Dat toverballenkind nog steeds het anthem noemenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:54 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Kun je nagaan hoe serieus ze dat anthem namen dit jaar.
chickquote:Op woensdag 24 december 2008 18:55 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou, vriendin dan, of chick voor mijn part, maar "meisje" vind ik zo'n rotwoord
iddquote:Op woensdag 24 december 2008 18:54 schreef Michie_ het volgende:
Ziggo heeft er geen 100.000 van gemaakt
zal ook best wel gebeurd zijn gezien de sperma vlekken in zijn bedquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die van hem is er toch wel in geweest en hij heeft er mee gesext, althans, dat wil hij ons doen geloven.
MaWquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal ook best wel gebeurd zijn gezien de sperma vlekken in zijn bed, kan ook wel door fappen gekomen zijn
Zo wordt het door de DJ's genoemd. Ik sta er zelf niet achterquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef Resco het volgende:
[..]
Dat toverballenkind nog steeds het anthem noemen
Van mij mag jequote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef paultjuhhh het volgende:
Mag ik de volgende topic een keer maken
Hij kan zich ook laten rukken.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef peaceman het volgende:
Dat wordt rukken met links voor Gerard.
ouwe fappert is het wel jaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal ook best wel gebeurd zijn gezien de sperma vlekken in zijn bed, kan ook wel door fappen gekomen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |