abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69256203
Vrijdag toch vast wel bij de Mediamarkt te krijgen hoop ik. Nu al lang genoeg gewacht.
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:26:23 #52
80382 manny
30 is best veel
pi_69256642
Game mania Den Haag heeft em gewoon, kreeg dinsdag de SMS al, meteen een avondje gespeeld: was best onder de indruk. Online haperde het een beetje, maar wel 1 iemand helemaal lam geslagen; zelf ook een keertje knock out....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:30:17 #53
80382 manny
30 is best veel
pi_69256751
besturing is trouwens (zeker op de grond) best lastig, vanuit stand heb je het zo allemaal door, maar op de grond ontkom ik er nog niet aan dat het soms toch even knoppen rammen wordt. Dat zal wel beter worden hoop ik.... gewoon blijven spelen..

Online kon ik trouwens de intro-filmpjes enzo niet wegdrukken, dat is best irritant.
pi_69269231
Wat is dit spel leuk zeg, vooral online is het heerlijk. In het begin was ik heel slecht met BJJ, maar nu is het makkelijk. Even wat trophies binnen slepen. Speel trouwens met mijn eigen gecreërde mannetje. Filmpjes zijn wel online te skippen. Als je host, dan kan je de presentation uitzetten.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:14:37 #55
80382 manny
30 is best veel
pi_69291254
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 19:23 schreef DaggerNL het volgende:
Wat is dit spel leuk zeg, vooral online is het heerlijk. In het begin was ik heel slecht met BJJ, maar nu is het makkelijk. Even wat trophies binnen slepen. Speel trouwens met mijn eigen gecreërde mannetje. Filmpjes zijn wel online te skippen. Als je host, dan kan je de presentation uitzetten.
check, daar kwam ik gisteren ook achter. Als host kun je het inderdaad uitzetten. Had gisteren trouwens wel veel last van lag. helaas.
pi_69305263
Irritant dat velen online disconnecten wanneer ze verliezen. Hierdoor zijn veel wins van mij ontnomen.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
pi_69324309
Geniaal dit spel, 3 wedstrijden online gespeeld en alle 3 gewonnen
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:12:07 #59
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_69957551
quote:
Een briljante game, een waanzinnige ervaring op één ding na. Cheaters. En die worden nu aangepakt.

THQ heeft aangegeven dat er een patch voor UFC 2009 Undisputed komt die cheaters gaat straffen. Het gaat nu zo in zijn werk; je spelt een potje UFC online, en net voordat je de tegenstander knock-out slaat verlaat de lafbek wedstrijd. Jij krijgt geen punten en hij geen strafpunten. THQ is nu bezig met het testen van de patch die dat (en meer) verleden tijd maakt, en probeert deze zo snel mogelijk te releasen.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_69957590
Mooi spel

Volgende alleen wel iets meer "sfeer" a.u.b
X
X
X
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:24:33 #61
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71949886
weet iemand hoe je in GODSNAAM die classic fights unlocked?

Staat er bij de eerste finale bijv.: Win from the CPU as [x] by decision

Nou, ik heb die gozert met de goeie fighter al submissioned en het potje daarna meteen ge KO-ed, maar ik blijk telkens niet de goede 'conditions' te hebben (zegt die vrouw in dat filmpje daarna).

Weet iemand waar alle conditions op een rijtje staan? Ik heb op google gekeken en op die UFC undisputed forum, maar daar stond helemaal niks. Blijkbaar ben ik de enige die moeite hiermee heeft
pi_71949957
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 14:24 schreef RickoKun het volgende:
weet iemand hoe je in GODSNAAM die classic fights unlocked?

Staat er bij de eerste finale bijv.: Win from the CPU as [x] by decision

Nou, ik heb die gozert met de goeie fighter al submissioned en het potje daarna meteen ge KO-ed, maar ik blijk telkens niet de goede 'conditions' te hebben (zegt die vrouw in dat filmpje daarna).

Weet iemand waar alle conditions op een rijtje staan? Ik heb op google gekeken en op die UFC undisputed forum, maar daar stond helemaal niks. Blijkbaar ben ik de enige die moeite hiermee heeft
Je moet precies zo winnen als hoe het gevecht in het echt is gegaan.
Je moet dus by decision winnen en niet via submission of ko.
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:56:32 #63
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71950782
AAAIIIIIIIIIII, 3 rondjes doorbikkelen dus!
Best kut, niet dat ik dan neergeslagen ben, maar dan heb ik vaak de andere (onbedoeld) al neergehooked!
Dan moet ik dus eerst maar een beetje lomp rondlopen tot het einde :p
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:18:15 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_71951320
Je kunt alleen ook gebruik maken van mid- en lowkicks dan maak je punten maar loop je niet het risico van een knockout. Verder als je voor staat takedown en lay & pray.
Drop you like an ill, bad habit
  maandag 5 oktober 2009 @ 18:06:59 #65
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_73397940
Wat een bazenspel, maar ik krijg steeds maar niet die submission voor elkaar. Steeds krijgt mijn tegenstander zich weer los. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
pi_73479847
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 18:06 schreef Kingside het volgende:
Wat een bazenspel, maar ik krijg steeds maar niet die submission voor elkaar. Steeds krijgt mijn tegenstander zich weer los. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Zorgen dat hun stamina low is. en dan raggen op die knopjes.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')