Inderdaadquote:Op donderdag 25 december 2008 01:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste
Volgens mij past hier een lied bij
ALS WE GAAN ....
Al die stalkers van jou ookquote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
DRIBBELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
Ik krijg nog een sms'je van je!
yep. hoe beleef jij dat als directe collega?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:57 schreef Guis het volgende:
[..]
Of ik dat ook heb?
Sorry... heb wat weinig geslapen. Ben niet zo scherp meer..
Nee Dribbel stalkt me niet, dat is het probleem.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al die stalkers van jou ook. Komen allemaal hier omdat jij hier bent
.
Ik vanmiddag nog, weet alleen niet meer wiequote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Had ik het toch goed, dan vind ik hem dus gewoon niet grappig.
tong80 bovenaanquote:Op donderdag 25 december 2008 01:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
rechts onder in je scherm staat een top 500 knopje
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee Dribbel stalkt me niet, dat is het probleem.
Overigens krijg ik inderdaad wel een enorme egoboost soms door deze reeks.
Daar sta ik ook nog steeds inquote:Op donderdag 25 december 2008 01:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
rechts onder in je scherm staat een top 500 knopje
Het grijpt iedereen best heel erg aan hier. Maar dat komt ook omdat iedereen er echt keihard voor werkt en er middenin zit. Als een actie als deze je eenmaal bij de keel gegrepen heeft, laat 'ie je niet meer los.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:59 schreef evert het volgende:
[..]
yep. hoe beleef jij dat als directe collega?
Ik betwijfel of er vannacht nog een volgend deel komtquote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef evert het volgende:
ik ga zo echt weg maar suggestie topic titel:
en hij komt uit male
vond ik echt zo verschrikkelijk lachen
??????quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef evert het volgende:
en hij komt uit male
Misschien kan Guis een hakkuh-uurtje doenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er vannacht nog een volgend deel komt.
Inderdaad, prachtige fout van Paul.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef evert het volgende:
en hij komt uit male
in ieder geval mijn complimenten voor alle medewerkers (en niet alleen de drie blikvangers). top, jullie maken de week voor kerst tot een heel bijzondere week.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef Guis het volgende:
[..]
Het grijpt iedereen best heel erg aan hier. Maar dat komt ook omdat iedereen er echt keihard voor werkt en er middenin zit. Als een actie als deze je eenmaal bij de keel gegrepen heeft, laat 'ie je niet meer los.
Dat geloof ik zeker ja. Heb jij de drie heren nog gesproken na hun 'vrijlating'?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:02 schreef Guis het volgende:
[..]
Het grijpt iedereen best heel erg aan hier. Maar dat komt ook omdat iedereen er echt keihard voor werkt en er middenin zit. Als een actie als deze je eenmaal bij de keel gegrepen heeft, laat 'ie je niet meer los.
HAKKUHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 25 december 2008 02:03 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Misschien kan Guis een hakkuh-uurtje doen
Al 26 jaarquote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef Noortje. het volgende:
Ik lach mezelf uit, is dat gek of hebben jullie dit ook wel eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |