Deze was leukquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:18 schreef pethoofd het volgende:
Een man komt thuis met een bos bloemen voor zijn vrouw..
Zegt de vrouw nou moet ik zeker weer met mijn benen wijdt...
Zegt de man hoezo: Heb je geen vaas dan
quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Asics het volgende:
ik ging boodschappen doen bij de appie
krijg ineens maar 4 voetbalplaatjes ipv 5.
Ik zeg HOEKAN DAT?!
O, zegt de kassiere dan heb je Suarez, die ligt zeker op de grond!
Goede kickquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:26 schreef Asics het volgende:
Ik zeg HOEKAN DAT?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja... echt!
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:33 schreef Naldje het volgende:
Komt een man bij de bakker...
Bakker: Wat kan ik voor je doen?
Man: HAHAHAHA, IK HEB JE MOEDER GENEUKT!!!
Bakker: Rot op pa, ik ben aan het werk.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Komt een man in de park.De park? Neger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:01 schreef KopieerMachine het volgende:
Komt een man in de park.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwam laatst bij een wegrestaurantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!![]()
Ze zijn wit en ze kruipen over de grond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com![]()
Ik zeg HOEKAN DAT?!
.
Toegang is geen open deur.![]()
Ik zeg HOEKAN DAT?!
O, zegt de kassiere dan heb je Suarez, die ligt zeker op de grond!![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Komt een gabber bij de slager
zegt de slager: Je hebt zeker al gehakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Komt een gabber bij de slager.quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:51 schreef I.C.O.N. het volgende:
Komt een gabber bij de slager
zegt de slager: Je hebt zeker al gehakt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt de gabber: En heb je nog gehakt?Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?![]()
Kick![]()
Het is groen en het zweeft door de ruimte ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dubbel zo groen, doch alleen, en het zweeft door de ruimte ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: