Echt bizar inderdaad.. had ik totaal niet verwacht dat de plaat zo laag zou staan.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wombat - this is christmas staat echt laag, had nooit de anthem kunnen worden.
heerlijk die zinnen die je dubbel kan opvattenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ie er wel in staat, maar dat je hem over het hoofd ziet.
Gaan de krukken ook de lucht in ?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hij doet een poging met de elegantie van een nijlpaard...
[..]
Neuh, dat doen we zelf wel
Joh, zou het?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef DaMook het volgende:
ons pap , volgens mij komt ze uit brabant.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef Treezz het volgende:
Is Rudy die dj die altijd met z'n gitaar speelt en boxershorts weggeeft in z'n radioprogramma?
Da's wel een toffe gastquote:
Met de search kun je zelfs Van Velzen vindenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ie er wel in staat, maar dat je hem over het hoofd ziet.
Uiteraard, we zijn een voetbalclub.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaan de krukken ook de lucht in ?
Aargh.. da's sucks.. lokale radio.. altijd zo bagger slecht en alles is gewoon slecht..quote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Sersjee het volgende:
Vanmiddag en vanavond bij m'n ouders ook gewoon 3FM aan gehad, want toen ik kwam hadden ze de lokalo aanstaan en daar hadden ze echt alleen maar bereslechte kerstplaten...
't Is maar een gokje heurquote:
Wanneer ik niet achter de computer zat moest ik het doen met Saai Radioquote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Sersjee het volgende:
Vanmiddag en vanavond bij m'n ouders ook gewoon 3FM aan gehad, want toen ik kwam hadden ze de lokalo aanstaan en daar hadden ze echt alleen maar bereslechte kerstplaten...
en ik met een cd van K3 op repeatquote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer ik niet achter de computer zat moest ik het doen met Saai Radio
hier bij mijn ouders draait mijn vader al jaren het zelfde casettebandje met kerstmuziekquote:Op donderdag 25 december 2008 23:24 schreef Sersjee het volgende:
heb 'n net 5 sec. toegevoegdquote:Op donderdag 25 december 2008 23:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hyve van Rudy![]()
http://rudy3fm.hyves.nl/
3FM is zeer prettig als achtergrond muziekquote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier bij mijn ouders draait mijn vader al jaren het zelfde casettebandje met kerstmuziek
vrjdag na EkstraWeekend (lekker druk hier dan)quote:Op donderdag 25 december 2008 23:27 schreef Treezz het volgende:
[..]
heb 'n net 5 sec. toegevoegd![]()
wanneer moet ie altijd radio maken? wanneer was dat toch alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |