Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gooi je problemen maar op tafel
Dan moet je wel problemen hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ja gooi je problemen maar op tafel
we kunnen hem Cooske noemenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopen
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Coos het volgende:
Liesje plots met onverwachte goedmaakseks bezig vanwege de wii??
Dalijk wordt het net zo eng als met Fan. Die zit ook vaak hetzullufde te denken en te posten.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:52 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan vragen of Coos haar vent is weggelopen
Ik ga nu die knoop er niet meer uit zitten peuteren hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:54 schreef FANN het volgende:
[..]
of in ieder geval ''iets'' om op tafel te gooien
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga nu die knoop er niet meer uit zitten peuteren hoor.
Ja hoor. Als ik sta te douchen haal ik hem er altijd even uit. Hij drijft dan vanzelf in het putje en kan dus goed voorweken. Daarna is het een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is dat nou een beetje hygiënisch? Zo'n knoop?
Een hele goede kerstgedachte.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga ff opruimen, net thuus en morgen een hok vol knagers en ik moet nog zoveel doen, was ik maar dood..
tot straks, ga nu effies aan de slag, dahaag
En doordat je hem altijd in een knoop draagt he? Komt er dan een soort van krul in?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja hoor. Als ik sta te douchen haal ik hem er altijd even uit. Hij drijft dan vanzelf in het putje en kan dus goed voorweken. Daarna is het een fluitje van een cent.
Wat had jij in gedachten? Scheutje vitriool door de sâhs?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu maar kijken of je iets met die wetenschap doet.
Dat trek jij zo even uit je algemene kennis?quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef FANN het volgende:
Van de blauwe knoop zijn wil zeggen dat iemand een geheelonthouder is en op principiële gronden geen alcohol gebruikt. De geheelonthouders gaven in de 19e eeuw hun overtuiging aan door een blauwe knoop op hun jas te naaien.
wip dinges.........quote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat trek jij zo even uit je algemene kennis?![]()
Doe es een linkje?
En als je er over wrijft gaat die er uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En doordat je hem altijd in een knoop draagt he? Komt er dan een soort van krul in?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup. Al ruim twaalf uur, bijna tijd om te gaan slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |