abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65741085
Wat hebben Roel van Velzen en Wouter Bos gemeen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_65741693
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Dichtpiet. het volgende:
Wat hebben Roel van Velzen en Wouter Bos gemeen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is lastig te vertellen denk ik.
pi_65741720
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 15:12 schreef behangplakker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik vind gumbah niet altijd even vet, maar deze zeker mooi!
pi_65748832
Het is klein, groen, leeft onder de grond en het vreet stenen...
SPOILER
Het rijdt op rails, legt eieren, geeft warmte en heeft een grote slurf...
SPOILER
Ik ken mensen die mensen kennen.
Dus ik heb mensenkennis...
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:35:17 #180
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65749277
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:25 schreef R2k2 het volgende:
Het is klein, groen, leeft onder de grond en het vreet stenen...
SPOILER
Het is groen, zit in je hoofd en sterft van de honger?
SPOILER
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_65750872
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

SPOILER
?
pi_65750876
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

SPOILER
Je mag dan wel een evilclown als usericon hebben, maar dit is niet grappig.
pi_65751511
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:17 schreef Flaccid het volgende:

[..]

ik vind hem wel grappig
pi_65752209
Komt een Marokkaan bij de kassa.
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:11:18 #185
210474 pethoofd
niet denken maar doen
pi_65757410
Hoe heet het vlees rondom een kut??
Vrouw!
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:39:13 #186
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65757994
quote:

[..]

?
Grote faal
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:39:40 #187
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_65758008
quote:

[..]

TT: FLAUWE...

Er staat nergens iets over grappig.
pi_65758358
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef Yoda87 het volgende:
Ik ken nog een ijzersterke bak
SPOILER
Ik ken nog een schuine bak!!
SPOILER
pi_65763868
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:11 schreef pethoofd het volgende:
Hoe heet het vlees rondom een kut??
Vrouw!
Ik ken hem zo

Hoe heet dat vet randje rondom een kut?
Vrouw!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:08:25 #190
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_65768004
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:10 schreef beunhaas96 het volgende:

[..]

Ik ken hem zo

Hoe heet dat vet randje rondom een kut?
Vrouw!
Ik ken m nog weer anders:

Hoe heet het nutteloze stuk vlees om een kut?

Vrouw
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:17:57 #191
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_65770444
de postbode (ik dus) loopt door de zeikende regen en is dus nog natter dan de gemiddelde opgewonden kut.
een meneer komt heel lief de postbode tegemoet gelopen en zegt dan op zijn allergrappigst: Maar dit weer heb ik niet besteld hoor!
waarop de postbode (ik dus) heel sarcastisch zei: deze 2 bekeuringen wel dan?

flikker toch op met je regengrapjes als ik zeiknat al die kloterekeningen moet bezorgen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 22:49:43 #192
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_65784544
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:57 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Ik ken nog een schuine bak!!
SPOILER
Ik ken ook nog een schuine mop !
SPOILER
sorry
The Outside Agency
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:00:40 #193
233834 Starzky
Where's hutch?
pi_65784909
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 17:17 schreef manny het volgende:
pietje wordt 5 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een fietsje te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn fiets

pietje wordt 6 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een voetbal te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn voetbal

pietje wordt 7 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een trainingspak te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn traininspak

pietje wordt 8 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een televisie voor op zijn kamertje te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn televisie voor op zijn kamer

pietje wordt 9 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een echte schoolagenda te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn schoolagenda

pietje wordt 10 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een brandweerauto te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn brandweerauto

pietje wordt 11 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een racebaan te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn racebaan

pietje wordt 12 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een regenpak te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn regenpak

pietje wordt 13 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een nieuwe fiets te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn fiets

pietje wordt 14 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een hond te geven
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn nieuwe huisdier: de hond

pietje wordt 15 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een duikcursus te geven, hij vraagt nu al lang om dat pak vandaar
pietje is teleurgesteld, maar is eigenlijk ook best blij met zijn cursus

pietje wordt 16 jaar oud en vraagt aan zijn ouders een roze duikerspak voor zijn verjaardag
zijn ouders denken lang na en besluiten om hem een roze duikerspak te geven
pietje is erg blij en gaat meteen op pad om te duiken. Hij kleed zich om en maakt een fantastische duik. Hij komt boven en ziet 2 belgen in een bootje zitten. Vraagt de ene aan de ander: mag ik in het midden zitten ?
Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
pi_65785891
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef Starzky het volgende:

[..]

vrijdag 6 februari 2009 @ 11:18:00 #195
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_65793669
How do you get a fat lady in your bed?
SPOILER
|| justdiggit.org ||
pi_65796763
Twee mannen zitten zich te vervelen na een week hard werken. Ze hebben alleen geen cent op zak, en toch willen ze die avond flink dronken worden in de bar. 1 van de twee mannen graait wat in zijn zakken en zegt, "Zeg Ali, ik heb hier 1 euro, hoe kunnen wij dronken worden van 1 euro?" Ali kijkt Henk bedenkelijk aan en ineens heeft hij een idee. Van die ene euro kopen ze een rookworst. Henk zegt tegen Ali, "Ja verdomme, ik wil dronken worden en jij koopt een rookworst, wtf?" "Nee nee" zegt Ali, "Ik heb een idee. Als wij een bar binnenstappen bestellen we allebei iets duurs met veel alcohol, en op het moment dat we moeten betalen, steek jij die worst uit je broek, begin ik lekker aan dat varkensvlees te zuigen en worden we er vast uitgestrapt, en voila, niet betalen"

Dus zo gezegd, zo gedaan. Ze lopen de eerste bar in. "2 dubbele whiskey cola en 2 halve liters bier" roept Henk. Toch nog zenuwachtig van wat komen gaat, drinken ze alles enorm snel op, en de barman vraagt of ze willen betalen. Henk doet z'n gulp open, haalt die rookworst er uit en Ali begint er op te zuigen. "Ja GATVERDAMME" zegt de barman, "Die zooi wil ik niet in mn tent, eruit verdomme!" en Ali en Henk worden er uitgegooid zonder ook maar iets te betalen.

Al lichtelijk aangeschoten lopen zij naar de tweede bar. Enorm vrolijk omdat hun plan is gelukt doen ze hetzelfde bij de tweede bar. "2 halve liters bier en 2 shots tequilla" schreeuwt Ali. Ali heeft dorst en slaat het zo achterover, terwijl Henk de rookworst er al weer bijhaald. Terwijl Ali lekker aan die rookworst aan het zuigen is, slaat Henk z'n bier achterover en drinkt zn tequilla, terwijl de barman met z'n bek vol tanden na het schouwspel staat te kijken. "GATVERPIELEKES" zegt de Belgische barman, "Dit soort gay shit wil ik hier niet." En nogmaals worden Ali en Henk de bar uitgetrapt zonder te betalen.

Ditzelfde plan lukt in de volgende bar, de bar daarop en de bar daarop etc... Na zo'n 14 keer de bar uitgetrapt te zijn omdat Ali aan de rookworst bleef zuigen, lopen ze stomdronken over straat. "ZO!" zegt Ali, "Zo!, das lekker goedkoop zuipen, voor 1 euro helemaal lazarus geworden, dus geef me die worst maar hier, dan kan ik em eindelijk opeten, van al dat zuipen krijg je honger!"

"Dat gaat niet" zegt Henk. "Die worst heb ik in de tweede bar al lekker zelf opgegeten"

vrijdag 6 februari 2009 @ 13:12:50 #197
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_65797358
Zit een man met een scheef gebit bij de tandarts in de stoel.
Zegt de tandarts: Ja, ik ziet het al. Dat wordt een beugel.
Zegt die man: ik heb ze liever vers van de tap
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 13:51:03 #198
241248 MRTT
Ik wil chocola !
pi_65798652
Waarom neemt een blondje een zaklamp mee als ze naar bed gaat?
SPOILER
  woensdag 11 februari 2009 @ 01:03:45 #199
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_65936104
Een ernstig zieke man komt bij de dokter en vraagt: "Wat moet ik doen?". Zegt de dokter: "Veel modderbaden nemen." Vraagt de man daarna: "Maar waarom dan?". "Dan kunt u alvast aan de grond wennen."
|| justdiggit.org ||
  woensdag 11 februari 2009 @ 08:45:42 #200
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_65938506
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:51 schreef MRTT het volgende:
Waarom neemt een blondje een zaklamp mee als ze naar bed gaat?
SPOILER

Waarom staat er op het plafond van een blondje "aaah oehh oooooo" geschreven?
SPOILER
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')