gelukkig hebben we de foto's nogquote:
Je ondertitelquote:
Je wist al vier jaar dat je ging winnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die staat daar al vier jaar hoor.
Precies. Avatar heb ik pas drie jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je wist al vier jaar dat je ging winnen![]()
Zijn er nou al 200 nummers gepasseerd ??quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Er staan gewoon 200 nummers onder dit nummer en ook nog eens heel veel nummers niet eens in de lijst
Ik wist het al voordat de prijs nog bekend was.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je wist al vier jaar dat je ging winnen![]()
eensch,quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:30 schreef Norrage het volgende:
En Franse nummers kunnen me ook nooit bekoren, is gewoon de oubolligheid ten top :/
Dus geen gezellige stokbrooddans?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:30 schreef Norrage het volgende:
En Franse nummers kunnen me ook nooit bekoren, is gewoon de oubolligheid ten top :/
Ze zijn er wel goed in.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Van Simply Red vind ik dat ze toch wel veel zeiknummers hebben gemaakt.
Kom jij niet in Hools?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt, krijg je dat meisje dat ook Nothing Else Matters heeft gecoverd. En vast ook een artiestennaam heeft.
Dat is toch dat mens dat samen met Marco heeft gezongen? Dat nummer vond ik wel leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Denk je dat je alles gehad hebt, krijg je dat meisje dat ook Nothing Else Matters heeft gecoverd. En vast ook een artiestennaam heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |