SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat hebben Roel van Velzen en Wouter Bos gemeen?Deze is lastig te vertellen denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het rijdt op rails, legt eieren, geeft warmte en heeft een grote slurf...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef R2k2 het volgende:
Het is klein, groen, leeft onder de grond en het vreet stenen...Het is groen, zit in je hoofd en sterft van de honger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is groen, zit in je hoofd en sterft van de honger??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is groen, zit in je hoofd en sterft van de honger?Je mag dan wel een evilclown als usericon hebben, maar dit is niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind hem wel grappigquote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Je mag dan wel een evilclown als usericon hebben, maar dit is niet grappig.
TT: FLAUWE...quote:Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Je mag dan wel een evilclown als usericon hebben, maar dit is niet grappig.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Yoda87 het volgende:
Ik ken nog een ijzersterke bakIk ken nog een schuine bak!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken hem zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:11 schreef pethoofd het volgende:
Hoe heet het vlees rondom een kut??
Vrouw!
Ik ken m nog weer anders:quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef beunhaas96 het volgende:
[..]
Ik ken hem zo
Hoe heet dat vet randje rondom een kut?
Vrouw!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:57 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik ken nog een schuine bak!!Ik ken ook nog een schuine mop !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry
The Outside Agency
quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef manny het volgende:
pietje wordt 5 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een fietsje te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn fiets
pietje wordt 6 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een voetbal te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn voetbal
pietje wordt 7 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een trainingspak te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn traininspak
pietje wordt 8 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een televisie voor op zijn kamertje te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn televisie voor op zijn kamer
pietje wordt 9 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een echte schoolagenda te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn schoolagenda
pietje wordt 10 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een brandweerauto te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn brandweerauto
pietje wordt 11 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een racebaan te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn racebaan
pietje wordt 12 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een regenpak te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn regenpak
pietje wordt 13 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een nieuwe fiets te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn fiets
pietje wordt 14 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een hond te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn nieuwe huisdier: de hond
pietje wordt 15 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een duikcursus te geven, hij vraagt nu al lang om dat pak vandaar
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn cursus
pietje wordt 16 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een roze duikerspak te geven
pietje is erg blij en gaat meteen op pad om te duiken. Hij kleed zich om en maakt een fantastische duik. Hij komt boven en ziet 2 belgen in een bootje zitten. Vraagt de ene aan de ander: mag ik in het midden zitten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:51 schreef MRTT het volgende:
Waarom neemt een blondje een zaklamp mee als ze naar bed gaat?Waarom staat er op het plafond van een blondje "aaah oehh oooooo" geschreven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |