Oh gewist uit mijn breinquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kreeg overal de schuld van in een BB versie.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:01 schreef FANN het volgende:
een leuke boom voor de Grolsch drinkers onder ons ........![]()
[ afbeelding ]
fucking briljant
Kreeg ook op zijn verjaardag kaartjes en was hastikke dronken en ging toen verschrikkelijk over z'n nek....quote:
Dat was Roel, maar had je dus al doorquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Was hij dat die toen in het huis moest wachten, terwijl Joost in de studio te horen kreeg dat hij gewonnen had?
Zo ja, dan vond ik Menno
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh deze snap ik even niet(heb het plaatje zeer nauwkeurig bekeken)
Dat was idd Roel jaquote:
Mja, nog steeds snap ik de link niet, maar iig is de foto nu duidelijkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar ik zie nu dat de hele quote ''in de foto staat?
ik dacht even dat het het merk was van je magnetron![]()
nog niet helemaal wakker denk ik?
Roeland303quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
hé LS ben jij d'r ook leuk snertliedje voor je![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die was leuk, tot hij iets met Dido kreeg. Daarna was de lol ervanaf met hem.
Idd ja, hij had ook tijdelijk een account hier op FOK!quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste Bongetjequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou het was gezellig maar het bedje roept, morgen weer diverse verplichtingen (wel leuk) maar ik moet nu helaas gaan![]()
's nachts is het hier te gezellig eigenlijk...
Truste @iedereen en gezond weer op!
Ja, die kwam hier ook een blauwe maandag. Soort van Ribas. In het begin iets posten en vervolgens uit het beeld gaan.quote:
Swiet driems bongertquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou het was gezellig maar het bedje roept, morgen weer diverse verplichtingen (wel leuk) maar ik moet nu helaas gaan![]()
Slaap lekker Bong!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
kleed dat kind weer effe snel aan ome simpelquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wist het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You can undress your friends but not your family
Dat is plagiaat, want dat heeft peter6000 volgens mij ook al geschreven (of iemand anders)quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef FANN het volgende:
Laten we even vooropstellen dat ik alléén kwaliteitsbagger posten neerzet hé
jah....... lul d'r maar overheenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is plagiaat, want dat heeft peter6000 volgens mij ook al geschreven (of iemand anders)
Het was pappie die de moorden pleegde.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
kleed dat kind weer effe snel aan ome simpel
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een vriend van "hem" in msn, die het nog niet wist enzo, en toen zei ik er wat over, en nu wil hij helemaal weten waarom enzo![]()
Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
Dat is tenminste duidelijke taal...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een vriend van "hem" in msn, die het nog niet wist enzo, en toen zei ik er wat over, en nu wil hij helemaal weten waarom enzo![]()
Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een vriend van mijn "hem" (Ik weet gewoon even niet zo goed hoe ik hem moet noemen, zijn naam wil ik niet gebruiken, ex is het nog niet, en man klinkt raar)die het nieuws nog niet gehoord had
Nu is het weer duidelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een vriend van mijn "hem" (Ik weet gewoon even niet zo goed hoe ik hem moet noemen, zijn naam wil ik niet gebruiken, ex is het nog niet, en man klinkt raar)die het nieuws nog niet gehoord had
ik neem aan dat ie toch wel een ''naam'' heeft?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, nou, hoe zou jij "hem"noemen dan?
Druk druk drukquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik zat net te denken...... waar is Muis.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |