Idd, zo'n dorpsgek hoort erbijquote:
Je bent hartelijk welkom!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef dolfg het volgende:
Ik heb wel drie keer gereageerd in 6 dagen, dus ik was een megalurker want ik heb wel trouw alles meegelezen.
Fantastische actie was het en dit is een heerlijk topic dat ik nog niet eerder heb ontdekt.
Ik hoop hier vaker te komen, leuk clubje!
Ook handigquote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Behalve de spreadsheet heb ik ook even een lijst gegenereerd als 1 grote HTML pagina van 1,1 MB.
Hij is hier te vinden: http://www.3fmfan.nl/_files/topsr08.html (let op: extreem grote webpagina!)
dat hadden ze niet kunnen voorkomen, het is net domino d-day, lukt het of lukt het niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, kun je wel zeggen ja!Heel de markt ook bijna het licht uit. Echt heel mooi/professioneel gedaan!
Alleen jammer dat dat ene cijfer even los liet
Ik kan 'm nu nog niet vinden, maar dat zal morgen wel op UitzendingGemist staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef Noortje. het volgende:
Oja is de finale nou al terug te vinden ergens of niet?
Nee hoor, was zo moe van het openen van dit topic, het bedenken van de TT en het plaatsen van de OP dat ik dat graag uit handen geefquote:
En voor het genereren ervan heb ik dankbaar gebruik gemaakt van PHP.quote:
kan bij jou nooit zien wanneer jij mobiel zit en wanneer nietquote:Op woensdag 24 december 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee hoor, was zo moe van het openen van dit topic, het bedenken van de TT en het plaatsen van de OP dat ik dat graag uit handen geef
Nee, kun je ook niets aan doen inderdaad, is gewoon een ongelukje. Maar kan me voorstellen dat je er enorm van baalt als je die cijfers op hebt gehangen en het misschien net niet helemaal goed hebt gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat hadden ze niet kunnen voorkomen, het is net domino d-day, lukt het of lukt het niet.
dies van mij jahquote:Op woensdag 24 december 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://twitter.com/muisje van jou?
Blijven explosies , ophanging is dan de zwakste schakel.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, kun je ook niets aan doen inderdaad, is gewoon een ongelukje. Maar kan me voorstellen dat je er enorm van baalt als je die cijfers op hebt gehangen en het misschien net niet helemaal goed hebt gedaan.
Meestal meld ik het dan als ik de LaPo heb.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan bij jou nooit zien wanneer jij mobiel zit en wanneer niet
Zo, echt wel!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kippenvel momentje was toen het donker was en novastar begon te zingen.
Kijk dat is tenminste een echte techneuten oplossing.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En voor het genereren ervan heb ik dankbaar gebruik gemaakt van PHP.
Loopje gemaakt die steeds de volgende pagina opvraagt en achter de vorige plakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |