Zit jij niet constant op Youtube?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Was een beetje filmpjes op Youtube aan het kijken en kwam dus dit in 1 keer tegen.
Je slaat de spijker op zijn kop met die grapquote:
Ik zit inderdaad heel erg veel op Youtube, veel inspiratie opdoen voor het monteren van bepaalde dingen. Kom hele leuke dingen tegen daar !quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zit jij niet constant op Youtube?
Aantal video's bekeken: 122,668
Het interesseert die vader geen klap.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je slaat de spijker op zijn kop met die grap
Ik ben helemaal van slag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:03 schreef Edwinuss het volgende:
Ik wil eigenlijk een discussie op gaande brengen, wat vinden jullie hier nu ECHT van ?
Is een serie einstein.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Was een beetje filmpjes op Youtube aan het kijken en kwam dus dit in 1 keer tegen. 1 of andere vader slaat zo z'n kind omdat ze niet mag dansen.
Ze mag niet dansen, het hoort niet bij de normen en waarden van hun cultuur. Haar vader beslist ook gewoon haar toekomst, die wil het zo hebben en niet anders.
Belachelijk.
Ik heb respect voor ieder z'n cultuur of geloof. Maar dit gaat mij toch echt iets te ver.
Mijn klacht is wel duidelijk.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:15 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoort het publiek meeklappen.
Haar dansen slaat in ieder geval wel aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:20 schreef optimusfunk het volgende:
kutjes cultuur met van die dictator ouders. laat dat kind dansen als ze daar behoefte aan heeft.
als het publiek uit een man bestaat, dan wel ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:15 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Inderdaad, je hoort het publiek meeklappen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
als het publiek uit een man bestaat, dan wel ja.
Als hij even door gaat, zou hij zijn dochter op d'r blauwe ogen kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
als het publiek uit een man bestaat, dan wel ja.
Dat zou pas een klapper zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Koewam het volgende:
Lekker BOEIEND!!!!!!!!
Waarom ga je niet in de eerste de beste tokkiewijk in Leeuwarden paparazzifoto's maken en die hier posten hoe belachelijk deze mensen wel niet zijn?
Ik heb zo'n filmpje van jou (GTA IV Glitch) in een afspeellijst staan dus ik kon het heul snel vindenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:02 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad heel erg veel op Youtube, veel inspiratie opdoen voor het monteren van bepaalde dingen. Kom hele leuke dingen tegen daar !
Hoe weet je het trouwens?
Ik ga Petra aan de eendjes voeren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:43 schreef Samsonneke het volgende:
Ik ga morgen trouwens met Petra de eendjes voeren in het park hiernaastHeb er zin in.
Zie je TS, het slaat wel aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het wel goed.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:12 schreef thewishmaster het volgende:
Dat filmpje komt uit de AT5 serie Westside als ik het goed heb. Dus ik vraag me af of het niet gewoon in scene is gezet allemaal.
Als jij het wil wel. Ga je anders even druk maken over zo'n filmpjequote:Op vrijdag 26 december 2008 18:16 schreef Cracka-ass het volgende:
Oh het is in scene gezet.
Was er ook een geheime dorpsraad?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als jij het wil wel. Ga je anders even druk maken over zo'n filmpje.
Jij laat je niet uit het veld slaan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:17 schreef bondgirl007 het volgende:
Lekker boeiend. Zo is het leven.. ik ga me daar echt niet druk over maken hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |