SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:32 schreef Omnyakom het volgende:
[ afbeelding ]Inderdaad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De grond gaat dan wel helse geluiden makenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:38 schreef GasTurbine het volgende:
-68 groaden.. Bevriezen complete wolken dan niet gewoon en storten ze ter aarde?
In hele kleine vlokjes.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:38 schreef GasTurbine het volgende:
-68 groaden.. Bevriezen complete wolken dan niet gewoon en storten ze ter aarde?
Die reacties:quote:Op donderdag 25 december 2008 14:58 schreef Frutsel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_in_Siberie__.html
De 15e was het al -60![]()
Gaat lekker
quote:Oorzaak is uiteraard de globale opwarming van de aarde
rob, hoofddorp | 16:32 | 15.12.08
Δ Ik heb een klacht over deze reactie
Ach ja dat komt door de opwarming van de aarde zullen we maar zeggen.
Ton, Rhenen | 16:34 | 15.12.08
opwarming van de aarde zien we hier ook!!!
alf, emmen | 16:38 | 15.12.08
Dit komt door de opwarming van de aarde.
WW, Ede | 16:38 | 15.12.08
Broeikaseffect???Ozongat????Zure regen???Komt de Noordzee nu droog te staan???Lachen, gieren, brullen kunnen we met onze zakkenvullers van politici.
jop, Amsterdam | 16:40 | 15.12.08
Dus de elfstedentocht -giet on- in Siberie?
Ed, IJmuiden | 16:41 | 15.12.08
Ach nee joh, komt gewoon door het broeikaseffect! Logica ligt op straat.
Ik, heb het koud | 16:43 | 15.12.08
Vernam een tijd geleden dat in het verleden er een IJstijd kwam na een periode van opwarming van de aarde.Wellicht dat de opwarmperiode zijn einde nadert, en we ons nu druk moeten gaan maken om extreme koude?Las even terug namelijk dat een elfstedentocht ook al voorspeld werd..??
Andre, Zeist | 16:44 | 15.12.08
Ik blijf zeggen: zonnevlekken! Zelfs als wij geen koude winter krijgen op ons postzegeltje: MOndiaal klopt het wel. De winter was vorig jaar ook al strnger dan anders. Dit jaar weer, komend jaar weer normaal (zacht). De mens wikt, het klimaat beschikt.
Ruud, Rotterdam | 16:44 | 15.12.08
Dat is al ALTIJD zo geweest daar!!!!!!!!
hh, nl | 16:45 | 15.12.08
het bekende opwarmingsverhaal 10 graden kouder en al gore maar lachen om al die miljoenen die binnengeharkt worden door zijn film wat hebben die milieuclubs hier dan van te zeggen
karel, woubrugge | 16:49 | 15.12.08
Ja, ja het is wat met die global warming. War worden we toch voor het lapje gehouden.
groen, Breda | 16:49 | 15.12.08
Dus we hoeven ons niet meer druk te maken over de ijskappen en dakloze pinguins?? Mooi mag de ecotax er dan van af en verwijderingsbijdrage!!!
Arie, Mokum | 16:56 | 15.12.08
Het blijkt maar weer eens dat die milieuactivisten het ze te doen is om aandacht en dat ze er geen bal van snappen.Opzouten met die zogenaamde opwarming van de aarde.Laat je bedonderen en ga lekker naar die film van Al Gore.
andre, zeeland | 17:00 | 15.12.08
Oh oh, globale afkoeling van de aarde!Weer iets waar we onze kinderen bang mee kunnen maken.
Jan Kool, Utrecht | 17:03 | 15.12.08
Het is de Telegraaf! Ik hoef daar de reacties niet te lezen, als je er één hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen.quote:
Ja en dat landijs dat een paar millennia geleden nog tot Utrecht kwam, is ook gesmolten omdat wat mensen teveel in hun auto reden en geen spaarlampen gebruiktenquote:
Denk je dat echt?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en dat landijs dat een paar millennia geleden nog tot Utrecht kwam, is ook gesmolten omdat wat mensen teveel in hun auto reden en geen spaarlampen gebruikten.
Heb je dat staatje ook voor de afgelopen 1000 jaar? 2000 jaar? nog langer? Of waren er toen geen temperatuurschommelingen?quote:
Die reconstructies zijn er, ja. Maar dat maakt niet uit als je zegt 'Global warming,quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb je dat staatje ook voor de afgelopen 1000 jaar? 2000 jaar? nog langer? Of waren er toen geen temperatuurschommelingen?
Tuurlijk hebben we dat!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb je dat staatje ook voor de afgelopen 1000 jaar? 2000 jaar? nog langer? Of waren er toen geen temperatuurschommelingen?
quote:Op donderdag 25 december 2008 16:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die reconstructies zijn er, ja. Maar dat maakt niet uit als je zegt 'Global warming,', dan maakt het niet uit of het zesduizend jaar geleden iets warmer was dan nu.
Uhm, ja. Als het eerst kouder was en toen warmer, dan was er sprake van opwarming, dat is geen nieuw inzicht, volgens mij.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef E.T. het volgende:
Ah, toen was er dus ook global warming!
De term en de gezochte oorzaak daarentegen....quote:Op donderdag 25 december 2008 16:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Uhm, ja. Als het eerst kouder was en toen warmer, dan was er sprake van opwarming, dat is geen nieuw inzicht, volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |