abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67175454
In groep 8 wilde ik dokter worden, op de middelbare school een hoop andere studies overwogen (natuurwetenschappen en innovatiemanagement, rechten, voedingsmiddelentechnologie en nog een paar), om uiteindelijk weer bij geneeskunde uit te komen.

En dat studeer ik nu al weer 1,5 jaar .
pi_67188091
Als kleuter:
Sint Bernard (ja, de hond ja) (Je bent kleuter of je bent het niet he!
Later:
Juf.
Nog iets later:
Kinderpsycholoog
Nog weer wat later:
Juf.
En ik doe nu de pabo, dus Sanne wordt juf!
  zondag 22 maart 2009 @ 11:42:22 #103
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_67288532
Ik riep op de basisschool altijd dat ik tuinarchitecte zou worden
Eenmaal op de middelbare school was ik er van overtuigd dat ik scandinavische talen of kunstgeschiedenis zou gaan studeren en nu ziet het er naar uit dat ik ga eindigen als neuropsycholoog/psychopatholoog
  zondag 22 maart 2009 @ 13:12:46 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_67290862
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:24 schreef Sanneee het volgende:
Als kleuter:
Sint Bernard (ja, de hond ja) (Je bent kleuter of je bent het niet he!
Later:
Juf.
Nog iets later:
Kinderpsycholoog
Nog weer wat later:
Juf.
En ik doe nu de pabo, dus Sanne wordt juf!
Geniaal
All give it up for Juf Sanne!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_67292145
Wilde altijd al dokter worden, vanaf basisschool eigenlijk al.
Nu nog maar anderhalf jaar en dan is het zo ver: Mag ik eindelijk zelf patiënten gaan genezen met mijn helende krachten
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:44:16 #106
249713 Atlanticus
quintessenz
pi_67360065
quote:
Op zondag 22 maart 2009 13:53 schreef achterlijke het volgende:
Wilde altijd al dokter worden, vanaf basisschool eigenlijk al.
Nu nog maar anderhalf jaar en dan is het zo ver: Mag ik eindelijk zelf patiënten gaan genezen met mijn helende krachten
Moet je als huisarts niet allerlei "vieze" dingen doen?
Of is dat juist een uitdaging?
There is but one straight course, and that is to seek truth and pursue it steadily. - George Washington
*** Wiskunde Meisjes Blog *** CFR.org *** NRC.nl ***
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:21:44 #107
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_67369175
"Vroeger" archeoloog oid (Lekker scheppen in de zand tussen de piramides!)
Toen iets van kunstenaar ofzo (Lekker klodderen met verf en potloodjes!)

Toen kwamen de pc's.... en inmiddels ben ik hard op weg naar de opleiding Software Ontwikkelaar~
Was je erbij?
pi_67374058
ik wou vroeger toen ik nog klein was piloot worden, en nu doe ik opleiding tot vliegtuig monteur.
pi_71587150
schopje

Ja doei.
pi_71596871
vroeger wilde ik eerst kok worden, toen kunstschilder (I know.. shoot me), daarna ook nog even binnehuisarchitect( toch te technisch) en nu ben ik ingeloot voor geneeskunde en wil ik dokter worden. Toen ik gymnasium ging doen kwam ik er al snel achter dat ik wel een betere baan kon krijgen als ik daarna universiteit ging doen..niet dat kok of kunstschilder niet leuk zijn, in tegendeel, maar beide zijn onzekere vakken. Je kunst moet namelijk wel verkopen en als niemand je eten lekker vind..... En dokter vind ik ook super, ik wil het heel graag en ben dankbaar dat ik de kans krijg...En dan verf en teken ik gewoon in men vrije tijd.

Ben trouwens ook nog even in de ban geweest van CSI, dat wilde ik ook wel gaan doen... nu dus echt niet meer... Die opleiding is trouwens nog niet zo lang in NL
pi_71598012
Ik wist nooit exact wat ik wilde worden
Wel wilde ik graag gebouwen maken en andere dingen, was ook constant aan de lego, ander speelgoed was maar stom (hoeveel matchbox autootjes kunnen er op een brug voor ie instort? )

Ik bleek een technische gaven te hebben, geen van beide ouders hebben dat in deze mate.
Alles wat kapot was leek ik te kunnen maken, in 93 kreeg ik mijn eigen computer (ja op mijn kamer!), een 80386, en dat was toen heel duur, was ook de enigste van school die er een had, de basisschool, dus alle vriendjes wilde altijd bij mij spelen.
Zo heb ik later wel vaker dingen als eerste gehad, zoals een mobiele telefoon in de brugklas, en alleen de rector had er toen een (stiekem in de gang met een andere stem het toestel in de klas bellen en de leraar wegroepen etc )

In die tijd kon ik ook al computers bouwen en van alles mee, maar eigenlijk interesseerde mij dat geen hol, was te simpel, etc.
Dan zou je verwachten dat ik goed in exacte vakken zou zijn, maar nee, mijn ouders hielden vol van wel en dat het aan de leraren lag, maar de school wilde van geen wijken weten.
De school heeft toen cijfers vervalst zodat ik een onvoldoende te veel stond

Gaan werken, via uitzendbureaus allerlei baantjes gehad, daarna enkele vast bij groen en wegenbouw bedrijven.
En dan sta je daar, op een brug in aanbouw, en denk je wil ik ook wel!
Wat mooi als ik dat zou kunnen bouwen.
Dus denk ik van, hier kom ik nooit verder, ik haal ff 4 en 5 havo in een jaar, kom ik iig vooruit.
En ja hoor, nu ging het wel, met de goede docenten.
En nu zit ik op de opleiding civiele techniek, en jawel bezig met bruggen en dijken en van alles.
Als ik zo de boeken kijk voor komende jaar is het pittig, maar dit is dan wel exact wat ik wilde doen, en eigenlijk al van jongs af aan.

Dus het is zeker waard je dromen achter na te gaan, er zijn er nog 2 te gaan
Ik wil voor mijn pensioen mijn eigen huis ontwerpen, en ik wil een keer op tornado jacht omdat mij het bruut lijkt een keer te zien wat de natuurkrachten doen, ook weer studie gerelateerd
Niet gek terecht gekomen dus uiteindelijk, alis he tvia een omweg.
pi_71599542
Eerst was het militair. Toen was het computerprogrammeur. Nu is het niet duidelijk. Geen flauw idee waar ik eindig.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71602649
Zakenman

Ik begon al met 'goederen' te verkopen in groep 6, flippo's, knikkers noem het maar op ik verkocht het, met winst uiteraard.

Een jaar geleden ook een webshop opgericht, waar in het begin maar een persoon per maand wat kocht, laatste kwartaal 1700 winst geboekt. Gaat hard.

[ Bericht 15% gewijzigd door Muzz_ op 04-08-2009 19:49:07 ]
pi_71628129
Wilde banketbakker worden... heel de dag lekkere gebakjes snoepen.
De dikke buik heb ik er van, maar verder ben ik leraar/afdelingsleider geworden op een middelbare school.
En mod op FOK!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:41:13 #115
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_71628209
en vader
pi_71628479
Professor en iets met ziektes. Dat is eigenlijk nooit echt veranderd en het lijkt erop dat ik volgend jaar assistent professor ben; ik doe kanker onderzoek.
Jesus saves but death prevails.
pi_71628551
Ik weet het nog steeds niet. .
pi_71628603
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:53 schreef Shivo het volgende:
Professor en iets met ziektes. Dat is eigenlijk nooit echt veranderd en het lijkt erop dat ik volgend jaar assistent professor ben; ik doe kanker onderzoek.
Wat voor onderzoek doe je? Klinkt wel beetje breed ik doe kanker onderzoek.
pi_71630980
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Wat voor onderzoek doe je? Klinkt wel beetje breed ik doe kanker onderzoek.
Ik doe patroon herkenning in grote data sets met moleculair-biologische gegevens van tumoren. Met als doel iets te leren over hoe die tumoren zich ontwikkelen en om te kunnen voorspellen hoe aggressief die tumoren zijn. beide kunnen uiteindelijk consequenties hebben voor behandeling. Ik wil je wel wat papers sturen als je nog meer wil weten
Jesus saves but death prevails.
pi_71632030
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:41 schreef Grumpey het volgende:
en vader
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_71633834
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:35 schreef Shivo het volgende:

[..]

Ik doe patroon herkenning in grote data sets met moleculair-biologische gegevens van tumoren. Met als doel iets te leren over hoe die tumoren zich ontwikkelen en om te kunnen voorspellen hoe aggressief die tumoren zijn. beide kunnen uiteindelijk consequenties hebben voor behandeling. Ik wil je wel wat papers sturen als je nog meer wil weten
Wat een interessant vakgebied. Heb zelf stage gelopen bij de EUR op de 6e verdieping bij prof. J.M.J. Lamers. Momenteel werk ik als research analist. Ik doe moleculair biologisch onderzoek in planten (zoeken naar genen en zo). Als je nog interessante papers hebt graag
Heb geen pm, wel email:
pi_71633902
Ik wilde vroeger "later" ridder worden.

Toen ik opgroeide en doorkreeg dat hem dat niet ging worden wilde ik cowboy worden.

Ik werk nu in de IT
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71672101
Astronaut of politieagent en sinds de brugklas dokter, en nu ben ik tweedejaars Geneeskunde
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71739947
Vroeger wilde ik altijd juffrouw worden!

Toen een tijdje gehad (toen ik 10-12 was) dat ik een kunstenares wilde worden.

En nu ben ik eerstejaars PABO en ga ik de vooropleiding in Tilburg doen voor docente Beeldende Kunst en Vormgeving.
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_71740759
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:53 schreef Shivo het volgende:
Zie je, wetenschapper wordt je niet, dat ben je..... Ik wilde vroeger ook professor worden.... ik loop iets achter op jouw schema, maar post-doc ben ik al vast. De fascinatie voor het weer zat er toen ook al in, geloof ik.

Voor de duidelijkheid: Ik doe onderzoek naar wolken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')