Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Of je hoort het verschil niet meer.
Air mail is gratis.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:37 schreef Dawwa het volgende:
Vraagje,
Nederland staat helemaal niet in het lijstje van landen waar gratis verzendkosten mogelijk zijn.
United States, Canada, Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A and Vietnam.
Waar is Nederland?
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Air mail is gratis.
EMS kost geld voor NL. Sterker nog, het kan helemaal niet naar NL (EMS).
Maar als je gewoon wat koopt en het via Air Mail doet (dus niet andere dingen aan gaat klikken) gaat het gewoon goed.
Er staat toch, ''Site-wide free shipping''? Wereldwijd gratis verzenden dus.
ik maak me er schuldig aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:17 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik ben geen audiofiel, dus heel erg veel verschil hoor ik nietGelukkig maar ook, anders had ik honderden euro's extra uit moeten geven aan oordoppen
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:47 schreef Andyy het volgende:
[..]
kan wel, wordt het met DHL express shipping verstuurd, moet je wel wat extra bij betalen
link?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:07 schreef Syrena het volgende:
Heeft iemand van jullie al eens zo'n nep-iPodje besteld? Hij staat op m'n wishlist (moet nog een paypal-account aanmaken).
Niet als je je bankrekening aan PayPal vast zet!quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:01 schreef Dakada het volgende:
Moet je nou eerst geld op je paypal zetten voordat je wat kan kopen?
Vertel, hoe bedoel je, moest je BTW enzo betalen?quote:[..]
Nou, al zou ik er geld bij krijgen... nooit van me leven dat ik nog iets bestel dat met DHL geleverd wordt.. wat een uitnemers zijn dat zeg..
Die liggen voor minder bij de Actionquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:12 schreef Kadooosh het volgende:
Hebben ze hem toch nog gekregen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18761
OMG! Ze hebben zelfs het plaatje gejat. Er staat zelfs nog een deel van DealExtreme op XD. Damn. Dat is wel heel kansloosquote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef PedroN het volgende:
...
Ook leuk om te laten zien aan anderen dat je dit superLAMPJE gekocht heb voor $ 14,92 terwijl die HIER ongeveer het 10-voudige kost
KaiDomain, Focalprice.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:54 schreef macaidwin het volgende:
Ik was eigenlijk benieuwd of er meer van dit soort sites zijn, met dan weer andere spullen bijvoorbeeld...
voor dat geld heb je een echte surefirequote:Op donderdag 25 december 2008 23:28 schreef PedroN het volgende:
Maar dat is toch het leuke van gadgets, je hebt ze absoluut niet nodig, leuk voor de heb en je zou ze nooit gekocht hebben als ze niet zo goedkoop waren!
Kortom de kleine dingetjes die het leven leuk maken.
Ook leuk om te laten zien aan anderen dat je dit superLAMPJE gekocht heb voor $ 14,92 terwijl die HIER ongeveer het 10-voudige kost
Is die neppe ''shure'' op BG iets?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:11 schreef MacorgaZ het volgende:
BudgetGadgets.com is wel een goede site ja, heb gratis zo'n led-lampje gekregen, alleen omdat ik de registreerde.
Het word ook erg snel geshipped trouwens, dag 1 geregistreerd en dag 2 was het al verzonden, en 7 of 8 dagen later was het binnen.
Zou het niet weten, maar BG zelf is wel betrouwbaar, dus daar hoef je het niet voor te laten.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is die neppe ''shure'' op BG iets?
link ?quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Is die neppe ''shure'' op BG iets?
Ik kan ze niet meer vindenquote:
Wat let je?quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:15 schreef JoPiDo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16149
ik wil deze wel!
Ik ben sowieso iemand die dikke geluidskwaliteit wilt met MP3 spelers, en oordopjes etc. ik vond bijv persoonlijk de Sennheiser CX300 en de Cowon D2 niks, ik ga nu over op de Samsung YP-S5.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:21 schreef Andyy het volgende:
ik heb die nep shure's van lightinabox
bass is gewoon te veel aanwezig, erg "muddy" en de treble is gewoon verschrikkelijk
weggegooid geld dus
Ik had last van een sissende 'S' dat was met de Sennheiser en andere oordopjes.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:12 schreef Andyy het volgende:
hoezo vind je de D2 niks ?
je kan beter betere oordopjes nemen dan een nieuwe mp3 speler
Misschien ligt het aan de bron? Lage-kwaliteits MP3tjes dus?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik had last van een sissende 'S' dat was met de Sennheiser en andere oordopjes.
Dat is echt niet lekker om aan te horen.
Ik download dmv FTDv3 met binaries etc. met nieuwsgroepen, en ik download altijd 320 kbit.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de bron? Lage-kwaliteits MP3tjes dus?
CX300 is inderdaad niet een superdopje, ik weet het D2 is populair maar ik vind het niks!quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:18 schreef Andyy het volgende:
op head-fi zie je meer mensen met een D2 dan een samsung speler
en de CX300 is nou niet echt een superdopje
Nee die koopt een Shure van 200¤quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:20 schreef JoPiDo het volgende:
een echte geluidspurist luistert niet naar mp3, maar neemt zijn platenspeler mee de trein in
nu weer ontopic!
Ik heb een samsung P2, ben er tevreden mee maar ik heb ook Westone UM1 dopjes, er komen binnenkort Ultimate Ears super.fi 5 pro dopjes bij.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
CX300 is inderdaad niet een superdopje, ik weet het D2 is populair maar ik vind het niks!
Welke heb jij dan?
Oke tof, van welke muziekgenre hou je dan van? En wat zijn de prijzen van die dopjes?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb een samsung P2, ben er tevreden mee maar ik heb ook Westone UM1 dopjes, er komen binnenkort Ultimate Ears super.fi 5 pro dopjes bij.
ga dan beslissen welke ik ga houden :p
en shure is nou niet echt super(de goedkopere dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |