wat wil je zien?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:00 schreef Asgard het volgende:
Waar blijven de linkjes? Ik heb het niet gezien
Net alsof iemand lelijker als jij kan zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:05 schreef SunChaser het volgende:
Hoe kun je dit topic uberhaubt serieus nemen als al die toetsenbordhelden niet eens een foto in hun fotoboek hebben staan.
Origineel ben je ook al nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net alsof iemand lelijker als jij kan zijn.Dikke stottertrol.
Waar blijft je foto?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net alsof iemand lelijker als jij kan zijn.Dikke stottertrol.
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
SC deed het niet verkeerd hoor. Dat hoor je mij niet zeggen. Maar wat was het nut van dat stuk verdriet dat naast hem stond en er een keer een dooddoener met "tot het bittere eind" doorheen gooide?
bedankt hequote:Op donderdag 25 december 2008 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar... Als die persoon niet ineens verzonnen had dat ze ook nog iets moest zeggen was het best aardig geweest
Ga dan niet in op ongefundeerde kritiek, of goéd. Dat halfslachtige "je bent zelf een kutlul!" is een beetje stomquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
[..]
bedankt he
ook al van die toetsenbord helden die het niet kunnen hebben dat er mensen zijn die wél eens ergens anders komen dan hun eigen voordeur...
schat, ik me daar geweldig vermaakt, wat de rest er zo nodig van moet vinden, daar ga ik me echt niet druk om makenquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga dan niet in op ongefundeerde kritiek, of goéd. Dat halfslachtige "je bent zelf een kutlul!" is een beetje stom.
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
schat, ik me daar geweldig vermaakt, wat de rest er zo nodig van moet vinden, daar ga ik me echt niet druk om maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |