Maakt niet uit. Google legt zelf de link tussen geitenwollensokken en sandalen. Oftewel, vegetariers.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Verwante zoekopdracht (ik typte bijna sokopdracht) is nog altijd iets anders dan "bedoelde u?"
Trouwens, teveel in KLB dat topic over mannelijke vegetariėrs gelezen?
Nee.quote:Edit: ik ben trouwens nieuwsgieriger naar wat je zo probeert te verbergen
Oh fuck, daar hebben we de eerste grijsaard alquote:
Ik doe nog wel zo m'n bestquote:
Ehm, wat?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh fuck, daar hebben we de eerste grijsaard al
Ik wist gewoon dat er één FireFucker/Apple Fanboy/superhomo iets zou gaan zeggen over Chromequote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef RacerDKB het volgende:
Verkapt ''kijk-mij-eens-Chrome-gebruiken''-topic.
Dat jij zo'n vieze vegetarier bent!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik doe nog wel zo m'n best
[..]
Ehm, wat?
Hahahahahaquote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat jij zo'n vieze vegetarier bent!
Is dit niet dubbelop?quote:
Was da?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef RacerDKB het volgende:
Verkapt ''kijk-mij-eens-Chrome-gebruiken''-topic.
Excuses, het was al laat.quote:
Lurken in late kuttopics.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Athmozz het volgende:
hoe kom jij erop op een dergelijk uur foto's van geitewollensokken te gaan opzoeken
Quote FTWquote:Op donderdag 25 december 2008 11:16 schreef Nembrionic het volgende:
Lurken is late kuttopics.
Wie is hier verbaasd? Er is maar één baas en dat ben ik.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:28 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Dit is net zoiets als 'baard' opzoeken met google en je erover verbazen dat 'snor' als verwante zoekopdracht gegeven wordt
dus jij bent de Baas?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie is hier verbaasd? Er is maar één baas en dat ben ik.
omfgquote:Op donderdag 25 december 2008 16:07 schreef Nielsch het volgende:
Dus iedereen die sandalen draagt is vegetarier? Was Jezus ook een vegetarier? Die gast at toch vis. Ik draag ook wel eens sandalen, ben ik dan ook vegetarier, ook al eet ik dagelijks vlees? Wat een kuttopic zeg.
Hé perennerd, hoe voelt dat nou, klaarkomen over je eigen topic?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
omfg
We hebben er één hoor
Ja, je bent uitschot. Je hebt zeker ook nog witten sokken aan in die sandalen van je? En zo'n Wildebeast rugzakje met een verrekijken om je nek?
fappen is heerlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hé perennerd, hoe voelt dat nou, klaarkomen over je eigen topic?
Nou nou, tjonge wat een taal! Jij bent me er eentje zeg!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
omfg
We hebben er één hoor
Ja, je bent uitschot. Je hebt zeker ook nog witten sokken aan in die sandalen van je? En zo'n Wildebeast rugzakje met een verrekijken om je nek?
Lees het topic "Mannelijke vegetariėrs" in KLB even, want volgens de laatste berichten in dat topic kan je vegetariėr zijn maar wel vis etenquote:Op donderdag 25 december 2008 16:07 schreef Nielsch het volgende:
Dus iedereen die sandalen draagt is vegetarier? Was Jezus ook een vegetarier? Die gast at toch vis. Ik draag ook wel eens sandalen, ben ik dan ook vegetarier, ook al eet ik dagelijks vlees? Wat een kuttopic zeg.
Whehehe ja mooi is datquote:Op donderdag 25 december 2008 16:30 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Lees het topic "Mannelijke vegetariėrs" in KLB even, want volgens de laatste berichten in dat topic kan je vegetariėr zijn maar wel vis eten
Ja, Xebrosius toch?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:09 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, was er niet eens een user die een (geitenwollen)sok had opgegeten?
Vegetariėrs eten gewoon vis hoor, kneusquote:Op donderdag 25 december 2008 16:07 schreef Nielsch het volgende:
Neen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:28 schreef lubje25 het volgende:
Ben ik nu de enige vegetariėr die een hekel aan vegetariėrs heeft?
ah u is ook vegetariėsch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Neen.
Vegetariėrs beledigen hun voorvaderen die hun leven op het spel hebben gezet om een beetje vlees te regelen om ervoor te zorgen dat hun nakomelingen konden overleven.
Stiekem zijn vegetariėrs gewoon sneu.
Dan zijn het dus geen vegetariers, plakzak.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:24 schreef JulesWinnfield het volgende:
[..]
Vegetariėrs eten gewoon vis hoor, kneus
Vegetariėrs eten geen vlees, vis is geen vlees.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan zijn het dus geen vegetariers, plakzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |