Doe eens normaal, laatste waarschuwingquote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor jou wel. Let eens op man, elk topic 10 keer gezegd dat het rond 20.00 klaar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
jupp, moet 19:00 aanwezig zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef D.Rose het volgende:
Jammer dat we vanavond al een kerstdiner hebben
Ik snapte hem (denk ik), maar ik lachte niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of ik snapte hem niet of hij was te ongrappig. Ik gok op het laatste
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe eens normaal, laatste waarschuwingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Morgen pas gelukkigquote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef D.Rose het volgende:
Jammer dat we vanavond al een kerstdiner hebben
Kerst is overrated.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hihi Ambro moet wat vrolijker zijn met kerst
Ik heb de mp3-stream van 3FM opstaanquote:Op woensdag 24 december 2008 15:55 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij zit niet iedereen naar de tv te luisteren
Net zo'n omhelzing als bij de RadioBitch-Awards?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef gateway het volgende:
oeoeoeoeoe annemic gaat gerard zoenen!
Het vorige uur was ik begonnen met een lijstje maken van de nummer die ze draaien tijdens de reclame. Ik kwam tot nu toe op 5 nummers.quote:
Tot aan de huigquote:Op woensdag 24 december 2008 15:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net zo'n omhelzing als bij de RadioBitch-Awards?
Ja ik zag het.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het vorige uur was ik begonnen met een lijstje maken van de nummer die ze draaien tijdens de reclame. Ik kwam tot nu toe op 5 nummers.
Ik kijk naar de radioquote:Op woensdag 24 december 2008 15:55 schreef D.Rose het volgende:
Volgens mij zit niet iedereen naar de tv te luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |