Klacht 4 is ongeldig.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:40 schreef jslavenburg het volgende:
serious request
Fok topic spam over sr
Giel beelen
Radio zenders
En het leuke is dat de vluchtelingen er geen steentje beter van worden. Maar ja, alles voor de show he.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En het leuke is dat de vluchtelingen er geen steentje beter van worden. Maar ja, alles voor de show he.
Ohja, was ik mooi even vergeten dat je ze dat gevraagd hadquote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
En het leuke is dat de vluchtelingen er geen steentje beter van worden. Maar ja, alles voor de show he.
Als ik daar net zo vorstelijk voor betaald krijg als Giel Beelen doe ik dat wel hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:47 schreef Intrepidity het volgende:
En TS wil ik ook nog wel eens 6 dagen op sapjes zien leven
Ach, die dictators en dergelijke wel.. En zolang zij aan de macht blijven blijven blijft er toch armoede, en hoge kindersterfte en een lage levensverwachting.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens hoe jij denkt dat ze er beter op worden van een luttele 10 miljoen voor cq. een evengroot aantal vluchtelingen?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:47 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ohja, was ik mooi even vergeten dat je ze dat gevraagd had![]()
En TS wil ik ook nog wel eens 6 dagen op sapjes zien leven
Nee, maar volgend jaar moeten we het weer kunnen doen he?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet veel, maar het zal dan ook niet het enige initiatief ter wereld zijn, en niet de enige inkomsten voor het rode kruis. Je moet ergens beginnen..quote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Vertel mij dan eens hoe jij denkt dat ze er beter op worden van een luttele 10 miljoen voor cq. een evengroot aantal vluchtelingen?
Tsjah, als je zo gaat redeneren kunnen we net zo goed KLB gaan opheffen.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:51 schreef RealZeus het volgende:
Ik snap toch iets niet.
Waarom kijk je er dan naar?
Is het om weer een topic te kunnen openen en je eigenlijk baalt dat zij de aandacht krijgen die jij had willen hebben?
Inderdaad, al die 'sapjes' volgestouwd met etenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Heathen. het volgende:
beter zou zijn als ze alleen maar water mochten drinken. Dat zou pas mooie radio opleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |