quote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Adelante het volgende:
Wie heeft dat TR geplaatst over dierenmishandeling?
Als je er twee tegelijk aanzet dan krijg je ook heel snel het stille nacht gevoel als alle stoppen doorslaanquote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou vorig jaar met Oud & Nieuw gaan gourmetten. Tafel gedekt, stekker erin, *baf* kortsluiting, gourmetstel stuk. Toen de vleejes maar opgebakken, maar dat is heul zo leuk niet natuurlijk
.
't hoeft niet altijd zinnig te zijn en snel te gaan .... soms is langzaam en gezelligheid ook wel eens leukquote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik haat gourmetten, duurt me altijd te lang en ik vind et onzinnig om kleine stukjes vlees te eten als je ze ook groot kan eten....
Gezelligheid?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't hoeft niet altijd zinnig te zijn en snel te gaan .... soms is langzaam en gezelligheid ook wel eens leuk
Je gaat zeker ook nooit uit eten? Waarom zou je naar een luxe restaurant gaan en daar op je eten wachten, terwijl je ook naar de Mac kunt?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Luiaerdt het volgende:
Ik haat gourmetten, duurt me altijd te lang en ik vind et onzinnig om kleine stukjes vlees te eten als je ze ook groot kan eten....
Niet over gezelligheid praten. Dat wordt door de autisten hier op Fok! als beledigend ervaren.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
't hoeft niet altijd zinnig te zijn en snel te gaan .... soms is langzaam en gezelligheid ook wel eens leuk
En er dan ziek van zijn dat ze je hamburger nog moeten maken en later komen brengenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je gaat zeker ook nooit uit eten? Waarom zou je naar een luxe restaurant gaan en daar op je eten wachten, terwijl je ook naar de Mac kunt?.
Mwah... Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Luiaerdt het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En er dan ziek van zijn dat ze je hamburger nog moeten maken en later komen brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |