SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De vorige topics zijn irrelevant, het gaat om het nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
De vorige topics zijn irrelevant, het gaat om het nu.Briljant PeterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:58 schreef blomst het volgende:
Iedereen de verknipten aan het bekijken?
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Dus het valt niet tegen.![]()
Ik was al bang dat ik een te hoog verwachtingspatroon had gecreëerd.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn onderkant welquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan de bovenkant van Soury niet vinden.
nee, ik ook niet, en zie mijzelf ook maar voor de helft.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan de bovenkant van Soury niet vinden.
Ravensburger neemt hem zo op in zijn collectiequote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, precies wat ik had verwachtquote:Op donderdag 25 december 2008 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een kalfsrolladequote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Soury het volgende:
Hoelang duurt zo'n kut rollade
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een kalfsrollade![]()
Was te laat voor kutrollade. Hij zegt voor één rollade snijden we geen hele kut meer aan.
Wat een klote slagerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een kalfsrollade![]()
Was te laat voor kutrollade. Hij zegt voor één rollade snijden we geen hele kut meer aan.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het vernietigen van het bestaande.
Slaap lekker blomstquote:
Ga je fok! hacken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het vernietigen van het bestaande.
Hij probeert al jaren zichzelf te hackenquote:
Ja, maar over zoiets schijn je je hele leven te moeten doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij probeert al jaren zichzelf te hacken
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, maar over zoiets schijn je je hele leven te moeten doen.
Jij bent anders ook verkniptquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij probeert al jaren zichzelf te hacken
Ik geef het grif toequote:
Ja uhhh je bent ook een koekjequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef liesje1979 het volgende:Ik ben trouwens wel in heel veel stukjes.
Moe? Of bedoel je iets andersquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben trouwens wel in heel veel stukjes.
Jaahhh beetje te !!! Ik ga ook zo richting eigen bedquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja!![]()
![]()
Maar het was gezellig bij je zus las ik?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jaahhh beetje te !!! Ik ga ook zo richting eigen bed
Ik moest niks maar vind het wel zo gezellig om een wijntje te drinken. Dus vandaar.quote:
Ja dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest niks maar vind het wel zo gezellig om een wijntje te drinken. Dus vandaar.
Ze zoeken CopyCat bij Taggartquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:19 schreef Coos het volgende:
Even kijken of ik deze Taggart (ned1) al gezien heb.
Sporti
Je bent iig lief en dat is het belangrijkstequote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik.
Het was een verkapte: Was je lam?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent iig lief en dat is het belangrijkste
Dankjequote:
De kerst geest of zoietsquote:
Lege sms verstuurd om 3 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja he? Je was Lam! Nog domme acties?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Lege sms verstuurd om 3 uur 's nachts
Enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de kerstgeest eigenlijk helemaal niet!
Maar toch ook een beetje wel, ofzo.
Het waren er twee ...quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent een kloon van mijn moeder!
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik durf niet eens meer serieus te smsen als ik lam ben, ik heb ooit eens een berichtje gestuurd naar een collegaatje.![]()
FF kijken of ik hem nog kan vinden!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
hahaha ja lache. Ik heb daarna maar ff gebeld..
[ afbeelding ]
De vorige topics zijn irrelevant, het gaat om het nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat lukte wel.. Kreeg sms terug.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat lukte wel.. Kreeg sms terug.En heb die knopjes maar met rust gelaten verder
koekje erbijquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef FANN het volgende:
Liesje.......?
waar ik nou eigenlijk wel eens benieuwd naar ben is het verhaal achter je ava.........
over ''het koekje''
![]()
Ja de vorige ging idd lekker snelquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi Bongetje![]()
jullie hebben lekker lopen baggeren.......
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef FANN het volgende:
Liesje.......?
waar ik nou eigenlijk wel eens benieuwd naar ben is het verhaal achter je ava.........
over ''het koekje''
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ik verwachte een héél spannend verhaal met koekjes en slaaaaaaai en zulks![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik verwachten een héél spannend verhaal met koekjes en slaaaaaaai en zulks
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry? Je hebt het gewoon nooit gevraagd!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar .......
![]()
Huub zijn schuld........
Drukke nacht voor de boeg? Schilderen enzoquote:
nah...... voorlopig zit ik hier......... ik zie wel......quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Drukke nacht voor de boeg? Schilderen enzo
is dat zo?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vanwaar ben jij eigenlijk van deze:naar deze
geswitched Fan?
*warme chocolademelk heeft gemaaktquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef FANN het volgende:
Liesje.......?
over ''het koekje''
![]()
Inspiratie moet natuurlijk vanzelf komenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:57 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...... voorlopig zit ik hier......... ik zie wel......
quote:
Jouw magnetron heet FANN?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*warme chocolademelk heeft gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*warme chocolademelk heeft gemaakt
[ afbeelding ]
Samen met Menno. Het is gewoon een komplot.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
da's ook weer waar .......
![]()
Huub zijn schuld........
Ehh deze snap ik even nietquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Samen met Menno. Het is gewoon een komplot.
Oh gewist uit mijn breinquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die kreeg overal de schuld van in een BB versie.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:01 schreef FANN het volgende:
een leuke boom voor de Grolsch drinkers onder ons ........![]()
[ afbeelding ]
fucking briljant
Kreeg ook op zijn verjaardag kaartjes en was hastikke dronken en ging toen verschrikkelijk over z'n nek....quote:
Dat was Roel, maar had je dus al doorquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
Was hij dat die toen in het huis moest wachten, terwijl Joost in de studio te horen kreeg dat hij gewonnen had?
Zo ja, dan vond ik Menno
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh deze snap ik even niet(heb het plaatje zeer nauwkeurig bekeken)
Dat was idd Roel jaquote:
Mja, nog steeds snap ik de link niet, maar iig is de foto nu duidelijkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar ik zie nu dat de hele quote ''in de foto staat?
ik dacht even dat het het merk was van je magnetron![]()
nog niet helemaal wakker denk ik?
Roeland303quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
hé LS ben jij d'r ook leuk snertliedje voor je![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die was leuk, tot hij iets met Dido kreeg. Daarna was de lol ervanaf met hem.
Idd ja, hij had ook tijdelijk een account hier op FOK!quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Truste Bongetjequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou het was gezellig maar het bedje roept, morgen weer diverse verplichtingen (wel leuk) maar ik moet nu helaas gaan![]()
's nachts is het hier te gezellig eigenlijk...
Truste @iedereen en gezond weer op!
Ja, die kwam hier ook een blauwe maandag. Soort van Ribas. In het begin iets posten en vervolgens uit het beeld gaan.quote:
Swiet driems bongertquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
Nou het was gezellig maar het bedje roept, morgen weer diverse verplichtingen (wel leuk) maar ik moet nu helaas gaan![]()
Slaap lekker Bong!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:17 schreef BONG4002 het volgende:
kleed dat kind weer effe snel aan ome simpelquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik wist het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
You can undress your friends but not your family
Dat is plagiaat, want dat heeft peter6000 volgens mij ook al geschreven (of iemand anders)quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:25 schreef FANN het volgende:
Laten we even vooropstellen dat ik alléén kwaliteitsbagger posten neerzet hé
jah....... lul d'r maar overheenquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat is plagiaat, want dat heeft peter6000 volgens mij ook al geschreven (of iemand anders)
Het was pappie die de moorden pleegde.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:27 schreef FANN het volgende:
[..]
kleed dat kind weer effe snel aan ome simpel
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een vriend van "hem" in msn, die het nog niet wist enzo, en toen zei ik er wat over, en nu wil hij helemaal weten waarom enzo![]()
Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
Dat is tenminste duidelijke taal...quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een vriend van "hem" in msn, die het nog niet wist enzo, en toen zei ik er wat over, en nu wil hij helemaal weten waarom enzo![]()
Daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een vriend van mijn "hem" (Ik weet gewoon even niet zo goed hoe ik hem moet noemen, zijn naam wil ik niet gebruiken, ex is het nog niet, en man klinkt raar)die het nieuws nog niet gehoord had
Nu is het weer duidelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een vriend van mijn "hem" (Ik weet gewoon even niet zo goed hoe ik hem moet noemen, zijn naam wil ik niet gebruiken, ex is het nog niet, en man klinkt raar)die het nieuws nog niet gehoord had
ik neem aan dat ie toch wel een ''naam'' heeft?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, nou, hoe zou jij "hem"noemen dan?
Druk druk drukquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
ik zat net te denken...... waar is Muis.......
Ja maar vind ik lullig tegenover hem, om dat te gebruiken hier!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik neem aan dat ie toch wel een ''naam'' heeft?
Jan, Piet of Klaas........
dus ja, zo zou ik hem noemen..... toch?
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik neem aan dat ie toch wel een ''naam'' heeft?
Jan, Piet of Klaas........
dus ja, zo zou ik hem noemen..... toch?
nah noem jij hem ''die kaaskop''quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar vind ik lullig tegenover hem, om dat te gebruiken hier!
JIj hebt toch ook een Griek?
ja, ja, ik begreep hem niet in één keer....... zie mijn edit........quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen.
Ik mag MANU ook niet bij zijn voornaam noemen. Dan krijg ik een ban en kan me voorstellen dat Liesje ook de naam van haar (bijna) ex niet wil noemen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en niet weer gaan zeiken over Manu hoor ........
http://www.telegraaf.nl/p(...)bikini__.html?p=32,2
Volgens mij al een maandje of 3 dood en nu op afstandsbedieningquote:
http://www.telegraaf.nl/p(...)bikini__.html?p=32,2
Ik gaf het ook enkel en alleen aan als voorbeeld. En kan me voorstellen dat Liesje de naam niet wil noemen. Vind ik wel "stoer" van haar. Want het zou eigenlijk zo gemakkelijk "op de tong liggen" om de naam te noemen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja, ik begreep hem niet in één keer....... zie mijn edit........
en niet weer gaan zeiken over Manu hoor ........
Muis had je deze al gezienquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij al een maandje of 3 dood en nu op afstandsbediening
Ik kreeg ditquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... lul d'r maar overheen
ga hier maar mee spel http://www.ditspel.nl/play-21549-Kleed_Hem_Aan.html
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Muis had je deze al gezienik had hem gisteren gepost en vandaag naar de hele familie gemaild
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Muis had je deze al gezienik had hem gisteren gepost en vandaag naar de hele familie gemaild
![]()
ja, thuis aan de warme chocolademelkquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:45 schreef FANN het volgende:
[..]
hé hoe is het met jou ?![]()
waar zit je? heb je wat te eten, drinken en roken en zulks?
waar is thuis?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja, thuis aan de warme chocolademelk
Welk net?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Af en toe moet ik toch ff lachen bij "MissieMAX"
Wat een zielige mensen lopen ook rond op deze aardbol.
nog in mijn eigen woningquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:54 schreef FANN het volgende:
[..]
waar is thuis?of vraag ik dan te veel?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:56 schreef Coos het volgende:
Als m'n wijntje op is ga ik maar naar bed want jullie gaan zó snel dat kan ik niet bijhouden![]()
Of....er moet nog een relletje ontstaan
ik kan daar ook niet tegen dat langzamequote:Op vrijdag 26 december 2008 01:56 schreef Coos het volgende:
Als m'n wijntje op is ga ik maar naar bed want jullie gaan zó snel dat kan ik niet bijhouden![]()
Of....er moet nog een relletje ontstaan
O, dat heb ik gisternacht gezien.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kan daar ook niet tegen dat langzame![]()
ik ga effe wat anders doen........ misschien tot later.........
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
We zijn hier niet in Hoogezand.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fan, zoiets zet je onder een spoiler!
Zijn toch heul veul groeten met een Amsterdams-, Rotterdams- en Haags accentje.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat heb ik gisternacht gezien.
Een soort van Achterwerk in de kast![]()
Ja ja, wat een halve zolen heb je toch.
Maar wat me vooral opvalt is dat er heel veel mensen tussen zitten met een accentje!!
Normale jongen uit de randstad gaat eg nie naar Afganistan.
Maakt het iets uit?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fan, zoiets zet je onder een spoiler!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maakt het iets uit?
Nu weten we dat haar Griek ook niet meer onbekend is
Geil jasjequote:Op vrijdag 26 december 2008 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ze is er weerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sacha de Boer
Ik denk dat ze de grondwet als kogelvrij vest gebruikt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Trix borstvergroting gehad???
Haar hele voorgevel is tiet...
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Je moet een magnetron scoren!
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bedankt iedereen die op me gestemd heeft.Waren er behoorlijk wat uit deze reeks.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je de dagcijfers vandaag al gezien liesje?
Nu de radio-marathon is afgelopen worden de postaantallen ook weer normaler.quote:
Ja, ik moest lachen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu de radio-marathon is afgelopen worden de postaantallen ook weer normaler.
Op één had ik echter niet gedacht..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:33 schreef FANN het volgende:
is deze stoel vrij?
kom ik even mijn koppie thee drinken![]()
sta jij op één !quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu de radio-marathon is afgelopen worden de postaantallen ook weer normaler.
Op één had ik echter niet gedacht..
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah moet het nog wel even gezellig worden, want vooralsnog denk ik zo mijn nest in te duiken.
Vooruit dan maar..quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:33 schreef FANN het volgende:
is deze stoel vrij?
kom ik even mijn koppie thee drinken![]()
Jaaa!quote:
Mag ik weer niet meedoen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..![]()
![]()
Koffieleuten en theeleuten gaat wel samen toch?
jah.... dat kan wel .......quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vooruit dan maar..![]()
![]()
Koffieleuten en theeleuten gaat wel samen toch?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:40 schreef FANN het volgende:
[..]
zeker wel ! maar jij zal wel aan de wijn zitten gok ik.........
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bij deze!
![]()
Wat was jouw hoogste plek?
was dat niet die anderequote:Op vrijdag 26 december 2008 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met je oude account dan!![]()
Was je niet 7de? en werd daar niet heel hard om gelachen toen?
Yepquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:39 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... dat kan wel .......
nah wie heeft er iets leuks te melden........?
sloffen zijn dus binnen![]()
en nu moet je nog een magnetron?
Marktplaats?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 03:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vijf winnaars, waarvan één duidelijk de grote morele winnaar.![]()
De nummer 1 nummer heeft zich een slag in de rondte gespamd, de nummer 2 had haar eigen campagneteam, de sneeuw in avatar nummer 3 is helemaal geen feestsneeuwen de nummer 5 heeft stemmen gekocht door tieten in het vooruitzicht te stellen.
![]()
![]()
La-Vache-Qui-Rit, bedankt voor het in elkaar shoppen van mijn gedroomde avatar.![]()
Fokkers, bedankt voor alle stemmen.![]()
Adelante, bedankt voor al je moeite.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marktplaats zal ik ook ff checken..![]()
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:45 schreef FANN het volgende:
heb jij verstand van boilers?
nee zeker..........![]()
is het normaal dat dat ding blijft druppelen en dat je er een emmer onder moet zetten.....
nee hé? moet ik weer bellen
http://link.marktplaats.nl/216966304quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Yep![]()
[..]
![]()
Marktplaats zal ik ook ff checken..![]()
jah.... moet je weer thuis blijven enzo....quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Allereerst: Serieus Fan!![]()
![]()
![]()
(Wij hebben ook een emmer, te lui om te bellen)
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:47 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... moet je weer thuis blijven enzo....
Die woont een beetje uit de route, maar tnx ik ben al ff aan het zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:46 schreef FANN het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/216966304
je hebt ze al voor een prikkie.........
je kan het aantal km invullen bovenin......quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die woont een beetje uit de route, maar tnx ik ben al ff aan het zoeken.
Hoiquote:
Jij bent de enige kloon hierquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoi![]()
ik moest eerst effe checken of je geen kloon was![]()
hebben we hier nogal eens last van....... maar dat ben je dus niet......
dus welkom!
ja jij komt binnenvallen, dus jij moet je voorstellen enzo......quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent de enige kloon hier![]()
oké dit is dus een kloon........... maar van wie.......?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef Twerk het volgende:
psychopaten ik wil u vriendelijk verzoeken uw frietzak leeg te gooien en bij elkander op de kop te deponeren
Toen ik nog newbie was (mits niet nogquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:57 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar hé.......... een kloon van mezellluf
![]()
jah.... nou ik kende hem niet ..... weet ik veel
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:58 schreef Dr_Flash het volgende:
ik was er al eens eerder hoor, ergens in deel 2of 3 of zo.
ow........ is ie ontslagen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Toen ik nog newbie was (mits niet nog) was hij blauw.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ga binnenkort toch maar eens een hernieuwde poging tot slapen doen. Met mn grieperige kop
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Ruzie met static denk ik.
Trusten + beterschapquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, ik ga binnenkort toch maar eens een hernieuwde poging tot slapen doen. Met mn grieperige kop
Ja, wie weetquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:00 schreef FANN het volgende:
[..]
owkee tot de volgende keer dan maar.......
hij hep sloffen gewonnen........ rose.....quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:02 schreef Twerk het volgende:
Frits mijn goede vriend, was is jouw nieuws van de dag?
Staat in mijn signature.quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:02 schreef Twerk het volgende:
Frits mijn goede vriend, was is jouw nieuws van de dag?
blauwe dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:03 schreef FANN het volgende:
[..]
hij bep sloffen gewonnen........ rose.....![]()
godsamme ik moet toch eens wat meer gaan ''zappen''quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Topic van static verwijderd![]()
Van gister.
als je van 'reltopics' houdt wel ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:04 schreef FANN het volgende:
[..]
godsamme ik moet toch eens wat meer gaan ''zappen''
ik ben meer van de ''gezelligheid'' eigenlijk..........quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
als je van 'reltopics' houdt wel ja.
echt waar?quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben meer van de ''gezelligheid'' eigenlijk..........
quote:
Oftewel een volledig programma in de Premier League!quote:
Ik heb een avatar.. En wel van de mooiste club van Engeland (=quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:07 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom heb jij geen ava.....![]()
jah ik moet toch iets tegen je zeggen......... staat zo onbeleefd anders......
Zin in?quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oftewel een volledig programma in de Premier League!![]()
dacht ik alquote:
Hij is niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:10 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik heb een avatar.. En wel van de mooiste club van Engeland (=
Zo ff fixen dan. Van The Spurs iigquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 05:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
dacht ik alna de eerste keer dat ik nog in cbml sc kwam buurten al
Match of the day is zo nice.. Good old Gary & Alanquote:Op vrijdag 26 december 2008 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja. Anderhalf uur Match of the Day.
Yup.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je was gewoon nog steeds wakker![]()
Mogguh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
ja, we hebben ons best vermaaktquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
Goedemorgen.
Was het leuk bij de Griek, Blomst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |