanten geholpen.
Ik vindt bijvoorbeeld "bad love" van "eric clapton", "all along the watchtower" van "jimi hendrix" en "aint talking 'bout love" van "eddie van halen" gruwelijkquote:Op zondag 28 december 2008 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En wat voor soort gitaar hangt een beetje af van wat voor muziekstijl je wil gaan spelen
beste fokkers,quote:Op zondag 28 december 2008 11:18 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog in Rotterdam bij Feedback, dé muziekzaak daar in de buurt, en daar zat ik mij juist te vergapen aan goede starterssetjes. Volgens mij inderdaad Squire, maar nog wel meer. Ik zou zeggen ga daar eens naartoe.
Ibanez pack - E. 209,-
Squire pack - E. 189,-
Ik weet wel, het is wel meteen een stuk duurder, maar dan heb je tenminste geen gitaar die je na een jaar weer moet vervangen (heb ik ook moeten doen met mijn eerste elektrische gitaar) en je bent meteen compleet. Anders zit je thuis nog weer met 'even een kabeltje', 'even een tas' en dan komt er ook zo weer een paar tientjes bovenop.
Ja ik heb ook een vet goeie ibanez gehad maar ook 1 die onwijs kut was uit zo'ns tarters pakketquote:Op zondag 3 januari 2010 13:46 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tsja, ik speel al jaren met plezier op Ibanez, zowel gitaar als basgitaar.....
Maar goed, kwestie van smaak.
"t is allebei prima spul (zeker om te beginnen)
Zal zwart zijn inderdaad met witte plaat
Joah, ik denk dat je voor 100-150 euro wel wat leuks tweedehands kan vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef fs180 het volgende:
Leuk topic, zou ook wel eens het een en ander willen proberen, voor de gein gewoon. Toevallig heb ik wel een dikke versterker en een of ander effectding liggen.
Kom je met 100 euro voor alleen de gitaar wel ergens? Ik wil niet in bandjes spelen oid, gewoon voor de leuk.
je kan natuurlijk geen nirvana of hendrix ofso spelen op een ibanezquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:26 schreef Skilmaster98 het volgende:
haha nu ben ik wel aan het twijvelen welke ik ga kopen want nu vind ik die ibanez wel cooler maar ik ga alle twee wel sowieso eerst uitproberen voor dat ik er een koop maar is die ibanez een metal gitaar ofso want ik wil geen metal spelen
grapjas.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef fyah het volgende:
[..]
je kan natuurlijk geen nirvana of hendrix ofso spelen op een ibanez
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |