Staat die vent op de ossenmarkt vlakbij de rechtbank?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:55 schreef Lienekien het volgende:
En ik ga morgenavond voor het eerst zelf oliebollen bakken. Want Antoon Meijer, onze bollenbakker, heeft bij de AD-test een nul gescoord. Kijken of ik het nog slechter kan.
Ja. En zijn oliebollen waren (toch) best lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:14 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Staat die vent op de ossenmarkt vlakbij de rechtbank?
'Vastbinden deze man. Kan hij geen verder onheil aanrichten. Meer dan treurig.'
Geweldig. We reden er net nog langs, ff lopen toeteren en moordenaar naar hem geroepen.
Wat kom je doen in Groningen? De Ossenmarkt is best mooi, hoor. Verder is daar (op de Ossenmarkt) echter niet speciaal iets te beleven, behalve op bepaalde feestdagen. Onder de Ossenmarkt zit wel een parkeergarage. Ook handig om te weten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:34 schreef Z het volgende:
Ik ga binnenkort naar Groningen, de Ossenmarkt en het Overwinningsplein sla ik over, en voor de zekerheid ook Antoon Meijer maar.
Niet al te veel, museum, filmpje, eten, beetje shoppen wellicht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat kom je doen in Groningen? De Ossenmarkt is best mooi, hoor. Verder is daar (op de Ossenmarkt) echter niet speciaal iets te beleven, behalve op bepaalde feestdagen. Onder de Ossenmarkt zit wel een parkeergarage. Ook handig om te weten.
Oh, leuk. Nee, dan hoef je niet noordelijker dan de Ossenmarkt te komen (hoewel het daar fijn woont). Je kent Images?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:45 schreef Z het volgende:
[..]
Niet al te veel, museum, filmpje, eten, beetje shoppen wellicht.
Was je al krakende in de WN-tijd, of gaat hiermee pijnlijk een generatiekloof zichtbaar worden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:43 schreef Diverse_Reality het volgende:
Ik heb het vier maanden volgehouden in Engeland. En toen waren ze me alweer zat. Ik woonde er gewoon in een huurwoning, krakers zijn ze in Engeland niet bepaald dol op..
En nu weer even in Groningen! Ook gewoon huren, dat kraken heb ik al een aantal jaar genoeg van. Tegenwoordig is het moeilijk om voor een langere periode iets te kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |