Ach en anders maar aan de deur voor dubbele prijzen...quote:Op zondag 28 december 2008 00:12 schreef teigan het volgende:
Heej Jop en PSM!!
Aan degenen die hier in Groningen willen stappen met oud en nieuw, een stukje geleden zeiden wij ook al dat de meeste cafe's volgens mij feesten hebben waar je kaartjes voor moet halen, en die zijn allang weg... Ik weet niet of er dan nog iets overblijft, er zijn vast mensen die je dat wel kunnen vertellen..
quote:Groningen - Zaterdagavond omstreeks 20.50 is de brandweer van Groningen opgeroepen wegens een mogelijk persoon te water aan de Professor Uilkenstraat.
Voorbijgangers hadden een rollator zien staan in de berm nabij een sloot en belden hierop de meldkamer van Groningen. De duikers van de brandweer van Groningen doorzochten de sloot maar troffen niemand aan.
Eerste werkdag? goede binnenkomer met gebakquote:Op zondag 28 december 2008 08:35 schreef prosey het volgende:
Ik heb vanaf januari een nieuwe bijbaan en ik mag direct op mn verjaardag gaan werken ....
Nee, niet eerste werkdag, 3e ofzo..quote:Op zondag 28 december 2008 08:36 schreef Isabitch het volgende:
[..]
Eerste werkdag? goede binnenkomer met gebak
Ik ben eigenlijk groninger in hart en nieren, maar ik studeer in Rotterdam. Als het even kan dus terug naar Groningen voor vrienden enzo... Ach, het is nog maar voor een jaar of 4quote:Op zondag 28 december 2008 08:45 schreef Isabitch het volgende:
Je komt dus in Groningen wonen, Prosey?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |