Allemaal een goeie kerst !!
Het is als ik dit bericht typ al bijna 2009 en ik word al weer bijna 28 jaar , het grootste deel van mijn leven zit er misschien al wel op .
De levens evaluatie die ik een tijdje geleden beknopt heb gepost op internet bood mij in iedergeval wel weer wat meer inzicht, op wat er in mijn leven allemaal fout is gegaan en waar ik beter niet terug aan zou moeten blijven denken én waar ik dan weer wél aan zou moeten denken.
Volgens de mensen die de evaluatie gelezen hebben heb ik ze eindelijk weer op een rij.
Zover mijn berichtgeving over mij persoonlijk. Nu is het tijd om de afgelopen tijd voor ons allen ( al de mensen op de wereld ) eens te evalueren. Dit ga ik , zoals jullie misschien wel zouden verwachten niet zelf doen , maar ik laat de spits door de eerste de beste afbijten.
Mijn bedoeling met dit topic is dat mensen in hun eigen woorden een beknopte samenvatting kunnen geven over hun leven en daarnaast overlappend ook hoe zij de wereld hebben mogen beleven in al haar aspecten waarover zij het nodig achten bericht te geven.
Een paar kern vragen om alle mensen die mee willen doen opweg te helpen.
Hoe sta jij nu in het leven ? (-beter of slechter dan de afgelopen jaren of is het het zelfde gebleven-ben je van bepaalde standpunten afgestapt of ben je veranderd?-)
Hoe vind je dat Uw/jouw familie relaties zijn gegroeid over de jaren ? (-zijn jullie dichter bijelkaar gegroeid- leven jullie nogsteeds even oppervlakkig als altijd etc.-)
Wat vind je van de stand van zaken als het gaat over de wereld vrede (- zijn we verder verwijderd van wereld vrede dan bijv. De afgelopen tien jaar het geval was ?-)
Als je tien hoofdzaken zou moeten voorleggen in een gesprek waarin je gevraagd wordt waar jij vind dat de meeste aandacht ( bij. Op TV met de kerst ) naar toe zou moeten gaan, welke zouden het dan zijn ?
Voor de verandering doe ik er niet aan mee, maar wens ik jullie een mooie onvergetelijke toch erg bewuste vredelievende kerst , moge jullie het allemaal in goed gezelschap en innerlijke warmte vieren.
Saluta,
Tinoz Maria Ferreira Da Silva