Ja, precies dat...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef Lixi het volgende:
[..]
Verklaar je nader, het gaat niet zo lekker met haar en jij voelt iets té goed met haar mee?
Hequote:
Hmm, lastig ja...Iets té lief dus? Beter dat dan totaal ongevoelig. Ga je wel een leuke kerst tegemoet?quote:
Cue!quote:
Gezellig dat je even langs komt wippenquote:
Vervelend dat je het je zo aantrekt Box. Maar je kan toch niet veel meer doen dan luisteren en steunenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah tis een "vriendin" die snel op het gevoel zit. Haar doen en laten raakt me gewoon snel.
Nu gaat zij door een wat lastige periode en is het dus een beetje een rollercoaster ride... Vind het dus moeilijk wat er mee aan te moeten...
Ow dat wel hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 15:18 schreef Lixi het volgende:
[..]
Hmm, lastig ja...Iets té lief dus? Beter dat dan totaal ongevoelig. Ga je wel een leuke kerst tegemoet?
Precies!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat wel hoorkerstboom staat
Prachtige kerstmuziek gevonden
![]()
Tis dat ik haar dan net ff sprak... weer net ff te kort natuurlijk ... ff afstand van nemen en focussen op kerst
Ik blijf het Singles topic een warm hart toedragen!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Gezellig dat je even langs komt wippen![]()
Alles goed?
Goed om te horenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf het Singles topic een warm hart toedragen!Met mij is alles goed. Met jou?
Heel makkelijk: je doet twee dagen lief tegen elkaar en de rest van het jaar doe je gewoon weer vervelend en onaardig als altijd.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja ik snap die hele kerstgedachte niet.. daar zit het hem in
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Hoe kan je focussen op kerst?![]()
Owja ik snap die hele kerstgedachte niet.. daar zit het hem in
Hmm dat is nog wel te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heel makkelijk: je doet twee dagen lief tegen elkaar en de rest van het jaar doe je gewoon weer vervelend en onaardig als altijd.
AirwiN's gedachtegang past beter bij mijquote:Op woensdag 24 december 2008 15:24 schreef mrbox het volgende:
Ja gezelligheid, samenzijn. knus, kaarsjes, lekker eten, netjes gekleed gaan enzo
ik snapte hem ook al niet, dus dacht, negerenquote:
quote:
quote:Op zondag 7 december 2008 11:41 schreef dawg het volgende:
Onzin. Ik word er bijna moe van, het hoge feestdagengezeikgehalte (scrabblewoord!) in dat topic. Is verder natuurlijk geen kritiek of pleidooi voor sluiting.
Ja dat het me zo aantrekt vind ik een beetje maf...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vervelend dat je het je zo aantrekt Box. Maar je kan toch niet veel meer doen dan luisteren en steunen
quote:
Het is ook een beetje nostalgischquote:Op woensdag 24 december 2008 15:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm dat is nog wel te doen
[..]
AirwiN's gedachtegang past beter bij mij
Kerstbomenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom net van de winkel af.
Ben ik iets vergeten
Kan ik weer terug
Maar ik heb wel een kerstboom(pje)
Niet teveel over nadenken Boxquote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef mrbox het volgende:Ja dat het me zo aantrekt vind ik een beetje maf...
Tenzij je je kinderen bent vergeten, zou ik het lekker laten zitten!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom net van de winkel af.
Ben ik iets vergeten
Kan ik weer terug
Nee, het is onmisbaar helaasquote:Op woensdag 24 december 2008 15:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je je kinderen bent vergeten, zou ik het lekker laten zitten!
Misschien de tijd van het jaar johquote:Op woensdag 24 december 2008 15:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat het me zo aantrekt vind ik een beetje maf...
Naar paps en mams! Zuurkool eten en 's avond naar de kerk! Heul spannend enzo!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bar weinig
Shit, moet nog bedenken wat ik ga eten vanavonden morgen pff... ga ook niet meer naar de winkel.. owja verwarming aanzetten
Jij nog plannen dan?
Het viel wel mee met dat druk, tenminste, het was niet opvallend veel drukker dan normaalquote:
Owja dat valt ook wel meequote:Op woensdag 24 december 2008 15:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Naar paps en mams! Zuurkool eten en 's avond naar de kerk! Heul spannend enzo!
Het was hier in de AH anders knetterdetettertyfus-druk!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het viel wel mee met dat druk, tenminste, het was niet opvallend veel drukker dan normaal
Beter dan alleen op kerstavond zitten!quote:
Uhhquote:Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter dan alleen op kerstavond zitten!
Snel even een manneke regelen die mee wil kerstdineren dan!quote:
hahhaa als dat zo eenvoudig konquote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Snel even een manneke regelen die mee wil kerstdineren dan!
* Lixi zou graag met Cuegirllie meedoenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahhaa als dat zo eenvoudig kon
Dan maar alleen beetje saaie films kijken en ijs eten
Jij chin en auto toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hahhaa als dat zo eenvoudig kon
Dan maar alleen beetje saaie films kijken en ijs eten
Wat ga jij doen dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Lixi het volgende:
[..]
* Lixi zou graag met Cuegirllie meedoen
nee.. je hebt niet goed opgelet he..quote:Op woensdag 24 december 2008 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij chin en auto toch?
Of was je dat alweer vergeten
Maar dat komt doordat dit fok is.. en daar net wat meer mensen zonder leven zittenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Belsezar het volgende:
Als ik het zo lees zijn er best veel mensen of alleen met kerst of niet helemaal blij met wat ze met kerst gaan doen.
Valt me op dat het er toch best redelijk veel zijn eigenlijk.
Kerst is maar een dag van het jaar voor mij, zie wel wat ik ga doen. 's avonds iig eten met familie en rest boeit het me niet zoveel ook eigenlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Belsezar het volgende:
Als ik het zo lees zijn er best veel mensen of alleen met kerst of niet helemaal blij met wat ze met kerst gaan doen.
Valt me op dat het er toch best redelijk veel zijn eigenlijk.
Jawel!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee.. je hebt niet goed opgelet he..
chin en auto
Ik zit bij m'n ouders, dus echt veel bijzonders wordt het niet. Suffe tv-programma's kijken, maar geen films en ijs.quote:
Nee johquote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu misschien te laat, maar alle singles die niets te doen hebben met kerst hadden ook gezamenlijk de kerst kunnen vieren!
Onder het motto "dan heb je pas echt iets om over te klagen"?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu misschien te laat, maar alle singles die niets te doen hebben met kerst hadden ook gezamenlijk de kerst kunnen vieren!
Idd laatquote:Op woensdag 24 december 2008 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zolang je het kerstgevoel maar krijgtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:45 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ik zit bij m'n ouders, dus echt veel bijzonders wordt het niet. Suffe tv-programma's kijken, maar geen films en ijs.
En morgen, o hel, de HELE familie bij elkaar in een veel te kleine woonkamer...Pas tweede kerstdag krijg ik een kerstgevoel
Jij hier?quote:
Heb je tenminste wel een gespreksonderwerpquote:Op woensdag 24 december 2008 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Onder het motto "dan heb je pas echt iets om over te klagen"?
Dat zal best meevallen denk ik!quote:
Jij bent niet eng?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zal best meevallen denk ik!
Ik hierquote:Op woensdag 24 december 2008 15:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij hier?![]()
[..]
Heb je tenminste wel een gespreksonderwerp
Daar heb je wel een punt jaquote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik hier
Ben nu otpch ook al een tijdjes single
ik vraag het .. groot verschilquote:
Cue is inderdaad niet eng.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zal best meevallen denk ik!
Zie mijn signature!quote:
Die zie ik niet.. uitgeschakeldquote:
Zonder die "quote:Op woensdag 24 december 2008 15:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik vraag het .. groot verschil
quote:
quote:
ok, weer genoeg voor vandaagquote:
quote:
Minder sjaggie vandaag ?quote:
Uhuh! Goed hè!quote:
Das waar inderdaad, goed punt.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat komt doordat dit fok is.. en daar net wat meer mensen zonder leven zitten
Als je kijkt naar je vriendengroep en alles dan zullen ze allemaal wel plannen hebben en lol hebben enzo.. Dusja.. fok is een andere afspiegeling van de maatschappijquote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je kijkt naar je vriendengroep en alles dan zullen ze allemaal wel plannen hebben en lol hebben enzo.. Dusja.. fok is een andere afspiegeling van de maatschappij
Dan doe ik dat toch lekker terug!quote:
Daar is inderdaad enige verdoving voor nodig jaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Nou de wijn is bijna op, tijd om de reis naar Limboland te beginnen
Limbolandquote:Op woensdag 24 december 2008 16:07 schreef HostiMeister het volgende:
Nou de wijn is bijna op, tijd om de reis naar Limboland te beginnen
Jup, OV én Limboland is anders ondragelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 16:09 schreef Lixi het volgende:
[..]
Daar is inderdaad enige verdoving voor nodig ja
Zij is een van de tien vrouwen en drie mannen die in het toestel zaten.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:08 schreef Belsezar het volgende:
Eerste slachtoffers van wintersport terug
Het is weer begonnen
Uhm er zijn een paar nieuwelingenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Ben ik nou gek of zijn er een aantal nieuwelingen in de chat? Of begin ik echt oud te worden en zijn het kloons ofzo ;')
Hoi; ik ben een nieuwelingquote:Op woensdag 24 december 2008 16:10 schreef Belsezar het volgende:
Ben ik nou gek of zijn er een aantal nieuwelingen in de chat? Of begin ik echt oud te worden en zijn het kloons ofzo ;')
We melden ons netjesquote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
En zo stapelen ze zich langzaam op
De grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: De_kardinaal - Minst leukste relschopper: De_Kardinaal - Minst humorvolle user: De_Kardinaal - Meest irritante user: De_Kardinaal - Grootste randdebiel: overduidelijk De_Kardinaalquote:Op woensdag 24 december 2008 15:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die zie ik niet.. uitgeschakeld
Ahh ok, gelukkig ik heb het nog op een rijtjequote:
Het gaat inderdaad nog goed met je, haha.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, gelukkig ik heb het nog op een rijtje
Aangenaam! En veel plezier in de SC
Aaah gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De grootste 'dorpsgek' van het Nijmegen topic!?: De_kardinaal - Minst leukste relschopper: De_Kardinaal - Minst humorvolle user: De_Kardinaal - Meest irritante user: De_Kardinaal - Grootste randdebiel: overduidelijk De_Kardinaal
Nijmegenawards 2008
Nee jou ken ik alquote:
Nog een nieuwe! Altijd leuk!quote:
Inderdaad. Keurig zeg!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou B.. zo mooi hebben ze nog nooit in de rij gestaan voor je
Sedan, over ontgroening beginnen en het zelf nog niet hebben gedaan kan niet he.quote:
Goed afgericht hequote:
Niet teveel op Sedan letten. Hij doet weleens raarquote:
Waarom zou jij fotos van mij willen B? Of wil je ons soms iets vertellenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sedan, over ontgroening beginnen en het zelf nog niet hebben gedaan kan niet he.
Jij bent goed met die zweep!quote:
Okéquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet teveel op Sedan letten. Hij doet weleens raar
Nee dankje, ik niet maar we doen alles wel eerlijk als het daarom gaat he. Dus pas je mond opendoen als je het ook hebt gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou jij fotos van mij willen B? Of wil je ons soms iets vertellen
If you only knewquote:
Ja hallo..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kiezen uit twee kwaden, dus veel maakt het niet uit of je naar B of naar mij luisterd
Ik zou het wel wetenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kiezen uit twee kwaden, dus veel maakt het niet uit of je naar B of naar mij luisterd
Zal ik Tally even roepen dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee dankje, ik niet maar we doen alles wel eerlijk als het daarom gaat he. Dus pas je mond opendoen als je het ook hebt gedaan
Gewoon postenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou jij fotos van mij willen B? Of wil je ons soms iets vertellen
Yep!quote:
CG bezit kennelijk je antwoordquote:
Net zoals die axe reclame?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon posten![]()
Of we blijven je achtervolgen!
B natuurlijkquote:
quote:
Hehe roep maar. Ik heb al foto's gepost namelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik Tally even roepen dan?Volgens mij was jij ook nog in discussie daarover met haar
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe roep maar. Ik heb al foto's gepost namelijk.
Vraag CG maar
Natuurlijk wat het meest pijnlijk isquote:Op woensdag 24 december 2008 16:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey!
Of eerder een setting als "A Nightmare on Elm Street"?
Wat doe je! Daar gaat m'n verweer tegen die newbiesquote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe roep maar. Ik heb al foto's gepost namelijk.
Vraag CG maar
ach je bent zelf nog een newbiequote:Op woensdag 24 december 2008 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
Wat doe je! Daar gaat m'n verweer tegen die newbies
Dus nieuwe dames Lixi en Automatic. Jullie kunnen bij Sedan zeuren om naaktfoto's van zijn achterste. CG weet de preciese spelregels.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat doe je! Daar gaat m'n verweer tegen die newbies
Jawel jongetje. Je hebt pech. Zo werkt het nu eenmaal. Had je eerder je eigen foto's moeten posten.quote:
Tot vanavondquote:Op woensdag 24 december 2008 16:36 schreef Belsezar het volgende:
Zo nu richting huis. Ik ga mooi vroeger weg
Ik zal sommige van jullie vanavond nog wel online zien aangezien ik niks ga doen en er alleen maar van die stomme films op tv zijn.
Voor de rest die wel leuke dingen gaat doen. Een hele fijne kerst en maak er een paar mooie dagen van!
M'n foto staat in m'n profielquote:Op woensdag 24 december 2008 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel jongetje. Je hebt pech. Zo werkt het nu eenmaal. Had je eerder je eigen foto's moeten posten.
Dat is de meest logische keuze. B is niet nieuw, denkt na, minder onnavolgbaar dan Sedan, heeft z'n billen al gepost en is gewoon leukquote:
Dat zijn de regels hequote:Op woensdag 24 december 2008 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n foto staat in m'n profiel
Dat jij nou met de billen bloot gaat.![]()
Aha...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is de meest logische keuze. B is niet nieuw, denkt na, minder onnavolgbaar dan Sedan, heeft z'n billen al gepost en is gewoon leuk
Mijn foto staat ook in mn profielquote:Op woensdag 24 december 2008 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
ONNAVOLGBAARquote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is de meest logische keuze. B is niet nieuw, denkt na, minder onnavolgbaar dan Sedan, heeft z'n billen al gepost en is gewoon leuk
Buikjes mogen ookquote:Op woensdag 24 december 2008 16:44 schreef mrbox het volgende:
Cue waarom wil jij zo graag billen zien ?
Niet door jouquote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden
Vertelquote:
Qquote:
Waar zitten je ingewanden dan allemaal in? Of hangen die eruit?quote:
Die draag ik altijd in een tasje bij mequote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waar zitten je ingewanden dan allemaal in? Of hangen die eruit?Ik wist wel dat er iets niet klopte
Kwaak!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef kwaakvaak het volgende:
hallo... :w
druk druk druk druk druk hier,,, Maar wel lekker!
Jezelf toestemming geven dat te mogenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jezelf toestemming geven dat te mogen
Dat is voor mij ook nieuw. Ik ben volgens mij ook redelyk nieuw en ik heb ook niets van fotos gestuurdquote:Op woensdag 24 december 2008 16:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 24 december 2008 17:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Eigenlijk bar weinig.. alleen dat niewelingen nog foto's moeten showen
Is gewoon het standaard ontgroeningsritueelquote:Op woensdag 24 december 2008 17:59 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook nieuw. Ik ben volgens mij ook redelyk nieuw en ik heb ook niets van fotos gestuurd
Hierquote:Op woensdag 24 december 2008 18:03 schreef Chinless het volgende:
En bij wie moet dat terecht komen dan...
Gewoon geen fotos posten.... dan breek je ze vanzelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat moet ik doen om wel de regels te mogen breken?
Geloof me, dat heeft B ook geprobeerd en kijk waar die nu beland isquote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef Chinless het volgende:
[..]
Gewoon geen fotos posten.... dan breek je ze vanzelf.
dat gaat je jammergenoeg niet lukkenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
Wat moet ik doen om wel de regels te mogen breken?
We zijn coulantquote:Op woensdag 24 december 2008 18:05 schreef Chinless het volgende:
Ik zal erover nadenken. Het wordt dan wel gewoon van mn buik.
Nja dat heb ik gemist....waar issie beland dan? volgens mij redelyk goed toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me, dat heeft B ook geprobeerd en kijk waar die nu beland is
Het koste wat moeite maar het is ons idd geluktquote:Op woensdag 24 december 2008 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja dat heb ik gemist....waar issie beland dan? volgens mij redelyk goed toch?
Maar goed, wil de fotos van onze dames en heren ook wel even zien.
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het koste wat moeite maar het is ons idd gelukt![]()
En zoals ik zei.. niemand, maar dan ook niemand komt er onderuit
Dat wordt terugspitten in de topics danquote:Op woensdag 24 december 2008 18:12 schreef Chinless het volgende:
Maar goed, wil de fotos van onze dames en heren ook wel even zien.
Doe jij toch wel even voor me? Jij weet precies waar ongeveer.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat wordt terugspitten in de topics dan
Ik heb geen idee in welke topics allemaal foto's staanquote:Op woensdag 24 december 2008 18:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Doe jij toch wel even voor me? Jij weet precies waar ongeveer.
Dan zal ik vanavond mijn best even doen voor je. Deal ?
Dan begin je met de jouwe ? Die weet je vast wel uit je MyAT.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee in welke topics allemaal foto's staanDat is allemaal al zo lang geleden.
Zoals ik zei, dat is vet lang geleden, ondertussen zijn er al tig SC's volgelult joh. ik weet ut nietquote:Op woensdag 24 december 2008 18:20 schreef Chinless het volgende:
[..]
Dan begin je met de jouwe ? Die weet je vast wel uit je MyAT.
Even andere vraag, heeft iemand beetje verstand van champagne?
Jullie willen ze zien, moet je zelf maar zoekenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
Begin maar met zoeken!
Of je moet denken dat je ze zomaar krijgt
Hahaquote:Op woensdag 24 december 2008 18:30 schreef Chinless het volgende:
Je kan ook nieuwe posten?:P
Ik kreeg vanmorgen al vroeg een sms van Automatic_ btw
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:30 schreef Chinless het volgende:
Je kan ook nieuwe posten?:P
Ik kreeg vanmorgen al vroeg een sms van Automatic_ btw
Je kan zeuren wat je wil.. je bereikt er alleen niks meequote:Op woensdag 24 december 2008 18:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja Cue, zoveel werk is dat nou ook weer niet
Je bent een slechte onderhandelaarquote:Op woensdag 24 december 2008 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je kan zeuren wat je wil.. je bereikt er alleen niks mee
Ik hoef dan ook niet te onderhandelenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent een slechte onderhandelaar
De onderhandelingen zijn over!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik hoef dan ook niet te onderhandelen
Ja hoor. Tot ik vanavond in de kroeg zit en er achterkom dat er totaal geen bekenden zijn en afgezien van een raar gevoel in mijn keel.quote:
Gewoon veel gaan drinken, dan gaat het vanzelf overquote:Op woensdag 24 december 2008 19:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja hoor. Tot ik vanavond in de kroeg zit en er achterkom dat er totaal geen bekenden zijn en afgezien van een raar gevoel in mijn keel.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon veel gaan drinken, dan gaat het vanzelf over
Weet ik veel dat emoties dat rare gevoel in je keel geeftquote:Op woensdag 24 december 2008 19:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Da's een fout die velen maken, maar alcohol versterkt emoties.
Dus als je verdrietig bent voel je je door de drank alleen maar verdrietiger.
Nee, dat gevoel in mijn keel is gewoon een beginnende verkoudheidquote:Op woensdag 24 december 2008 19:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet ik veel dat emoties dat rare gevoel in je keel geeft
Nee dan moet je idd niet zuipenDat weet ik ook wel
Pffff.. gedoe om niks dusquote:Op woensdag 24 december 2008 19:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat gevoel in mijn keel is gewoon een beginnende verkoudheid
Samequote:
Lol.. ik ben ook echt in de stemming om te vermakenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:22 schreef Chinless het volgende:
Mag je me vermaken.... bij gebrek aan beter
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Nou Chin.. Sedan wil met je neuken!
ik ga ook niet over mijn stemming praten.. hier ben ik nog enigszins vrolijk op msn nietquote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef Chinless het volgende:
Nja daar kunnen we dan over praten... beter dan dit topic vollullen met onzin.
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lol.. ik ben ook echt in de stemming om te vermaken
Zie mijn bericht boven de jouwequote:
Veel plezierquote:Op woensdag 24 december 2008 20:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie mijn bericht boven de jouwe
Maar ik ben er vandoor.. Mag de stad inwss niet lang, maar wel gezellig eventjes
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Oo ik mag gezellig AYNIL kijken :/
Kut programma
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:02 schreef John.Milton het volgende:
All you need is lovegeweldige kerstspecial op TV
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind het ook stom
Maar dit verhaal is wel mooi![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo voorspelbaar.
Een meisje heeft zich laten uitwonen en ze was er helemaal vol van. (en ja, dat kun je op twee manieren opvatten)
Dan komt Robert ten Brink met zijn veredelde streekbus en die haalt die neger dan naar Nederland en dan staat die neger op de hoek van de straat waarna zij hem in slowmotion om de hals vliegt.
Maar automatic, waarom MOET je dat kijken?
Beetje jammer inderdaad...quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
Stomme kerst, niks normaals op tv...
Daar hebben ze een computer en een kroeg voor uit gevonden.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, haha.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:23 schreef John.Milton het volgende:Er wordt flink gejankt daar bij All You Need is Love
Ja, ik zou het nou een keer leuk vinden dat het als volgt ging:quote:Op woensdag 24 december 2008 21:23 schreef John.Milton het volgende:Er wordt flink gejankt daar bij All You Need is Love
Of dat ze naar iemand gaan en diegene het geen bal interesseert ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 21:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik zou het nou een keer leuk vinden dat het als volgt ging:
RtB: "En kijk eens wie hier is!!!!"![]()
Gast:"Ja, dat had ik al verwacht toen je me thuis ophaalde."
Of iemand die uitroept:"Nee, ik dacht net dat ik van dat aandachtsorgel af was."quote:Op woensdag 24 december 2008 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of dat ze naar iemand gaan en diegene het geen bal interesseert ofzo
Chill, numbers / the border op veronica
Zet je een DVD op.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:16 schreef S95Sedan het volgende:
Maar je hebt geen idee van de beloningenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vertelquote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar je hebt geen idee van de beloningen
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is de meest logische keuze. B is niet nieuw, denkt na, minder onnavolgbaar beter te volgen dan Sedan, heeft z'n billen al gepost en is gewoon leuk
Quid pro quo.quote:
Ik wil ook een andere, maar ik zit denk ik wel onder jouw budgetquote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef John.Milton het volgende:
Vanavond weer Law&Order: Criminal Intent op TV, daar blijf ik dan maar voor wakker.
En ik ben een laptop voor mezelf uit aan het zoekenalleen ik kan me niet zo goed aan mijn eigen gestelde budget houden. Mijn meeste ideale laptop op dit moment kost bijna 1400 euro's
Ik wil, mede voor mijn studie, een kleinere laptop 12 of 13 inch lijkt me ideal, alleen ik stel altijd weer stomme eisen. Dat ding moet er bijvoorbeeld leuk uitzien etc.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere, maar ik zit denk ik wel onder jouw budget
Ja, die samsung is mooi en een mega fijne accuquote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik wil, mede voor mijn studie, een kleinere laptop 12 of 13 inch lijkt me ideal, alleen ik stel altijd weer stomme eisen. Dat ding moet er bijvoorbeeld leuk uitzien etc.
Of ik geef meer dan 1000 euro uit voor een high-end laptop of ik ga voor de Samsung NC-10 en dan heb ik een van de betere netbooks van dit moment.
Daarom heb ik ook mijn twijfels om het te gaan kopen. Ik wil een Sony Vaio SR hebben, die heeft ongeveer alles wat ik wil in een laptop. Apple laptop zijn ook zo gigantisch duur maar ik hou gewoon van mooi design.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
1400euro voor een laptop, je bent gek. Die dingen verliezen zo snel waarde.
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:09 schreef automatic_ het volgende:
John, jij zit toch ook op de UvT?
Ooo fijn dat het dan goed gaat en leuk is!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:12 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Yep, in mijn pre-master jaar. Tot nu toe gaat het allemaal boven verwachting goed.
Heb een erg leuke baan laten schieten daarvoor, maar het is het wel waard denk ik.
Ik kom later toch wel weer in dezelfde branche terecht, daar ligt mijn passie gewoon.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ooo fijn dat het dan goed gaat en leuk is!
Anders zal je wel balen denk ik
Oke, naja een papiertje extra is altijd leuk!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:15 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik kom later toch wel weer in dezelfde branche terecht, daar ligt mijn passie gewoon.
Waar ben jij mee bezig in Tilburg?
Als het je een troost is, de mijne is duurder. En aangezien hij twee jaar oud is aanzienlijk goedkoper te vervangen met dezelfde specsquote:Op woensdag 24 december 2008 21:53 schreef John.Milton het volgende:
Of ik geef meer dan 1000 euro uit voor een high-end laptop
Ik reis nog vrolijk op en neer. Wellicht ga ik volgend jaar wel op kamers, maar dan moet ik eerst eens wat meer colleges krijgen anders loont het zich niet echt.quote:
Macbook toevallig?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, de mijne is duurder. En aangezien hij twee jaar oud is aanzienlijk goedkoper te vervangen met dezelfde specs. Als je daar niet tegen kan, geen nieuwe computer (of auto) kopen.
PC's koop ik nooit 2e-hands. Ik koop het liefste altijd nieuwe techniek en dingen met een hoog gadget gehalte. Mijn aankopen bevallen me wel niet altijd evengoed een aantal jaar terug had ik een pda gekocht, maar daar heb ik nooit iets mee gedaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Auto's/Pc's moet je ook niet nieuw kopen eigenlijk L
Waar woon je nu dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik reis nog vrolijk op en neer. Wellicht ga ik volgend jaar wel op kamers, maar dan moet ik eerst eens wat meer colleges krijgen anders loont het zich niet echt.
[..]
Oke, dat scheelt inderdaad wel!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef John.Milton het volgende:
Nu woon ik in Noord-Limburg. Gelukkig heb ik vrienden in Eindhoven en Tilburg, dus altijd wel een slaapplaats als het nodig is.
Komend semester krijg ik nog minder colleges heb vrijstelling voor een vak gekregen dus ik kan het (hopelijk) een beetje rustig aan doen.
Nee, ik haalde wel veel spullen nieuw, maar nu ook veel tweedehands, wel met bon zodat mocht er wat zijn ik gewoon naar een winkel kan. Maar verder nog niet echt iets tegengemkomen ofzo. Laptop ook, van oktober vorig jaar, was toen 1500 euro kon hem voor 500 euro meenemen. (Compleet in doos bonnen erbij etc.)quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
PC's koop ik nooit 2e-hands. Ik koop het liefste altijd nieuwe techniek en dingen met een hoog gadget gehalte. Mijn aankopen bevallen me wel niet altijd evengoed een aantal jaar terug had ik een pda gekocht, maar daar heb ik nooit iets mee gedaan.
Leuk autotje... nieuw gekocht?quote:
Ik heb een oude Italiaan...quote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kom ik aan in mijn oude Japannertje.
Hij doet het wel altijd. Ook als het vriest, en dat met een accu van 10 jaar oud.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:07 schreef S95Sedan het volgende:
Jappanners
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als het je een troost is, de mijne is duurder. En aangezien hij twee jaar oud is aanzienlijk goedkoper te vervangen met dezelfde specs. Als je daar niet tegen kan, geen nieuwe computer (of auto) kopen.
Ik "werk" 40 uur in de week en ik kan niet eens een 5e hands Fiat Panda betalen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:30 schreef mrbox het volgende:
Zo automatic_ is een vermogende dame, student met een 207
Nee. Ik heb wel een iMac, maar aangezien ik deze laptop ook voor werkgerelateerde dingen gebruik en bepaalde specifieke programma's er gewoon niet zijn voor Mac... En anders was het uiteraard wel een Proquote:Op woensdag 24 december 2008 22:24 schreef John.Milton het volgende:
Macbook toevallig?
Ik maak zo gigantisch veel gebruik van mijn laptop dat het in mijn ogen niet slecht is om goed te investeren in zo'n ding.
Leg uit?? Waar "werk"je dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik "werk" 40 uur in de week en ik kan niet eens een 5e hands Fiat Panda betalen.
Wat jammer dat ik toen offline was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:52 schreef mrbox het volgende:
Tis niet zo spannend en ik ga er toch mee afgebrand worden![]()
Maar goed de aspecten m.b.tNarcotica Sex Levens instelling / doel
Maar je bent er nuquote:Op donderdag 25 december 2008 01:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat jammer dat ik toen offline was.
Ach, waar je jezelf prettig bij voelt toch.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:58 schreef Kluts het volgende:
Ja, idd.
Maar goed, ik ben dus een losbollige, moraalloze, drugsgebruikende nymfomaan.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, waar je jezelf prettig bij voelt toch.
Paar topics terug is ook wel grappig om te lezenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar idd. Het maakt me weinig uit, het was alleen uiterst vermakelijk om te lezen.
Al helemaal in kerststemming Sedan? Ik eet nu, as we speak, een kerstkransje.
Wat dan? Linkje?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Paar topics terug is ook wel grappig om te lezen
Kerst
Dacht dat je daar niet aan deed, valt me een beetje tegen van je
Ja daaagquote:
Geeneens kerstfilms kijken voor de tv en meezingen met kerstliedjes?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:10 schreef Kluts het volgende:
Ik doe er ook niet aan. Dat kerstkransje was about as kerst as it's gonna get.
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:29 schreef Kluts het volgende:
Mwah, dat viel tegen.
Ik weet iig weer waarom ik normaal gesproken nooit teruglees.
Wat dan? Het was een geinige discussie, dat wel, maar het was denk ik een gevalletje: Daar had je bij moeten zijn.quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat dan? Het was een geinige discussie, dat wel, maar het was denk ik een gevalletje: Daar had je bij moeten zijn.
Maar goed, ik ga slapen, zodat ik morgen lekker uitgerust genoeg ben om helemaal niks verplichts of vervelends te gaan doen. Trustuh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |