Je haalt nu de gouden en de middeleeuwen door elkaar... Maar goed, het is een roerige week geweest natuurlijk, dus het zij je vergevenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef antiroos het volgende:
niet de goudejn eeuw? dat was toch de 17e?
help mn hersens!
The 21st Centuryquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef antiroos het volgende:
hoe de neuk heet deze eeuw dan ook alweer? :-)
De Race of Champions was wel tof, alleen reden ze teveel met die buggy's en waren de Astons van vorig jaar er niet meer bij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Race of champions op Eurosport. Best geinig in combinatie met 3FM.![]()
Sterkte DaMook
De Jordy-eeuw.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef antiroos het volgende:
Zal wel goedkomenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
Race of champions op Eurosport. Best geinig in combinatie met 3FM.![]()
Sterkte DaMook
Dat dusquote:
Iemand ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:40 schreef DaMook het volgende:
Bij welke dj's mogen trouwens nog weleens luisteraars op bezoek komen ? (zonder de korte rokjes en laarzen) .
Ik had dit echt nog niet eerder gezien maar het is wel grappig om te zien. Beetje een smal circuit, dat wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Race of Champions was wel tof, alleen reden ze teveel met die buggy's en waren de Astons van vorig jaar er niet meer bij.
Heeft de 19de eeuw een bijnaam ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:45 schreef antiroos het volgende:
The Industrial Century?quote:
Ja hallo, het is in Wembleyquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik had dit echt nog niet eerder gezien maar het is wel grappig om te zien. Beetje een smal circuit, dat wel.
...
Klaas, klaas, die heb ik weleens gehoord geloof ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klaas van Kruistum laat regelmatig mensen binnen.
20ste eeuwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |