quote:Op donderdag 25 december 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi Bart!
Liesje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen vertraging enzo? Wij lazen hier dat er tig meter sneeuw lag overal.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup. Al ruim twaalf uur, bijna tijd om te gaan slapen.Wel eerst even naar de kroeg en de sjop geweest
Lang. Maar gelukkig liepen er lekkere stewardessen in het vliegtuigquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Liesje!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooooooo dus niks met meters sneeuw enzoquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Lang. Maar gelukkig liepen er lekkere stewardessen in het vliegtuig
Sneeuw viel wel mee in Kansas City, Missouri. Wel kahd geweest, min twintigquote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Geen vertraging enzo? Wij lazen hier dat er tig meter sneeuw lag overal.
Maar WB en slaap ze zo dan.
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Sneeuw viel wel mee in Kansas City, Missouri. Wel kahd geweest, min twintig
ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ironisch bedoeld.![]()
Ik hou er ook wel van.
Ik kom er langzaam achter. It gets better and better..quote:Op donderdag 25 december 2008 00:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Verdwaald, en dan nóg niet weten waar je terecht bent gekomen
Nee LS, verbruik wordt dan ook minder.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is het zo als je een 100Watt lamp hebt met een dimmer ertussen, dat je stroomverbruik maar 40 Watt is als je de dimmer op 40 Watt zet?
Of blijft het verbruik gewoon op 100 Watt?
Ah ok!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ironisch bedoeld.![]()
Ik hou er ook wel van.
Slaap lekker Bart!quote:
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah ok!![]()
Had ik al: Welkom! gezegd?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee LS, verbruik wordt dan ook minder.
Buon Natale.
Feliz Navidad.
Dus die Griek wil weer neuken?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Hronia polla kai eytyhismenos o kainourios hronos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |