Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Heel goede vraag.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:14 schreef Bob-B het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom er 2 prullenbakken in de OP staan?
Is daar een soort handboek voor of zo?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. Dat mag niet in een reeks.
Nope.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:16 schreef Bob-B het volgende:
had niets uitgemaakt, want david mocht het nieuwe topic openen, had hij al dips op.
Naamtopic, jah, hij moest alleen zijn: "Waar Nath en Bart de hond uitlaten op een HOP" maar dat zal wel niet gepast hebben.
Die regel kent toch iedereen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Is daar een soort handboek voor of zo?
twee zielen, één gedachtequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik eerst niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die regel kent toch iedereen.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
twee zielen, één gedachteWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Ik ben nog maar net nieuw op Fok!.quote:
Newbiequote:Op donderdag 25 december 2008 02:21 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ben nog maar net nieuw op Fok!.
Daarom ook eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Whehehe. Nath is jouw wens?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:24 schreef Rikketik het volgende:
Hey, de wens is de vader van de gedachte.
Huh?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe. Nath is jouw wens?
Neh, ik heb Femsie alquote:Op donderdag 25 december 2008 02:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ik weet niet hoe je daar op komt, want het enige waar ik tegenwoordig nog over droom is geile neuqseks tussen jou en Bobbert.
Uhhh... Ik denk dat dit één groot misverstand is.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:27 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Huh?![]()
Ik weet niet hoe je daar op komt, want het enige waar ik tegenwoordig nog over droom is geile neuqseks tussen jou en Bobbert.
Ik zou Nath wel eens in doorzichtig lingerie willen zien en fles massage olie, ik denk dat mijn massageskills dan vooruitgaan. Verder hoef ik der niet te zien heur.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Whehehe. Nath is jouw wens?
Jij probeert iedereen te versieren, dan kan David er ook nog wel bij.quote:
Ooh, dat scheelt weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik zou Nath wel eens in doorzichtig lingerie willen zien en fles massage olie, ik denk dat mijn massageskills dan vooruitgaan. Verder hoef ik der niet te zien heur.
Dat is skippy.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jij probeert iedereen te versieren, dan kan David er ook nog wel bij.
Nou, de dromen zijn echt hoorrrr.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhhh... Ik denk dat dit één groot misverstand is.
* -_Guitarist_- kotstquote:Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nou, de dromen zijn echt hoorrrr.
* Rikketik knipoogt naar David.
Noem je dat al versieren?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jij probeert iedereen te versieren, dan kan David er ook nog wel bij.
Zou dat eigenlijk onder dierenseks vallen, Skippy doen?quote:
Ik heb lage standaarden.quote:
Doe hem en kom erachter.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou dat eigenlijk onder dierenseks vallen, Skippy doen?
Daar heb je lang over na moeten denken.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:36 schreef Bob-B het volgende:
Dus je vindt dat TGND wel voldoet aan je lage standaarden?
Dit is een goede, als hij erin trapt.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:36 schreef Bob-B het volgende:
Dus je vindt dat TGND wel voldoet aan je lage standaarden?
Bob-B(Moderator) - donderdag 25 december 2008 @ 02:27quote:Op donderdag 25 december 2008 02:38 schreef Bob-B het volgende:
Ja, ik zit de hele tijd dit topic te F5en
Waar haal je dat weg?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Bob-B(Moderator) - donderdag 25 december 2008 @ 02:27
Bob-B(Moderator) - donderdag 25 december 2008 @ 02:28
Bob-B(Moderator) - donderdag 25 december 2008 @ 02:29
Nou...
Ik heb Fok! gehackt en kan nu van elk berichtje zien op welke tijd het geplaatst is.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb Fok! gehackt en kan nu van elk berichtje zien op welke tijd het geplaatst is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga kerstvieren. Ajudeva!
Ik draag elke werkdag een baret.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Én ik draag sinds vandaag een baretGewoon, omdat het cool staat
Bijna afgelopen, maar gaafquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:02 schreef Rikketik het volgende:
Nathalie.![]()
Hoe is jouw kerst tot nu toe dan?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik was van plan m zometeen uit te laten. Op hakkenMet een panty
En een kort rokje
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:28 schreef Rikketik het volgende:
[..]![]()
![]()
Jammer dat mijn moeder en zus nu net met de hond weggaan, anders had ik er wel mee willen lopen.
Gewoon zeggen dat je een leuk meisje gaat ontmoeten op het veldquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:31 schreef Rikketik het volgende:
Neh, daar vinden ze lopen met de hond te leuk voor. En ik heb een hekel aan lang met de hond lopen, dus het zou verdacht zijn als ik opeens wil.
Dan is mijn leven in dit huis voorbij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je een leuk meisje gaat ontmoeten op het veld
quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan is mijn leven in dit huis voorbij.
Zonde. He, mag ik je op msn?quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:52 schreef Rikketik het volgende:
Mijn moeder en zus zijn op dat gebied nogal wereldvreemd. Als ik zeg dat ik ga meeten met een meisje... Ik zal het waarschijnlijk nog wel een tijdje te horen krijgen.
Noo, you got to be kiddin' mequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:02 schreef Rikketik het volgende:
Misschien wel eens een goed idee.Ik ben al een jaar niet online geweest geloof ik.
Erg hè?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Noo, you got to be kiddin' me![]()
Was jij nou diegene die zo lang in bed bleef rotten? En ik zei daar wat van?quote:
Hoe heerlijk arrogantquote:Doe maar moeite. Scheelt me een hoop 'Je bent mooi, ik wil je neuken' reacties
Hey Nath...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hey Nath...
Je bent mooi, ik wil je neuken.
Ik jou ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Helaas nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:17 schreef rulerofdeath het volgende:
heb ik nou een hele romance gemist?
en ik was niet eens aan het spammenquote:
Nee, morgen wel.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bill?
moet je trouwens wel een keer doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, kijk. Daar kom ik nooit. Markelo
Neem jij mij mee dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je trouwens wel een keer doen
Addiosquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik ga er nu vandoor
henig an
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |