He ik had nog wat voor je:quote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef 3FMaster het volgende:
Wat is de uitslag van het Belgische Huis dan? Net terug van eten
.
Het is toch ook te puberaal voor woorden...quote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die scheerschuimactie vond ze écht niet leuk denk ik.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ik Giel wel wat meer ga horen nu want ik heb hem vandaag echt gemist
Dat was al met dat scheerschuim. Toen zei ze heel resoluut: "En HIER trek ik de grens!"quote:Op woensdag 24 december 2008 18:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fleur had 't wel gehad met Giel, of leek dat maar zo toen ze weg ging
Ik heb het gemistquote:Op woensdag 24 december 2008 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch ook te puberaal voor woorden...
Jij grijpt ook elke kans aan ook hè?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is toch ook te puberaal voor woorden...
Je zult zien dat we die niet te zien krijgenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- zit ook al klaar voor de optredens.
Nee, je bent de eerste.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef Marc63 het volgende:
Zag net het bedrag van België. Daar moet Nederland nog maar aan zien te komen.
Of is dat al 10x gezegd?
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef 3FMaster het volgende:
Wat is de uitslag van het Belgische Huis dan? Net terug van eten
.
Die pusbult geeft me ook kansen genoegquote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef Impry het volgende:
[..]
Jij grijpt ook elke kans aan ook hè?
Ik moet al lachen van dat hoofdquote:Op woensdag 24 december 2008 18:06 schreef Steephsel het volgende:
[..]
He ik had nog wat voor je:
[ afbeelding ]
Jij vroeg daar steeds om toch
Dat zou best kud zijn.. Ik hoef ze niet allemaal te zien, maar.... Hit Me TV zou wel vet zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zult zien dat we die niet te zien krijgen.
Ik vond het soiezo al slecht te verstaan, zelfs als je vooran stond.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:04 schreef Impry het volgende:
Overigens is het ook niet geweldig als je nu helemaal vooraan staat aan het hek.
Door het podium hoor je helemaal niets meer van de radio, want dat geluid wordt helemaal overstemd.
Was maandag ook al een aantal keren toen er verschillende bands op traden.
Ik verwacht er ook niet teveel van. Drie streams die bijna hetzelfde uitzenden + de brievenbus.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je zult zien dat we die niet te zien krijgen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou best kud zijn.. Ik hoef ze niet allemaal te zien, maar.... Hit Me TV zou wel vet zijn.
Ik wil ilse en krezip zienquote:Op woensdag 24 december 2008 18:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou best kud zijn.. Ik hoef ze niet allemaal te zien, maar.... Hit Me TV zou wel vet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |