Schijnt ook weer erg gaaf te wordenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang zo veel U2 geluisterd dat ik het tegenwoordig niet meer zoveel op zet. Ben wel erg benieuwd naar dat nieuwe album.

quote:

Ik heb een aantal tracks op mn mp3-speler staan, 3FM draait regelmatig wat... ik hoor het dus nog wel regelmatig. Moet toch maar weer eens gewoon een album opzetten, dan pik ik ook nog weer eens wat andere tracks mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Schijnt ook weer erg gaaf te worden. Zie u2-topic voor meer info over de tracks.
Luister 't met vlagen ook minder. Dan geniet ik weer extra veel als ik wel weer luister.

De albums uit de genoemde jaartallen blijven stuk voor stuk geweldigquote:Op donderdag 25 december 2008 20:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal tracks op mn mp3-speler staan, 3FM draait regelmatig wat... ik hoor het dus nog wel regelmatig. Moet toch maar weer eens gewoon een album opzetten, dan pik ik ook nog weer eens wat andere tracks mee.

quote:

En toen heb je meteen alles van tafel geveegd?quote:Op donderdag 25 december 2008 20:47 schreef Steephsel het volgende:
Ga je net lekker eten, kaarslichtje erbij, tafel netjes gedekt...
Start 'ie Isaac Hayes Barry White in

Neejquote:Op donderdag 25 december 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En toen heb je meteen alles van tafel geveegd?

quote:Op donderdag 25 december 2008 20:50 schreef Miam het volgende:
Mensen, ik ga nog even tv kijken en dan pitten.
morgenvroeg weer om 07:00 werken.

Das minder, zo vroeg opquote:Op donderdag 25 december 2008 20:50 schreef Miam het volgende:

Jaquote:Op donderdag 25 december 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog voor je alles van tafel veegde?
+1 flauw
Doeiquote:Op donderdag 25 december 2008 20:50 schreef Miam het volgende:

Heel erg mooie foto's. Leuk om te zien.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:59 schreef Barend_ het volgende:
Mijn Serious Request foto's zijn hierrrrr te vinden! Heb niet veel foto's gemaakt.. En ook maar op twee dagen.. Maar ach, het geeft weer een leuke impressie.

Succes morgen. Trusten!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:50 schreef Miam het volgende:

Zoiets dacht ik vanmiddag ook al.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:56 schreef Marc63 het volgende:
Der Rudy!
Wat betreft de dj's hebben de meesten hier de komende dagen weinig te klagen. Ik mis eigenlijk alleen Ekdom nog.

Zit te kijken naar de Sound Of Music (iets met sociaal doen, gaap) maar ik haat dat soort films. Dus vandaar dat ik maar even een biertje scoor. Misschien dat het dan nog leuk wordt.quote:

quote:
Dankudanku!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg mooie foto's. Leuk om te zien.

Sociaal doenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit te kijken naar de Sound Of Music (iets met sociaal doen, gaap) maar ik haat dat soort films. Dus vandaar dat ik maar even een biertje scoor. Misschien dat het dan nog leuk wordt.
De neiging om er een leuke DVD in te gooien is wel groot.

Ik zou RTL 4 maar skippen.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:57 schreef Barend_ het volgende:
[..]Fijne kerstavond nog! Jammer dat je gisteren zo'n haast had trouwens..
[..]
Dankudanku!
Ik ga maar eens een filmpje kijken ofzo..

Als je t niet leuk vind kan je 'm beter afzettenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit te kijken naar de Sound Of Music (iets met sociaal doen, gaap) maar ik haat dat soort films. Dus vandaar dat ik maar even een biertje scoor. Misschien dat het dan nog leuk wordt.
De neiging om er een leuke DVD in te gooien is wel groot.

Haha, nogal eng ja.quote:
Ik hoop het maar..quote:Met een biertje moet Sound of Music wel te doen zijn

haha lolquote:Op donderdag 25 december 2008 21:00 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Als je t niet leuk vind kan je 'm beter afzetten
Anders ben je aan t eind van de film:
[ afbeelding ]
-
Die RudyNogeeneens begonnen

Heuj! Rudy is geen vrouwquote:Op donderdag 25 december 2008 21:00 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Als je t niet leuk vind kan je 'm beter afzetten
Anders ben je aan t eind van de film:
[ afbeelding ]
-
Die RudyNogeeneens begonnen

quote:Op donderdag 25 december 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
1852 12/25/2008 - 21:00 YOUP VAN 'T HEK - FLAPPIE (DUET MET GERARD EKDOM IN HUIS)

Alsjeblieft niet zeg! Ik heb een schijthekel aan dat nummer.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:03 schreef Steephsel het volgende:
1844 12/25/2008 - 21:00 ROBIN S - SHOW ME LOVE (2008)

Ik gebruik http://www.3fmfan.nl/_files/topsr08.htmlquote:Op donderdag 25 december 2008 21:04 schreef Steephsel het volgende:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
Ziet ie er bij jullie ook zo vaag uit?

Ik heb dat nummer ook een keer uren op repeat gehadquote:Op donderdag 25 december 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg! Ik heb een schijthekel aan dat nummer.
(vooral door iemand in mn flat die het nodig vindt om heel vaak die plaat op repeat te zetten en dan iedereen in zn omgeving mee laat genieten)

Alleen de top, verder ziet hij er normaal uitquote:Op donderdag 25 december 2008 21:04 schreef Steephsel het volgende:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pp-Y2fbWe08_f2JpNc867Mw
Ziet ie er bij jullie ook zo vaag uit?

Iemand heeft zitten kutten denkikquote:Op donderdag 25 december 2008 21:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen de top, verder ziet hij er normaal uit.

Das wel lang wachten, ik had de mp3 maar ff aangezet als ik jou wasquote:Op donderdag 25 december 2008 21:07 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Iemand heeft zitten kutten denkik
Ik kan niet wachten tot 74

Als ik je buurman was dan had ik het waarschijnlijk niet gewaardeerd om het de hele tijd aan te moeten horen, maar bij een originele uitvoering vind ik het minder erg.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer ook een keer uren op repeat gehadmaar volgens mij woon ik niet naast je
![]()
Was trouwens wel de oude versie niet die van 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |