Wanderlei gaat KO zaterdagquote:Op donderdag 25 december 2008 12:40 schreef Breach het volgende:
Dikke vette tvp. En ik houd eigenlijk helemaal niet van computerspelletjes
Maar wie wil nou niet als The Axe Murderer Rampage stuk maken met knieen
quote:
Lees de IGN hands-on. Verklaart een hoop over de controls. Klinkt goed allemaal iigquote:Op donderdag 25 december 2008 12:48 schreef Breach het volgende:
Maar het ziet er eigenlijk wel heel realistisch uit. Als het spel ook echt zo is dan ga ik dat zeker aanschaffen. Mits het niet zo'n spel is waar je op de knoppen moet rammen
quote:
quote:Forrest Griffin will grace the cover of the U.S. versions of Undisputed and Georges St. Pierre will be on the cover of Canadian versions of the game. The release day is May 19th
quote:The full list of fighters, courtesy of GameSpot.com, can be found below (fighters who can compete in multiple weight classes are designated):
Heavyweights: Andrei Arlovski, Mark Coleman, Mirko "Cro Cop" Filipovic, Gabriel Gonzaga, Antoni Hardonk, Heath Herring, Cheick Kongo, Brock Lesnar, Justin McCully, Frank Mir, Antonio Rodrigo Nogueira, Eddie Sanchez, Tim Sylvia, Cain Velasquez, Brandon Vera (LH) and Fabricio Werdum
Light heavyweights: Houston Alexander, Ryan Bader*, Tim Boetsch, Stephan Bonnar, Rashad Evans, Wilson Gouveia (MW), Forrest Griffin, James Irvin, Quinton Jackson, Keith Jardine, Chuck Liddell, Lyoto Machida, Kazuhiro Nakamura, Tito Ortiz, Mauricio "Shogun" Rua, Thiago Silva and Wanderlei Silva
Middleweights: Ricardo Almeida, Michael Bisping (LHW), Kendall Grove, Rich Franklin (LHW), Dan Henderson (LHW), Martin Kampmann (WW), Chris Leben, Thales Leites, Jason MacDonald, Demian Maia, Nate Marquardt, Drew McFedries, Yushin Okami, Amir Sadollah (WW), Anderon Silva (LHW) and Evan Tanner
Welterweights: Thiago Alves, Matt Arroyo, Kyle Bradley, Josh Burkman, Marcus Davis, Jon Fitch, Matt Hughes, Anthony Johnson, Josh Koscheck, Chris Lytle, Karo Parisyan, Diego Sanchez, Ben Saunders, Matt Serra (LW), Georges St. Pierre and Mike Swick (MW)
Lightweights: Mark Bocek, Rich Clementi, Mac Danzig, Nathan Diaz, Frankie Edgar, Efrain Escudero*, Spencer Fisher, Kenny Florian, Hermes Franca, Tyson Griffin, Roger Huerta, Joe Lauzon, Gray Maynard, B.J. Penn (WW), Sean Sherk (WW), Joe Stevenson and Thiago Tavares
Cro Copquote:
Ik krijg mn wireless niet op mn XBOXquote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef Paxlie het volgende:
Wat een demo
wat een spel
had ik algedaan?
dan bij deze:
Quoted for fucking truth!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:24 schreef Paxlie het volgende:
Wat een demo
wat een spel
had ik algedaan?
dan bij deze:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:03 schreef LuNaTiC het volgende:
![]()
![]()
Dit is _het_ spel om me over de streep te trekken om de PS3 te gaan aanschaffen.
als je even verdiept in de persoon achter degene die je quote dan weet je dat het een die-hard K-1/kickbox fan is en ook gematigd MMA fan. Dit spel is echt bizar goed uitgewerkt, je kan er krom over lullen maar het is echt heel goed gedaan (als ik de demo mag geloven)quote:
Had hij dan wel even mogen onderbouwen, maar dat is duidelijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als je even verdiept in de persoon achter degene die je quote dan weet je dat het een die-hard K-1/kickbox fan is en ook gematigd MMA fan. Dit spel is echt bizar goed uitgewerkt, je kan er krom over lullen maar het is echt heel goed gedaan (als ik de demo mag geloven)
Dan is het dus niet meer dan logisch dat dit een spel kan zijn wat zo'n fan over de streep kan trekken om het apparaat aan te schaffen
Nee, UFC is baasquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Had hij dan wel even mogen onderbouwen, maar dat is duidelijk!
Zijn namelijk genoeg andere toffe titels om een PS3 aan te schaffen
Demo is zeker tof, is een game die ik bij de release ga halen.quote:
Mja ik heb deze game op verschillende vechtsportfora al uitgebreid besproken. Had niet echt veel zin in om het hier op FOK! nog eens te herhalen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Had hij dan wel even mogen onderbouwen, maar dat is duidelijk!
Zijn namelijk genoeg andere toffe titels om een PS3 aan te schaffen
Samenvatting: UFC Undisputed 2009 is baas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:08 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Mja ik heb deze game op verschillende vechtsportfora al uitgebreid besproken. Had niet echt veel zin in om het hier op FOK! nog eens te herhalen.
Paxlie maakt het me gemakkelijk, ben inderdaad een diehard K-1/Kickboksfan en gematigd MMA-fan. Ik ben verre van een diehard gamer, maar een K-1/MMA game die goed in elkaar steekt, daar maak ik graag een uitzondering voor.
Jaren terug heb ik voor de K-1 game van Konami bijv speciaal een PS2 gekocht. Dat spel zat zo ongelofelijk goed in elkaar. De bewegingen, het realistische uiterlijk (binnen allen beperkingen qua grafisch vermogen van de PS2 uiteraard), alle sterke en zwakke punten van de vechters. De gameplay is zo heerlijk.
Na 2003 heeft een andere gamesontwikkelaar het stokje overgenomen van Konami en dan zie je hoeveel verschil het maakt. Bizar slechte gameplay, echt een goedoop afgeraffeld budget-titel hebben ze afgeleverd.
Je begrijpt dat ik ruim 6 jaar later vrij euforisch ben met een game als deze. Uiteraard zie ik nog liever dat dit een K-1 game was geweest, maar je kunt niet alles hebbenmisschien uiteindelijk nog wel leuker, als de gameplay echt zo geweldig is (en tot nu toe heeft het daar alle schijn van). Zeker ook qua mogelijkheden qua groundgame.
Maar goed, voorlopig nog even geen PS3 en dus geen UFC game voor mij.
* LuNaTiC zet nog maar eens zijn K-1 WGP 2003 in zn PS2 op...
Ik njetquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:41 schreef Paxlie het volgende:
net een mail van videogamesplus dat hij geshipped is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |