Die wou niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achja achteraf, maar het beste was het volgensmij als She was gestuurd
Maikuuuuuuuuuuuuul met z'n brommertjequote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die wou niet.
Chriz2k, afcajos en Maikuuul hadden moeten gaan.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die wou niet.
Chriz2k, afcajos en Maikuuul hadden moeten gaan.
of één heeele goedequote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je een hoop vuurwerk van halen.
Meki in een bontmantel waarbij op de rug in 't rood fok.nl gespoten is, she in netkousen en lingerie.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:40 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Achja achteraf, maar het beste was het volgensmij als She was gestuurd
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Meki in een bontmantel waarbij op de rug in 't rood fok.nl gespoten is, she in netkousen en lingerie.En meki natuurlijk een kroon op om aan te geven dat hij koning is.
Betere promotie is haast niet denkbaar.
Pas een maandquote:Op woensdag 24 december 2008 21:41 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi, ik moest lachen om TS. Die gast zit net een maandje op FOK! en kent Sunchaser alleen van naam en beoordeelt hem daarom op uiterlijk[ afbeelding ]
Hebben die Zweden er maar 2 uur ingezeten ofzoquote:
Wij besteden het geld liever aan onszelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hebben die Zweden er maar 2 uur ingezeten ofzo
Joh, we zitten allemaal op Fok! We zijn waarschijnlijk allemaal van die even kansloze nerds. Ontken je het?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:24 schreef LethalNinja het volgende:
Maar... Wat ziet het oog, gaat sunchaser![]()
-_-, like wtf!. Het oog ziet een dik onbekend en stotterend mannetje dat vertelt dat hij van fock/ fuck ( zoiets)? is. Alsof je zo reclame kan maken. Hij had op zijn minst even wat mooie kleren kunnen aan doen, een setje lenzen en een gekamt kapsel ( of een mooie pet desnoods).. Dit was royal sadness...
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Joh, we zitten allemaal op Fok! We zijn waarschijnlijk allemaal van die even kansloze nerds. Ontken je het?
Ach ik zie me zelf niet als beter dan de andere users. Ondanks de zogenaamde bazen die de über nerds zijn en degene die hen weer proberen te bashen ben ik zelf ook iemand die kut topics opent etc. Maar er is een verschil tussen de werkelijkheid en dat wat je naar buiten brengt. Ik vind het voor fok jammer dat er op zo'n manier zo gebruik is gemaakt van een kans om veel (nieuwe) bezoekers te krijgenquote:Op woensdag 24 december 2008 23:42 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Joh, we zitten allemaal op Fok! We zijn waarschijnlijk allemaal van die even kansloze nerds. Ontken je het?
Dat is weggesijpeld naar corrupte regeringen denk ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef draaijer het volgende:
weten jullie nog wat er gebeurt is met al het geld wat we gaven voor de tsunami? NEE?
Dat weet niemand..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |