Zaterdag niet toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef appelsjap het volgende:
tvp, pakketten worden zaterdag of maandag geleverd?
Nou, als je het niet erg vindt pakken wij ook even de kerst vrij...quote:Op woensdag 24 december 2008 20:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Bezorgt TNT op kerstdagen? Als ik vandaag (voor 5 uur) wat verstuurd heb, heb ik het dan pas maandag binnen?
Kan het op de TNT website niet zo snel vinden.
Dan zal je het vast leuk vinden om te horen dat over een jaar of 10 je niet vreemd op moet kijken als je nog maar 4 of 3 keer in de week post krijgt. Privatisering, liberalisering enzoquote:
Zijn zat mensen die doorwerken op kerst. Openbaar vervoer, ziekenhuizen etc. Ik vind dat de post daar ook bij hoortquote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zal je het vast leuk vinden om te horen dat over een jaar of 10 je niet vreemd op moet kijken als je nog maar 4 of 3 keer in de week post krijgt. Privatisering, liberalisering enzo
werken zul iequote:Op woensdag 24 december 2008 21:28 schreef 9christensen het volgende:
zaterdag zal er wel heel wat post zijn
3 uur naar eindhoven, dan smiet ik alles votquote:
godsamme hij welquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef 9christensen het volgende:
[..]
3 uur naar eindhoven, dan smiet ik alles vot
Klopt. Maar door de drukte kun je nét pech hebben dat het alsnog een maandag wordt. Alhoewel er 10 miljoen poststukken minder verstuurd zijn dit jaar, dacht ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:21 schreef Klonk het volgende:
ieder kind weet toch dat er met kerst geen post komt, en zaterdag is een gewone werkdag waarop gewoon TNT gewoon aan het werk is...
Bioscopenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die doorwerken op kerst. Openbaar vervoer, ziekenhuizen etc. Ik vind dat de post daar ook bij hoort
De vrije markt denkt daar anders overquote:Op woensdag 24 december 2008 22:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zijn zat mensen die doorwerken op kerst. Openbaar vervoer, ziekenhuizen etc. Ik vind dat de post daar ook bij hoort
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:58 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Bioscopen.
Nah, dat vind ik niet heel erg, alleen het feit dat ik geen vakantie mag aanvragen vind ik belachelijk.
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:07 schreef MCH het volgende:
Als het echt belangrijk en snel moet, doe het dan de volgende keer in een rouwenveloppe.
dat is toch niets bijzonders bij TNTquote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt. Maar door de drukte kun je nét pech hebben dat het alsnog een maandag wordt. Alhoewel er 10 miljoen poststukken minder verstuurd zijn dit jaar, dacht ik.
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:07 schreef MCH het volgende:
Als het echt belangrijk en snel moet, doe het dan de volgende keer in een rouwenveloppe.
Dan pak je een zwarte viltstift en trek je er een randje omheen. Rouwenveloppen moet je TOCH bij het postkantoor afleveren rond deze tijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |