Dit soort uitlatingen vinden wij bij Gansewinkel ongepast. Wij hopen op uw begrip.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
neem dan ook gelijk die staaf dynamiet in je hol in overweging...
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit soort uitlatingen vinden wij bij Gansewinkel ongepast. Wij hopen op uw begrip.
Dat soort grapjes hou je maar in de SCquote:Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
We nemen je klacht in overweging.
Nee dusquote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit soort uitlatingen vinden wij bij Gansewinkel ongepast. Wij hopen op uw begrip.
Bij wie probeer jij een bruine arm te scoren??quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat soort grapjes hou je maar in de SC
weet iemand waar de directie van van Gansewinkel woont, krijgt ie een leuk kerstkado in de voortuinquote:
ik dacht de eigenaar vlakbij vliegveld budelquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet iemand waar de directie van van Gansewinkel woont, krijgt ie een leuk kerstkado in de voortuin
Voor 50 euro weet ik heel veelquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet iemand waar de directie van van Gansewinkel woont, krijgt ie een leuk kerstkado in de voortuin
ja, ze hebben schijnbaar een of andere weegding aan die haakarm en mag niet zwaarder zijn dan 75 kilo, maar aan die zelfde weegarm hebben ze ook bakken hangen die twee keer zo groot zijn, stelletje fucking papierneukende burocraten...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
Dusje vuilnisbak werd niet geleegd omdat hij te vol zat?
Afslag Budel/Maarheeze A2 richting Budelquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
Woont familie van me in de buurtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Prowl het volgende:
[..]
Afslag Budel/Maarheeze A2 richting Budel
Die Villa met dat grote hek aan de linkerkant is van de baas
die weet ik te liggen, nooit gewetenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Prowl het volgende:
[..]
Afslag Budel/Maarheeze A2 richting Budel
Die Villa met dat grote hek aan de linkerkant is van de baas
Dat heb ik nog nooit mee gemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ze hebben schijnbaar een of andere weegding aan die haakarm en mag niet zwaarder zijn dan 75 kilo, maar aan die zelfde weegarm hebben ze ook bakken hangen die twee keer zo groot zijn, stelletje fucking papierneukende burocraten...
ik ook niet, en vooral wat nu, moet ik het kattegrid uit de bak scheppen tot ie 75 kilo weegt, of 15 kilometer gaan lopen met mijn vuilnisbak naar het milieustation....quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit mee gemaakt
dat vraag ik me ook af, heb er niets meer in zitten dan normaal, de bak ging nog normaal dichtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef ursel het volgende:
Wat ik me dan vooral afvraag, wat stou je wel niet in je kleine bak als die zo zwaar is??
Echt joh... Jij bent echt het probleem voor alle wereldoplossingen...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ook niet, en vooral wat nu, moet ik het kattegrid uit de bak scheppen tot ie 75 kilo weegt, of 15 kilometer gaan lopen met mijn vuilnisbak naar het milieustation....
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Waar woon je ergens TS ?
En dat is logisch droplul. Die arm kan maar 100 KG. Je zal je bak wel met kattenbakkorrels hebben volgedauwd of ander zwaar spul![]()
![]()
Iemand anders een hernia proberen te bezorgen, maar dan wel klagen als ze erachter komen dat ie te zwaar is.
ik bezorg niemand een hernia, zeker niet als die bak niet voller of zwaarder is dan normaalquote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
Waar woon je ergens TS ?
En dat is logisch droplul. Die arm kan maar 100 KG. Je zal je bak wel met kattenbakkorrels hebben volgedauwd of ander zwaar spul![]()
![]()
Iemand anders een hernia proberen te bezorgen, maar dan wel klagen als ze erachter komen dat ie te zwaar is.
zo mooi is het helaas nog niet als burger in Nederlandquote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef Adelante het volgende:
Van Gansewinkel
Dat zo een mongolenbedrijf marktleider in afvalverwerking kan worden in NLGelukkig heb ik bij mijn vorige werkgever ze er bij iedere vestiging uitgekickt en contracten met lokale snelle en servicegerichte afvalbedrijven afgesloten
Die tilarm kan max. 100kg ofzo aan.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik bezorg niemand een hernia, zeker niet als die bak niet voller of zwaarder is dan normaal
dat klinkt alsof ik een stuk verder moet rijden voor een kerstsurprise...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:52 schreef MalleJongen het volgende:
Dhr. van Gansewinkel is geen directeur meer van zijn voormalig bedrijf.
Is nu in handen van een investeringsmaatschappij i.c.m. met AVR.
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:52 schreef MalleJongen het volgende:
Dhr. van Gansewinkel is geen directeur meer van zijn voormalig bedrijf.
Is nu in handen van een investeringsmaatschappij i.c.m. met AVR.
Dankzij het samengaan met AVR zijn ze marktleider ja. Eerst was Sita-Suez datquote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef Adelante het volgende:
Van Gansewinkel
Dat zo een mongolenbedrijf marktleider in afvalverwerking kan worden in NLGelukkig heb ik bij mijn vorige werkgever ze er bij iedere vestiging uitgekickt en contracten met lokale snelle en servicegerichte afvalbedrijven afgesloten
Inderdaad, van het familiebedrijf is niets meer over, ja de naam nog.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat klinkt alsof ik een stuk verder moet rijden voor een kerstsurprise...
Je woont in Belfeldquote:Op woensdag 24 december 2008 15:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat klinkt alsof ik een stuk verder moet rijden voor een kerstsurprise...
zou me niets verbazenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je woont in Belfeld
VGW Venlo dusOMG daar loopt tuig rond
Hadden ze vorig jaar ofzo toch ook een vermoord van.
Dacht je dat ze voor jou nog even terug komen rijdenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef Klonk het volgende:
en het regiokantoor wil me ook niet helpen, loopt allemaal via de gemeente, en die bloedzuigers mochten waarschijnlijk allemaal een uurtje eerder naar huis...
En dan is die bak wéér te zwaarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dacht je dat ze voor jou nog even terug komen rijdenJe mag een weekje wachten, trust me
Eigen schuld, dikke bult.
2 weken zul je bedoelen, vieze bloeduitzuigers...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dacht je dat ze voor jou nog even terug komen rijdenJe mag een weekje wachten, trust me
Eigen schuld, dikke bult.
Kan niet. Oudjaarsdag halen ze ook gewoon op, nieuwjaarsdag niet. Dan werken ze dus volgende week zaterdag de 3e. Check je gemeentekalender.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
2 weken zul je bedoelen, vieze bloeduitzuigers...
wedje leggen van wel, volgende week is de groene bak aan de beurt, zo werkt dat hier....quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan niet. Oudjaarsdag halen ze ook gewoon op, nieuwjaarsdag niet. Dan werken ze dus volgende week zaterdag de 3e. Check je gemeentekalender.
En geef je hen nu de schuld van jouw falenZat er ook een rode kaart aan ?
werk je er ofzo?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan niet. Oudjaarsdag halen ze ook gewoon op, nieuwjaarsdag niet. Dan werken ze dus volgende week zaterdag de 3e. Check je gemeentekalender.
En geef je hen nu de schuld van jouw falenZat er ook een rode kaart aan ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
wedje leggen van wel, volgende week is de groene bak aan de beurt, zo werkt dat hier....
Neen. Bijbaantje gehad tijdens mijn studie tot een aantal jaren geledenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat soort grapjes hou je maar in de SC
hoe kan ik zelf schuld zijn als er niets bijzonders in mijn vuilnisbak zit, geen verzameling bakstenen, dezelfde hoeveelheid kattegrid, maar je hebt er dus gewerkt, een keer een kakkerlak, altijd een kakkerlakquote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neen. Bijbaantje gehad tijdens mijn studie
Dus ik weet waar TS t over heeft en dat ie het zelf schuld is.
helaas is de mooie traditie van slepen tijdens oud en nieuw nog niet tot dit liefelijke dorpje doorgedrongenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef SuspendedAnimation het volgende:
Zet 'm buiten tijdens Oud en Nieuw.
Als je even je adres aan me geeft, zorg ik ervoor dat ie nooit meer geleegd wordtquote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
hoe kan ik zelf schuld zijn als er niets bijzonders in mijn vuilnisbak zit, geen verzameling bakstenen, dezelfde hoeveelheid kattegrid, maar je hebt er dus gewerkt, een keer een kakkerlak, altijd een kakkerlak
Ik vond dat altijd leuk om mensen rode kaarten te geven. Vaak zat van die kneuzen gehad die me dan begonnen uit te schelden omdat ze het niet konden handlen.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
zou die vent dat nu ook thuis trots vertellen, dat ie een blauw briefje aan een container heeft gehangen
je hebt een blauwtje gelopenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef Klonk het volgende:
zou die vent dat nu ook thuis trots vertellen, dat ie een blauw briefje aan een container heeft gehangen
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je even je adres aan me geeft, zorg ik ervoor dat ie nooit meer geleegd wordt
Al die klagers hier houden het geen daguurtje vol.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef de_boswachter het volgende:
De meeste softies hier zouden eens 1 dag mee moeten lopen met die gasten. Heb zwaar respect voor ze gekregen i.i.g.
Omdat ie waarschijnlijk volautomatisch opgepakt wordt door de vuilniswagen met zijlader.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:48 schreef MPG het volgende:
Terechte klacht.
Hier wil dat achterlijke schorem dat je je bak "met het handvat naar de straat"zet, anders maken ze hem niet leeg.
Luie flikkers, godverdomme.
En het mooie is: Bij 90% van de gasten hier doen de ouders de bak buiten zettenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk volautomatisch opgepakt wordt door de vuilniswagen met zijlader.
En dat alleen kan met het handvat naar de straat.
Wie is er nou een luie flikker dan? Is toch een kleine moeite voor jou om hem zo neer te zetten?
Ik zie toch zelf dat die knuppele met een achterlader komenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Omdat ie waarschijnlijk volautomatisch opgepakt wordt door de vuilniswagen met zijlader.
En dat alleen kan met het handvat naar de straat.
Wie is er nou een luie flikker dan? Is toch een kleine moeite voor jou om hem zo neer te zetten?
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:42 schreef PeZu het volgende:
pss TS zat je kliko soms vol afgebroken vullingen?_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |