Inconsiderable scum.......quote:Op donderdag 25 december 2008 04:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet heel even werken. Patiënten zijn een vervelende onderbreking van mijn foktijd.
cute......quote:Op donderdag 25 december 2008 04:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ole en Highlander, hebben jullie The Kite Runner gelezen of gezien?
persoonlijk vond ik " omdat ik daar te intelligent voor ben" eigenlijk toch wel beter klinken....quote:Op donderdag 25 december 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ze al jouw diepere bedoelingen totaal niet meekrijgen en je dus eigenlijk gewoon een verdomd suffe vraag stelt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 04:48 schreef Isabeau het volgende:
Omdat ze al jouw diepere bedoelingen totaal niet meekrijgen en je dus eigenlijk gewoon een verdomd suffe vraag stelt.
wees blij.... je kan er ook 1in mijn keukenkastje zijn.... zacht, zwart, vloeibaar en rottend....quote:Op donderdag 25 december 2008 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
I stink and I make people cry.
ok, dit zorgde voor mij voor een flashback van een highlander die een vuilniszak probeert op te vangen waarbij die zak scheurt en er allemaal maden over je heenvielenquote:Op donderdag 25 december 2008 05:01 schreef HighLander het volgende:
wees blij.... je kan er ook 1in mijn keukenkastje zijn.... zacht, zwart, vloeibaar en rottend....
Maar dit waren er ook gewoon teveel om weg te krijgen.
Nah, gewoon opblijven en mij steunen in de begrafenis van één van mijn mannenquote:Op donderdag 25 december 2008 05:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk trouwens dat ik maar een nachtje doorhaal. Misschien dat mijn klok dan weer een beetje synchroon gaat lopen met de rest van de wereld.
Hm, of 4 uurtjes slapen nu.
Doet me ineens denken aan een scene uit de (slecht verfilmde) film The Standquote:
Als ik heeel har graaf staat me een vergelijkbaar verhaal bij ja... maar was niet zo dramatisch als je nu omschrijft...quote:Op donderdag 25 december 2008 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, dit zorgde voor mij voor een flashback van een highlander die een vuilniszak probeert op te vangen waarbij die zak scheurt en er allemaal maden over je heenvielen
(of heb ik dit gedroomd?)
naja confetti geeft ook wel een teringbende natuurlijk....quote:Op donderdag 25 december 2008 05:08 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb wel eens bellen geblazen bij een begrafenis. Bizar, want ik blaas ook bellen op trouwerijen tegenwoordig, waar rijst en confetti verboden zijn.
Jep. Opruimen was het probleem.quote:Op donderdag 25 december 2008 05:19 schreef HighLander het volgende:
[..]
naja confetti geeft ook wel een teringbende natuurlijk....
Kom jij dan trouwens de doedelzak spelen?quote:
quote:Other comparisons have been made with the civet, sewage, stale vomit, skunk spray and used surgical swabs.
Tezz wat naar van je schoonmamaquote:Op donderdag 25 december 2008 09:42 schreef Tezz het volgende:
Merry Christmas, hohoho!
Ik begon net heel enthousiast met teruglezen, totdat ik doorkreeg dat er nog een heel topic was om te lezendus die heb ik maar overgeslagen.
Kerstfeest vandaag, met de hele familie (ouders, schoonouders, broer + vriendin en natuurlijk wij met z'n drietjes). Een heel speciaal kerstfeest voor ons. Het gaat niet zo goed met mijn schoonmoeder en het zou zo maar eens haar laatste kerst kunnen zijn. Ze wilde perse voor iedereen koken, maar eigenlijk kan ze nog geen mes meer vasthouden, dus we gaan fonduen. Laat ik haar lekker de sla in een bak gooien en ik snijd het vlees. Dubbele gevoelens vandaag dus.
We gaan proberen er een feestje van te maken.
Allemaal een hele fijne dag in ieder geval!!!!!!!!!!!
Neuh, geen stress, dat dan weer niet. Het wil allemaal gewoon niet zo lukken.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:45 schreef kres het volgende:
Kerststress.... ?
Je hebt die peertjes altijd nog....
Flink veel wodka in de stoofpeertjescocktail...goed plan, proeven ze daarna toch niks meerquote:Op donderdag 25 december 2008 13:45 schreef kres het volgende:
Kerststress.... ?
Je hebt die peertjes altijd nog....
Know hoe you feel......quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Neuh, geen stress, dat dan weer niet. Het wil allemaal gewoon niet zo lukken.
Stiekum best een btje gaar....toch wel een kort nachtje
Dat ze zo dronken zijn en alleen nog het hongergevoel overblijft.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Flink veel wodka in de stoofpeertjescocktail...goed plan, proeven ze daarna toch niks meer
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:49 schreef kres het volgende:
[..]
Know hoe you feel......![]()
Werd ook nog ff wakker gemaakt door een van mijn poesjes... Die kreeg nog een epileptische aanval... Dus daar moest ik ook weer ff bij blijven...
Vind je nog behoorlijk actief....quote:Op donderdag 25 december 2008 14:02 schreef Bluezz het volgende:
goeoeoeoeoeoeoooeoeoeodemorgen![]()
Bijna 12 uur geslapenHet beste wat je kan doen met dagen als deze ; slapen
Ole(maar die slaapt nog, wanneer is je plaspauze a la tong? )
Douchen, eten, en een stukkie wandelen voor de beweging en dan lekker kaarsjes aan en lezen
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Ben all iets minder geirriteerd, zie net dat het helemaal goed gaat komen met mijn kastanjeballen voor de kastanjebonbon
Hee ik ook hoor.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Zo leuk! Het is een geurtje, Chloé. Die wilde ik zo graag en dat heeft hij onthouden!![]()
Jaa geen gekke dingen... Lekker rustig.....quote:Op donderdag 25 december 2008 14:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben nu al moe
Jij ook gewoon thuis met kerst?
Ja die laatste dus.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee ik ook hoor.Niet die van Karl Lagerfeld, maar de Chloé Chloé.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vanochtend een kerstcadeautje gekregen van Arty!![]()
![]()
Zo leuk! Het is een geurtje, Chloé. Die wilde ik zo graag en dat heeft hij onthouden!![]()
Goedemiddag allen en prettige kerstdagen.
zal het mijn vader vragenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Maak je fotootjes van de gerechten SOL?
Wat lievvvquote:Op donderdag 25 december 2008 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vanochtend een kerstcadeautje gekregen van Arty!![]()
![]()
Goedemiddag allen en prettige kerstdagen.
Ik heb vanacht van je gedroomd Bluezz!quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zal het mijn vader vragen![]()
kastanjeballen zijn door de chocolade met port gerold en liggen nu stijf te worden in de koelkast, stoofpeertjes en bronwater ookal gemixed, zo alvast sjalotjes smoren in de port en de vulling voor de carpacciobommetjes maken en dan ben ik zo goed als klaar
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb vanacht van je gedroomd Bluezz!
We liepen ergens door en stad en je droeg een gebreide trui waarop stond dat je mijn avatar lelijk vond. En ik vroeg je toen: waarom heb je dat in die trui gebreid en je zei: Ik wilde het niet zo rechtsreeks zeggen maar je avatar is ontzettend saai en je laat er alleen steeds maar mee zien hoe je haar zit ( ? in mijn droom begreep ik wat je bedoelde) en toen zei ik sorry en dat je het echt ook wel gewoon had kunnen zeggen.
Vind je mijn avatar stom?
We liepen ergens door en stad en je droeg een gebreide trui waarop stond dat je mijn avatar lelijk vond. En ik vroeg je toen: waarom heb je dat in die trui gebreid en je zei: Ik wilde het niet zo rechtsreeks zeggen maar je avatar is ontzettend saai en je laat er alleen steeds maar mee zien hoe je haar zit ( ? in mijn droom begreep ik wat je bedoelde) en toen zei ik sorry en dat je het echt ook wel gewoon had kunnen zeggen.
[..]
Wat eten jullie voor het slapen gaan joh.....quote:Op donderdag 25 december 2008 14:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren wel 1X gedacht, goh Dude heeft helemaal geen kerstavatar![]()
Die gedachte is dan flink binnengekomenBizar he, dromen.
Vannacht droomde ik dat ik met een stel mensen in een soort koker zat, we moesten naar beneden, met onze fietsen.
Toen we er eenmaal waren (het was heel eng, heel nauw en het duurde erg lang) was mijn tas weg.
Iedereen wist waar hij was, maar niemand wilde helpen met teruggeven. Eindelijk kreeg ik hem terug zonder portemonnee, want dat hoorde zo
[..]
Dat nieuwe boek ? DIe heeft mijn broertje gekregenquote:Op donderdag 25 december 2008 15:31 schreef mascara-klodder het volgende:
We zouden niet aan kadootjes doen, heeft de lover van mijn zusje toch voor iedereen iets gekocht.
Heb een kookboek van Jamie Oliver gekregen van hem![]()
Echt super![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Patat gegeten op het station!![]()
We wandelden er langs en konden de geur niet weerstaan.
Wij hebben dat inderdaad ook gedaan, overal binnengluren om te zien hoe de kerst werd gevierd. Hele gezinnen in mooie kleding en dan met z'n allen naar de TV staren.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]Lekkerrrrr
Altokerst
Net een wandeling door het 'moneygedeelte' van het dorp, kinderen die verveeld op de bank hangen, terwijl ouders met schoon/grootouders bij elkaar zitten met nootjes en blokjes kaas
Veel huizen donker, terwijl de hele boel versierd is![]()
Zó leuk om binnen te kijken
Infused with luv.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Amuses waren geslaagdAllemaal complimentjes gekregen
Oehhh Champagnequote:Op donderdag 25 december 2008 17:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wij hebben dat inderdaad ook gedaan, overal binnengluren om te zien hoe de kerst werd gevierd. Hele gezinnen in mooie kleding en dan met z'n allen naar de TV staren.![]()
Wij gaan na de kerstpatat aan de champagne nu. Hadden we nog liggen. We vieren dat onze tafellampen recht hangen.
Fijn dat de amuses smaakten SOL!
Op hoeveel hoog woon je, memo?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de katten vinden de vensterbanken tof geloof ik
13quote:Op donderdag 25 december 2008 17:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op hoeveel hoog woon je, memo?
Oehhhh lekkerquote:Op donderdag 25 december 2008 17:39 schreef golfer het volgende:
Runderconsomé met madeira alvast weggewerkt.
Straks even de rosbief in de oven mieteren.
Oh ja, dat mag weer hequote:Op donderdag 25 december 2008 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zie ik ook, is in Ijsselstein
same here... hooikoorts en tuinen zijn geen fijne comboquote:Op donderdag 25 december 2008 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
FraaiIk wil later ook hoog wonen. Tuinen
Balkon
Uitzicht
Klinkt goed cyquote:Op donderdag 25 december 2008 19:04 schreef cybermans het volgende:
me ouders hebben een keer geen ruzie gemaakt tijdens het eten (gourmetten)
![]()
straks ff lekker uitbuiken met een cappuciono (helaas geen nespresso)en nog wat later een whisky
same here... hooikoorts en tuinen zijn geen fijne combo
Goh.... Dat ken ik toch ergens van... ?!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:49 schreef MissHobje het volgende:
Die mandjes hoe schattig![]()
lekker zeg dat ze daar in gaan!
Die van mij willen altijd over waar ik zit gaan liggen.. en koop ik eens iets fuzzeligs zachts dan zie je ze denken.. "krijg de tering... ons een beetje afschepen met een mandje"
Maffe beesten blijven katten toch
Ja maar ik hou ook van visjes....quote:Op donderdag 25 december 2008 19:20 schreef Bluezz het volgende:
kres![]()
Heb net je foto's zitten kijken in US
En je houd van poezen.
Meeten? Dinsdag 30/12
Als je maar geenquote:Op donderdag 25 december 2008 19:22 schreef kres het volgende:
Ja maar ik hou ook van visjes....![]()
Why not !?![]()
![]()
Time ? Place?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je maar geenkom
hebt mag je komen
Ik heb ook van die pillen (Xyzal) maar ik hou altijd nog last van me neus..quote:Op donderdag 25 december 2008 19:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goed cy![]()
Ik heb wél hooikoorts én een tuinGaat goed hoor, ik weet niet hoe erg je het hebt, maar ik slik gewoon een paar weken in het vroege voorjaar allerfree o.i.d. en het gaat prima
speaking of.. heb zin in het voorjaar en lekker in de tuin zitten
Dat zie ik bij mij ook vaak gebeuren... Maar dan op bed... Een van die wortels van mij gaat dan heel happy zitten rollen op bed... Maar dan rolt hij net een keer te ver door... Hoe hard het ook klinkt is het welquote:Op donderdag 25 december 2008 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik krijg weer helemaal zin in het voorjaar als ik die tuin zie!
Gras![]()
Gras is zalig. Om in te liggen in de zon.![]()
En MeMo, wat een leuke katten heb je! Ik wist niet dat je er twee had. Lekker stel!
Die van mij willen niet in mandjes, behalve als het (notabene) de wasmand is.Verder willen ze vooral daar slapen waar wij ook zijn.
Hier viel vanmiddag een poes pardoes van de bankleuning![]()
Ik zie vanuit een ooghoek een poes liggen, ik hoor * POK * ik zie geen poes meer, maar wel een vervaarlijk wiebelende schemerlamp.
En even later een heel verstoord kijkende, verfromfraaide poes.
Ja ik heb ondekt dat zolang er een hoge rand aan zit dan is het bij die van mij wel goed...quote:Op donderdag 25 december 2008 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb op de grond nog en mandje van kattenplaza door iemand gemaaklt met eemn hoge rand die wordt ook gewaardeerd daar ligt Rosa nu in en May op een stoel
Of toch maar Sound of Music? Moeilijk moeilijk moeilijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
Zal Lord of the Rings maar eens als achtergrond clutter aanzetten
Love Actually is leuk.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Dag Sunny!
Wij gaan zo een filmpje kijken (Love ActuallyVraag me af of het wat is).
Trouwens een heerlijk restje stoofpot gegeten net![]()
Ik vond het een topmaaltje zo. Kerstpatat en kliekjes!
Jij altijd met je cynisch.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Love Actually is leuk.Maar ik denk dat je daar te cynisch voor bent, Dude.
Gok dat jij Grease ook niet hebt gezien?!quote:Op donderdag 25 december 2008 21:12 schreef golfer het volgende:
Gatver, nu zet Bluezz ook the Sound of Music hier aan.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel musicals en mensen die mee gaan zingen met die liedjes.
Nope.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:15 schreef kres het volgende:
Gok dat jij Grease ook niet hebt gezien?!
Ik ben ook blijven haken bij Sound of Music.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:12 schreef golfer het volgende:
Gatver, nu zet Bluezz ook the Sound of Music hier aan.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel musicals en mensen die mee gaan zingen met die liedjes.
Reclamequote:Op donderdag 25 december 2008 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ook blijven haken bij Sound of Music.
Oke daar moet ik wel in meegaan.... Zijn wel lief..quote:Op donderdag 25 december 2008 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee hoor, Shrek hier.. de kindjes van Donkey zijn zooo schattig
Oe, die is ook goed.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:41 schreef cybermans het volgende:
van ellende maar charlie sheen in navy seals aan het kijken. Bijna hilarisch hoe die mannetjes met geweren lopen te zwaaien en nog alles raken ook.
Wat geestigquote:Op donderdag 25 december 2008 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
De kinderen bij een reunie
Is het weer zover.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oohooohoo die gemene barones stuurt Maria weg!
Hoevaak heb de SoM al gezien Steerquote:Op donderdag 25 december 2008 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Nou echte liefde laat zich niet tegenhouden1!
Gelijk heeft hijquote:Op donderdag 25 december 2008 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het weer zover.
Dominee Gremdaat
Iets te vaak heb ik het ideequote:Op donderdag 25 december 2008 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoevaak heb de SoM al gezien Steer?
Meer dan 10 keer ofzoquote:Op donderdag 25 december 2008 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoevaak heb de SoM al gezien Steer?
Raindrops on roses and whiskers on kittens,quote:
Kerst beetje achter de rug? of morgen nog volle agenda?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:18 schreef MissHobje het volgende:
Zo thuis
Ff was ophangen... bedje opmaken.. en dan ff met de pootjes omhoog serie lurken
Wel verdiend dacht ik zo
En dan nog beweren dat je geen homo bent.quote:
Hoe denigrerend.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan nog beweren dat je geen homo bent.![]()
Zo klaarquote:Op donderdag 25 december 2008 23:22 schreef kres het volgende:
[..]
Kerst beetje achter de rug? of morgen nog volle agenda?
WTF???quote:Op donderdag 25 december 2008 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Hier superaaf gehadOok hier SoM
![]()
Net ook nog even konte bonken gedaan met zusje in de huiskamer![]()
geefnie heur steer hoe vaak je SoM hebt gezien, is gewoon superfilm! Netals Mary Poppinsquote:
Waar werk je dan joh? (jaa ben nieuw hier op CUL)quote:Op donderdag 25 december 2008 23:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo klaar
Vandaag dus gewerkt.. en morgen ook
Prima zo
Morgen ochtend ff tiramisu maken andere collega doet dan hoofdgerecht enzo en voorafje samen, maken het wel gezellig zo op het werk tijdens deze dagen.
En joe ??iets speciaals gedaan?
Groeten aan L.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
geefnie heur steer hoe vaak je SoM hebt gezien, is gewoon superfilm! Netals Mary Poppins![]()
![]()
Heb ik ookal 100x gezien ofzo, en Annie en WestsideStory
![]()
Zo ff nagels lakken van zusje, zij heeft eerder tussen de gangen door mijn wenkbrauwen even bijgewerkt, dus het is een kerst/beauty/dans-avondje hier
Zo klinkt goedquote:Op donderdag 25 december 2008 23:37 schreef kres het volgende:
[..]
Waar werk je dan joh? (jaa ben nieuw hier op CUL)
Gisteravond bij familie en zo geweest... Was erg gezellig....
1e en 2e kerstdag lekker voor me zelf... Erg hard gewerkt te laatste tijd en heel lang niet meer vrij genomen... Dus ben deze twee dgn heerlijk van vrije tijd aan het genieten en niks doen.....
Groetjes terug zegt zequote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Groeten aan L.![]()
Mary Poppins vind ik dan wel weer gay. En in de officiele productie van West Side Story heb ik in 2001 gespeeld.![]()
En ik maar denken dat ie uit 1957 was en de film een paar jaar later.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:38 schreef Stereotomy het volgende:
En in de officiele productie van West Side Story heb ik in 2001 gespeeld.![]()
Ahh gossie...quote:Op donderdag 25 december 2008 23:44 schreef Isabeau het volgende:
Sound of Music is geweldig! Minstens 8 jaar geleden naar de meezing versie in Rotterdam geweest met een groep oude garde fokkersPrachtige herinneringen aan.
MeMo, wat moet jij een super uitzicht hebben zeg! En je poesjes zo in de vensterbank, echt mega schattig.
Dude, vanwaar dat alternatieve kerstdiner?Ik heb járen geleden een alternatief kerstdiner gehad, was best apart en veel gelachen. We waren in Oostenrijk en daar bleek op 24 december alle winkels al voor 12 uur 's middags dicht te zijn. We hadden dus geen boodschappen. Op kerstavond pizza en op eerste kerstdag allerlei kliekjes hehe.
Sunnynogwat van harte welkom! We moeten dit soort topictitels vaker gebruiken
MissHobje, werk ze verder
Ik had een prima en gezellig kerstdiner, alles was helemaal in orde. Viel ook weinig te verprutsen. Het toetje was trouwens overheerlijkSupersnel klaar, simpel en lekker. Dat wordt vaker gemaakt. En zo zonder neefjes en schoonzus inmiddels ex-schoonzus géén tv aan met kerst. Wat een verademing
![]()
![]()
Bob de cavia met alle eer begraven. Moest nog wel een traantje wegpinken
Yeahquote:Op donderdag 25 december 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
U heeft allen de radio al klaar staan ?
Je hebt een doe vakantie maar dit was een doe kerst...quote:Op donderdag 25 december 2008 23:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
geefnie heur steer hoe vaak je SoM hebt gezien, is gewoon superfilm! Netals Mary Poppins![]()
![]()
Heb ik ookal 100x gezien ofzo, en Annie en WestsideStory
![]()
Zo ff nagels lakken van zusje, zij heeft eerder tussen de gangen door mijn wenkbrauwen even bijgewerkt, dus het is een kerst/beauty/dans-avondje hier
Vertel ??quote:Op donderdag 25 december 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
Voor de top 2000 of de koningin of wat?quote:Op donderdag 25 december 2008 23:49 schreef borisz het volgende:
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:56 schreef kres het volgende:
[..]
Je hebt een doe vakantie maar dit was een doe kerst...
We zitten er klaar voor.quote:
Radio 2 of via Internet: http://top2008.radio2.nl/page/08_playerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Waar moet ik de radio dan op afstemmen? (er staat hier een heel ouderwets brak AM/FM geval)
Ah, veel handigerquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:03 schreef golfer het volgende:
Radio 2 of via Internet: http://top2008.radio2.nl/page/08_player
Alweer aan het werk Isa?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, veel handigerThanks! Die staat dus vannacht de hele nacht aan
Dit kerstmaal was helemaal niet geplandquote:Op donderdag 25 december 2008 23:44 schreef Isabeau het volgende:
Sound of Music is geweldig! Minstens 8 jaar geleden naar de meezing versie in Rotterdam geweest met een groep oude garde fokkersPrachtige herinneringen aan.
MeMo, wat moet jij een super uitzicht hebben zeg! En je poesjes zo in de vensterbank, echt mega schattig.
Dude, vanwaar dat alternatieve kerstdiner?Ik heb járen geleden een alternatief kerstdiner gehad, was best apart en veel gelachen. We waren in Oostenrijk en daar bleek op 24 december alle winkels al voor 12 uur 's middags dicht te zijn. We hadden dus geen boodschappen. Op kerstavond pizza en op eerste kerstdag allerlei kliekjes hehe.
Sunnynogwat van harte welkom! We moeten dit soort topictitels vaker gebruiken
MissHobje, werk ze verder
Ik had een prima en gezellig kerstdiner, alles was helemaal in orde. Viel ook weinig te verprutsen. Het toetje was trouwens overheerlijkSupersnel klaar, simpel en lekker. Dat wordt vaker gemaakt. En zo zonder neefjes en schoonzus inmiddels ex-schoonzus géén tv aan met kerst. Wat een verademing
![]()
![]()
Bob de cavia met alle eer begraven. Moest nog wel een traantje wegpinken
Onze ziekenhuiscompu's zijn dus echt niet uitgerust met audio hequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ah, veel handigerThanks! Die staat dus vannacht de hele nacht aan
Ik moet zo radio 2 dus op gaan zoeken op de radio, want ik kan het hier ook niet afspelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Onze ziekenhuiscompu's zijn dus echt niet uitgerust met audio he
zit er ook geen koptelefoonuitgang?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onze ziekenhuiscompu's zijn dus echt niet uitgerust met audio he
Ja dat soort site's worden vaak afgesloten...quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet zo radio 2 dus op gaan zoeken op de radio, want ik kan het hier ook niet afspelenEr zit wel audio op de pc, maar dit soort programma's doen het niet (uitzending gemist bijv. doet het ook niet)
Tis ook niet handig joh aan de balie waar je continue patienten hebt die je storen in het fokken enzoquote:
Ja vervelend is dat idd.Beetje werken tussen het fokken doorquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tis ook niet handig joh aan de balie waar je continue patienten hebt die je storen in het fokken enzo
Ga jij haar eens halen danquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:44 schreef Ole het volgende:
Oh gezellig!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga jij haar eens halen dan![]()
Dude, greys en jij....queens of SHO
uhuhhh dat zijn de topics die ik ook leeslas daar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar van de SHO-topics waar kommer en kwel in is hoor. Ik ben een BN-ramptoerist.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
uhuhhh dat zijn de topics die ik ook leeslas daar.
Victor, Belinda en Rob en nog veul meer ongelukkigen
Alles is liefdequote:Op vrijdag 26 december 2008 00:58 schreef Sunnythesun het volgende:
OMG, heb net Alles is liefde zitten kijken.. zit me een partij te janken, gênant gewoonIk had hem al eens eerder gezien met mijn klas (ben juf van groep 7..) maar dan zit je er toch niet zo lekker in, Werk het beter om thuis te zitten met een wijntje
![]()
Oh en jullie mogen wel Sonnie zeggen, die naam was alleen al bezet toen ik me aanmeldde dus moest ik het met deze onzin doen![]()
Ze heeft meer aan een lever denk ik, als je toch met organen in de weer gaat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:01 schreef Ole het volgende:
Misschien moeten we Bon wel even een hart onder de riem steken, zo met de feestdagen.
Ze zal het niet makkelijk hebben nu
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze heeft meer aan een lever denk ik, als je toch met organen in de weer gaat.
En elk boekquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Alles is liefdeIk mot bij bijna elke film janken
quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze heeft meer aan een lever denk ik, als je toch met organen in de weer gaat.
Daar jank ik zelfs nog om.quote:
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst_per_uur#quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Bij welk nummer zijn we in de 2000? Weet iemand dat?
Nu 1975.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Bij welk nummer zijn we in de 2000? Weet iemand dat?
Dank je!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
http://top2008.radio2.nl/page/08_lijst_per_uur#
Trusteh lieverd!quote:
Ik ook niet hoor, jeetje dat was ook echt echt echt ergquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Bij gebrek aan Big Brother 7, inderdaad.Zo'n verslaving zal ik nimmer meer kennen.
Ik heb er mooie herinneringen aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Bij gebrek aan Big Brother 7, inderdaad.Zo'n verslaving zal ik nimmer meer kennen.
Ja en ik denk nog steeds dat Golfer en jij mee gaan doen aan BB7.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, jeetje dat was ook echt echt echt erg![]()
Ik vond je toen al zo leuk
Dat komt écht een keerquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ja en ik denk nog steeds dat Golfer en jij mee gaan doen aan BB7.
Nog niet. BB6 is laatste.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Was jij toen al op FOK! steer?
Ik was toen volgens mij alleen lurker. Wanneer was BB7
Oh,quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog niet. BB6 is laatste.![]()
Ik ben sinds 2003 op fok.
Newbie!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:57 schreef Duderinnetje het volgende:
. Maar ik heb me pas geregistreerd in 2004 denk ik.
Check!quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:59 schreef golfer het volgende:
voorzetje aan Isa om mij een keer af te troeven
geregistreerd op: vrijdag 5 maart 2004 @ 13:21quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh,Ik heb de laatste paar BB's niet meer zo gevolgd.
De eerste heb ik wel meer híer gevolgd dan op TV. Geweldig, die streamverslagen. Maar ik heb me pas geregistreerd in 2004 denk ik.
Hoe zie je dat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij eerste post ging ook over Bart, maar dat was toen ie even terugkwam bij BB2 in 2000.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:59 schreef Isabeau het volgende:
Mijn allereerste post op Fok was in een BB1 topic over Bart & Sabine
Staat in je profiel.quote:
Ik leerde Tara kennen omdat ik boos op hem was dat hij een foto van mij had geplaatst in een topic!quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:03 schreef golfer het volgende:
En uiteraard kreeg ik meteen een slotje op het topic dat ik opende toen.
Van Tara notabene.
Good old Ted.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik leerde Tara kennen omdat ik boos op hem was dat hij een foto van mij had geplaatst in een topic!
En die foto had ik niet eens naar Tara gestuurd
En Ted heeft toen die foto weer verwijderd
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik was oude topics aan het doorspitten en kwam in het allereerste 'Welke fokkers zijn er eigenlijk nog vrijgezel?" topic en daar las ik een berichtje van Ted dat hij nog immer zeer gelukkig getrouwd was en dat ware liefde toch echt bestond en de vrijgezellen de moed niet moesten opgeven en dat hun liefde voor eeuwig was
Ted was best een toffe gastquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:15 schreef golfer het volgende:
![]()
Ik moest zelfs gisteren nog even aan hem denken toen ik ergens in de archieven aan het spitten was en de crew 1 aprilgrap (dat aparte forum) van ons tegenkwam.
Wie wel. Incluis vrouwen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ted was best een toffe gastjammer dat hij vrouwelijke sluwheid niet wist te herkennen.
Daar stonden volgens mij meer waarheden in dan er ooit op fok gestaan hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:15 schreef golfer het volgende:
crew 1 aprilgrap (dat aparte forum) van ons tegenkwam.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:18 schreef Isabeau het volgende:
Daar stonden volgens mij meer waarheden in dan er ooit op fok gestaan hebben.
Ted heeft samen met Danny fok opgericht. Waren dikke vrienden, is ergens iets mis gegaan, ik heb de details nooit meegekregen. Ted was getrouwd met een Israelische schone die hier rechten is gaan studeren en kreeg na veel gedoe een permanente verblijfsvergunning. Nadat ze klaar was met haar studie wilde ze scheiden, deelde en passant even mede dat ze nooit van hem had gehouden en hij haar mogelijkheid was om en uit de kiboetsk te ontsnappen en te kunnen studeren in Nederland.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:17 schreef Stereotomy het volgende:
Okee ik zal wel vragen. Wie is Ted en kan iemand een samenvatting geven?
Hit her with your ritmstick HIT HER HIT HERquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net een berichtje geplaatst in de fobo van Nynke's jongste zusje.![]()
Nynke will hunt me down and kick my ass!![]()
* harde trap tussen benen voeltquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ted heeft samen met Danny fok opgericht. Waren dikke vrienden, is ergens iets mis gegaan, ik heb de details nooit meegekregen. Ted was getrouwd met een Israelische schone die hier rechten is gaan studeren en kreeg na veel gedoe een permanente verblijfsvergunning. Nadat ze klaar was met haar studie wilde ze scheiden, deelde en passant even mede dat ze nooit van hem had gehouden en hij haar mogelijkheid was om en uit de kiboetsk te ontsnappen en te kunnen studeren in Nederland.
En hij had haar hele studie betaalt en haar onderhouden gedurende die studiequote:
Dure prostituee dan. Ik mag hopen dat hij daar af en toe een kwakje in heeft mogen dumpen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hij had haar hele studie betaalt en haar onderhouden gedurende die studie
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:19 schreef Isabeau het volgende:
Ted heeft samen met Danny fok opgericht. Waren dikke vrienden, is ergens iets mis gegaan, ik heb de details nooit meegekregen. Ted was getrouwd met een Israelische schone die hier rechten is gaan studeren en kreeg na veel gedoe een permanente verblijfsvergunning. Nadat ze klaar was met haar studie wilde ze scheiden, deelde en passant even mede dat ze nooit van hem had gehouden en hij haar mogelijkheid was om en uit de kiboetsk te ontsnappen en te kunnen studeren in Nederland.
Jaja, er speelde wel meer, maar Ted was tof en zijn vuile was blijft lekker opgeborgenquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:25 schreef golfer het volgende:
Zoiets ja.
speelde nog wel wat meer mee, geloof ik
Enfin, de originele naam van de VOF van dus ook CoDanTed.
Wie Co was heb ik nooit begrepen.
Ja, Ted was/is een toffe vent.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, er speelde wel meer, maar Ted was tof en zijn vuile was blijft lekker opgeborgen![]()
Hij is nu trouwens geloof ik erg gelukkig met zijn huidige vriendin/vrouw(laatste keer dat ik hem sprak, afgelopen jaar ergens)
Goed samengevat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:30 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, stipjes was je besef dat er ook nog leuke vrouwen bestaan naast je ex
Heel belangrijk persoon. Jouw stipjes is mijn Walturr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |