Floortje Dressing ging er persoonlijk voor zorgen dat het geld goed terechtkomt.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
En komt dat geldwel goed terrecht ?
Of kan de grote baas zich een nieuwe auto kopen ?
Vorige edities hebben ze gewoon verantwoordquote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Floortje heeft dus dalijk een nieuwe auto ?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Floortje Dressing ging er persoonlijk voor zorgen dat het geld goed terechtkomt.
Dat zit dus wel snor.
Of nog meer snoepreisjes naar dikbuik kindertjesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Floortje heeft dus dalijk een nieuwe auto ?
Giel vroeg op het eind aan Floortje wat er met het geld ging gebeuren en dat ze ff moest uitleggen dat t niet aan de strijkstok bleef hangen allemaal...quote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Floortje Dressing ging er persoonlijk voor zorgen dat het geld goed terechtkomt.
Dat zit dus wel snor.
Nou we kunnen met een voldaan gevoel de kerstdagen in nu. We hebben iets goeds gedaan voor de wereldquote:
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef -Will- het volgende:
Heerlijk al die positiviteit. Ben blij dat de gemiddelde Fok!ker zich verbonden voelt met zijn medemens.
Die is mede dankzij Giel wel een tijdje terug in de prak geredenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Het heeft echt 0,0 te maken met verbondenheid tot je medemens.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:01 schreef -Will- het volgende:
Heerlijk al die positiviteit. Ben blij dat de gemiddelde Fok!ker zich verbonden voelt met zijn medemens.
Op vandaag is het ieder voor zichzelf.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Het heeft echt 0,0 te maken met verbondenheid tot je medemens.
je kan het geld beter in een bodemloze put gooien dan doneren.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef Kopbal het volgende:
Ik ga gewoon geen geld gooien in een bodemloze put.
Laten ze volgend jaar maar een actie houden voor een binnenlands doel, zorginstellingen bijvoorbeeld. Dan doneer ik wel.
Of dat je geld mag bieden op een bepaalde staatssecretaris in de hoop dat hij/zij ontslag zal nemen.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef Kopbal het volgende:
Ik ga gewoon geen geld gooien in een bodemloze put.
Laten ze volgend jaar maar een actie houden voor een binnenlands doel, zorginstellingen bijvoorbeeld. Dan doneer ik wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |