Ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Knuffelbeer? De kleurplaat van 3FM
Ja hoor, ik kijk er wel eens naar als ik niks anders te doen heb.. en er zijn meer kanalen als 101quote:Op woensdag 24 december 2008 18:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kijk je doordeweeks wel eens naar 101tv?
Pauperheid op en top.
Ja hè? Ik stond er ook van te kijken, toen onze gratis preview periode afliep, en we geen publieke zenders meer hadden. 101TV, GeschiedenisTV, HumorTV, allemaal wegquote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef Intrepidity het volgende:
Asociaal eigenlijk dat de extra publieke kanalen zoals 101 niet in het basispakket zitten..
Avond DiedjeeJquote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond mensen!!![]()
Ook nog ff de laatste minuten hier meepikken.
Net zo nutteloos als jouw posts dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef Kopbal het volgende:
met een kinderschepje het strand weg proberen te krijgen.
Wat een mentaliteit. Hadden ze dat bij Feyenoord ook maar.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Kanker is een veel groter probleem dan Afrika.
Afrika proberen te helpen is hetzelfde als met een kinderschepje het strand weg proberen te krijgen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef marcodej het volgende:
Nu ik het bedrag van Belgie zie denk ik eigenlijk dat Nederland ook nog wel eens een meevallend bedrag bijeen heeft geschraapt... Laten we het hopen.
Mijn posts zijn in ieder geval net zo nutteloos als deze actie.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Net zo nutteloos als jouw posts dus.
Doei he
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit. Hadden ze dat bij Feyenoord ook maar.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedenavond mensen!!![]()
Ook nog ff de laatste minuten hier meepikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |