check, daar kwam ik gisteren ook achter. Als host kun je het inderdaad uitzetten. Had gisteren trouwens wel veel last van lag. helaas.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef DaggerNL het volgende:
Wat is dit spel leuk zeg, vooral online is het heerlijk. In het begin was ik heel slecht met BJJ, maar nu is het makkelijk. Even wat trophies binnen slepen. Speel trouwens met mijn eigen gecreërde mannetje. Filmpjes zijn wel online te skippen. Als je host, dan kan je de presentation uitzetten.
quote:Een briljante game, een waanzinnige ervaring op één ding na. Cheaters. En die worden nu aangepakt.
THQ heeft aangegeven dat er een patch voor UFC 2009 Undisputed komt die cheaters gaat straffen. Het gaat nu zo in zijn werk; je spelt een potje UFC online, en net voordat je de tegenstander knock-out slaat verlaat de lafbek wedstrijd. Jij krijgt geen punten en hij geen strafpunten. THQ is nu bezig met het testen van de patch die dat (en meer) verleden tijd maakt, en probeert deze zo snel mogelijk te releasen.
Je moet precies zo winnen als hoe het gevecht in het echt is gegaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:24 schreef RickoKun het volgende:
weet iemand hoe je in GODSNAAM die classic fights unlocked?
Staat er bij de eerste finale bijv.: Win from the CPU as [x] by decision
Nou, ik heb die gozert met de goeie fighter al submissioned en het potje daarna meteen ge KO-ed, maar ik blijk telkens niet de goede 'conditions' te hebben (zegt die vrouw in dat filmpje daarna).
Weet iemand waar alle conditions op een rijtje staan? Ik heb op google gekeken en op die UFC undisputed forum, maar daar stond helemaal niks. Blijkbaar ben ik de enige die moeite hiermee heeft
Zorgen dat hun stamina low is. en dan raggen op die knopjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:06 schreef Kingside het volgende:
Wat een bazenspel, maar ik krijg steeds maar niet die submission voor elkaar. Steeds krijgt mijn tegenstander zich weer los. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |