Wilde gok.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:11 schreef Chowi het volgende:
Verduld, Chriz. Je herinnert je nog de hete nachten die wij samen hebben doorgebracht.
Als in een vlaag van verstandsverbijstering ben ik bekeerd en in een klooster gaan wonen. Koude nachten waarin ik bier brouwde en de klassieke boekdrukkunst beoefende.quote:Op woensdag 24 december 200820:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wilde gok.
Zeg eens, wie ben je [afbeelding]?
[afbeelding].
Waarom ben je zo lang niet op FOK! geweest, babe?
quote:
Nu je verlicht bent heb je toch wel een chronische depressie, neem ik aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als in een vlaag van verstandsverbijstering ben ik bekeerd en in een klooster gaan wonen. Koude nachten waarin ik bier brouwde en de klassieke boekdrukkunst beoefende.
Daarna heb ik besloten kruipend een bedevaartstocht naar Lourdes te maken, waarover ik een aantal jaar heb gedaan. Aan het eind van die tocht kwam ik tot inkeer en heb ik mij wederom verenigd met de duivel. Zo zij het.
quote:
Uiteraard, dat brengt het verenigen met de duivel met zich mee.quote:Op woensdag 24 december 200820:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nu je verlicht bent heb je toch wel een chronische depressie, neem ik aan?
Anders hoor je er niet bij.
Naar land, Frankrijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Uiteraard, dat brengt het verenigen met de duivel met zich mee.
Maar ik spreek nu wel vloeiend Frans.
Wat moet ik in Afrika? Als ik als blanke naar een land als Zimbabwe ga, krijg ik alleen maar kleine kindertjes met opgezette buikjes en een aura van vliegen die aan mijn arm trekken en roepen van: "Nourriture! Nourriture!".quote:Op woensdag 24 december 200820:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Naar land, Frankrijk.
Gelukkig kan je er in Afrika ook mee terecht.
ik ook weerquote:
Afrika is sexy. Mooiere beschavingen dan hier in het westenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat moet ik in Afrika? Als ik als blanke naar een land als Zimbabwe ga, krijg ik alleen maar kleine kindertjes met opgezette buikjes en een aura van vliegen die aan mijn arm trekken en roepen van: "Nourriture! Nourriture!".
vriendquote:Op woensdag 24 december 2008 20:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het leven is mij niet gezind vandaag![]()
Geen probleem; dan neem ik toch een piemel?quote:Op woensdag 24 december 200820:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Afrika is sexy. Mooiere beschavingen dan hier in het westen [afbeelding].
Enige nadeel is dat je daar als blanke vrouw wordt verkracht.
sletje wat is er?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Hoi![]()
Het leven is mij niet gezind vandaag![]()
Neem mijn piemel maar, roarquote:Op woensdag 24 december 2008 20:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen probleem; dan neem ik toch een piemel?
Tof, wil jij dan mijn vagina?quote:Op woensdag 24 december 200820:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Neem mijn piemel maar, roar [afbeelding]!
Alleen maar voordelig, dan laat ik me zonder condoom uitwonen door heel mannelijk FOK!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tof, wil jij dan mijn vagina?. Herpes incluis.
Als je het niet erg vindt, zit ik die ronde wel ff ergens anders uitquote:Op woensdag 24 december 2008 20:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen maar voordelig, dan laat ik me zonder condoom uitwonen door heel mannelijk FOK!
Dat zal dan de eerste keer zijn dat jij iemand met een kut afwijst.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, zit ik die ronde wel ff ergens anders uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |