Oeh, ja. Even kijken achter de schermenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:58 schreef SCH het volgende:
Ray, hier ga jij toch over tegenwoordig? Afdwingen: het Elfstedentocht subforum!!!
idd, zelfs hier ben ik niet eens goed inquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef Breach het volgende:
Als je me mn post edit, doe het dan wel goed sjimz
quote:Gordon_Shumway
Speler probeert voor de zoveelste keer onder zijn gele kaart uit te komen.
quote:sjimz
Scheids geeft Siamese tweelingbroer geel
quote:EnGCatjuh
Nummer tien gaat gebukt onder zware kaartenlast.
De opmaak is hier te vinden.quote:Breach
"Vader Guijo-Velasco maakt rentree als scheidsrechter"
ik vind Lucius/vuurwerk grappen ook al lang niet meer leuk, maar ik weet dat er mensen anders over denkenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:00 schreef SCH het volgende:
Heeft Gordon gisteren echt dat foto-onderschrift over Lucius laten winnen?
Jij wilt echt het liefst dat we jarenlang dezelfde teksten posten en nooit eens iets nieuws doen he
misschien moet JIJ dat maar doen jaquote:Misschien moeten we volgend jaar maar stoppen.
een gat in een hek? en daar een voetbalfoto in zien?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:09 schreef SCH het volgende:
Ik kan daar echt van balen, en dan zie ik die geeweldig hek-foto van Van Hanegem en dan post zo'n Gordon notabene dat hij de link met voetbal niet ziet en gaat die foto vervolgens niet door
dan is de poedel terechtquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
De poedel slaat op dit incident.
Z'n moeder is doodquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH, hoe was Bambi?
Sterktequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gewonnen. Zal ik maar een nieuwe foto zoeken dan?
Geen idee hoe laat de jury komt vanavond, ivm gourmet. Maar een late jury is niet erg, dan kunnen er meer mensen meedoen dan aan de vorige ronde.
Maar een lekker stukje hert erop gooien vanavondquote:
Ik wilde 'm ook plaatsenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:00 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Scheids:"Trek eens aan mijn vinger!'
Gelukkig is de jury geen mod vanavond.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:00 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Scheids:"Trek eens aan mijn vinger!'
Edit 'm ff dan, krijg jij de poedel niet en kunnen onze onderschriften gewoon blijven staan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:05 schreef sjimz het volgende:
Ray moet mij dankbaar zijn, ik heb hem van de poedel gered
Jij was gewoon te vroegquote:
En toch zijn ze leuker dan die van jou.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:10 schreef sjimz het volgende:
Ik snap de onderschriften van Breach en Frits niet zo goed.
Daar raak ik aan gewendquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:10 schreef sjimz het volgende:
Ik snap de onderschriften van Breach en Frits niet zo goed.
En dan gourmetten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zal ik vanavond een poedeltop-3 maken?
Ik vind dat blauwe kleurtje niet bij jou passen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind ze niet bij de foto passen
Ow jij gaat er een gewoonte van makenquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind ze niet bij de foto passen
Bij RayMania ook niet. Maar het schijnt dat hij iets tegen zwart had..quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik vind dat blauwe kleurtje niet bij jou passen.
Durft ie niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wel consequent zijn hè sjimz! Doe die van SCH ook even aanpassen!
Dat durf ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wel consequent zijn hè sjimz! Doe die van SCH ook even aanpassen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |