Sevilla niet warm genoeg ofzo?quote:Tom De Mul: 'De kans bestaat dat ik Sevilla verlaat'
quote:'Ajax dichtbij aantrekken Elia'
De geruchten worden luider, Eljero Elia wordt Ajacied en zal in januari naar Amsterdam verkassen. Naar verluidt heeft Ajax zo'n 12 miljoen euro over voor de buitenspeler. De deal zou
zelfs al op een haar na gevild zijn.
Let wel, het zijn nog steeds geruchten, maar ze komen nu uit meerdere hoeken....
Wordt vervolgd!
Bron: geruchten Ajaxshowtime.com
Weer een voorbeeld van een speler die zichzelf zwaar overschatquote:Op donderdag 25 december 2008 11:42 schreef J.Herrer het volgende:
Toch een beetje ontopic, omdat het een oud-Ajacied betreft
[..]
Sevilla niet warm genoeg ofzo?
Goed stukkie - met name het voor de TV commentarierend volkje vind ik treurig als het over Suarez gaat.quote:
Dat is 3 miljoen meer dan we voor Huntelaar betaaldenquote:
Ook al vind ik het teveel, Elia kan op de langere termijn voor minimaal 20 miljoen doorverkocht worden. Als er nog een verdediger bij komt zal het mij een worst zijn of hij 12 miljoen kost of niet. In de toekomst moet er wel beter gescout gaan worden zodat dit geld in ervaren routiniers gestoken kan worden.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Rot nou snel op.. 12 miljoen helemaal gek geworden..
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 12:15 schreef ub40_bboy het volgende:
En Kennedy moet in de deal betrokken worden die willen ze bij twente wel hebben
Jaa graag.quote:
Jullie hebben Perez voor een prikkie gekregen dus jullie moeten niet stoer doen over Elia.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Jaa graag.
spelersruil ? Perez <-> Kennedy ?![]()
nee.
Broertje van Suarez zat er ook weerquote:
Dat was dom van Ajax.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jullie hebben Perez voor een prikkie gekregen dus jullie moeten niet stoer doen over Elia.
Echt sprekend Luis. Zou hij ook een beetje kunnen voetballen?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Broertje van Suarez zat er ook weer
Het ondermijnt daarmee ook de eigen positie . Je maakt die clubs steeds minder afhankelijk van transfers. Ze kunnen daarmee ook steeds betere contracten bieden aan hun spelers die wij eigenlijk willen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:01 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik ben toch echt benieuw wat Ajax betaald voor Elia. Ajax sponsord heel de suptop op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |