abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:33:02 #26
15869 gr8w8
Better by design.
pi_64607551
Bij twijfel gewoon even met die accu naar de garage. Zetten ze 'm een nachtje aan de lader en meten ze 'm even snel door. Weet je meteen of het aan je accu ligt. Kan niet veelkosten en als ie stuk is, kun je (vaak) ook meteen een nieuwe meenemen. Afhankelijk van het merk een paar tientjes. Overigens deed de garage waar ik kwam daar totaal niet moeilijk over en zelfs gratis. Mazda Muzenberg in Eindhoven , nogmaals bedankt.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_64607560
quote:
Op woensdag 31 december 2008 00:45 schreef Fer het volgende:
Lekker stationair laten lopen is goedkoper dan rijden.

Ja kun je lekker proberen, alleen heeft dat ABSOLUUT geen zin, accu laden is rijden.

En met dit weer kan het wel voor komen, wat voor een auto is het ?
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_64608176
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:20 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Interessant, verklaar je eens nader ?
de startmotor hoeft alleen de motor aan te slingeren,en niet motor,koppeling en versnellingsbak.
het verschil is niet heel erg groot,maar kan net genoeg zijn om toch je motor nog te kunnen starten als je accu slecht is.
is je accu echter al zo slecht vervang het kreng dan,ben je van het gezeur af
ik kan je niet horen bert,ik heb een banaan in mijn oor.
pi_64608610
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef method21 het volgende:
Ja kun je lekker proberen, alleen heeft dat ABSOLUUT geen zin, accu laden is rijden.
(...)
Onjuist.
pi_64651088
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 10:33 schreef method21 het volgende:

[..]

ONJUIST
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_64652696
Mijn auto staat vaker stationair te rochelen dan te rijden, meestal met airco, achterruitverwarming, lampen enz enz enz aan. Mijn accu is nog steeds niet leeg.

Oh en als ie rijd draait ie meestal 1500-1600 rpm.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')